Z201750813
OF-144462
zrušená
35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
Licencie QlikView a poskytovanie služieb podpory a školení
licencie, Qlikview, podpora, školenie
Tovar, Služba
1. Licencie QlikView a poskytovanie služieb podpory a školení
|
|
---|---|
Funkcia |
a)dodanie licenčných práv k 13 ks (trinástim) časovo neobmedzeným licenciám QlikView Named User Cal spolu s licenčnými kódmi s neobmedzenou platnosťou, ktorá oprávňuje užívateľov využívať licenciu systému QlikView. |
V súčasnosti objednávateľ využíva 15 licencií QlikView v prepojení na QlikView Small Business Edition Server. Licencie podľa predmetu zákazky budú pridané do existujúceho serverového riešenia QlikView. |
b) produktová podpora (maintenance) licencií na 12 mesiacov (20% z ceny licencií) pre 13 ks licencií QlikView Named User Cal |
c) dodanie počas platnosti zmluvy školenie QV Designer pre 14 užívateľov a školenie QV Administrátor pre 2 užívateľov |
V rámci produktovej podpory (maintenace) písm. b) funkčnej špecifikácie predmetu zákazky (produktová podpora) dodávateľ poskytuje update a upgrade softvérového riešenia. Pod pojmom „update“ sa rozumie iba taká zmena softvérového produktu, ktorá prináša zlepšenie alebo prispôsobenie jeho existujúcej funkcionality a funkčnej špecifikácii softvéru alebo odstránenie prípadných chýb. Pod pojmom „upgrade“ sa rozumie povýšenie softvérového riešenia na novú verziu s novými funkciami resp. zásadnou zmenou existujúcej funkčnosti. |
V rámci zabezpečenia školení písm. c) funkčnej špecifikácie predmetu zákazky (školenie) objednávateľ pre zaškolenia administrátora systému požaduje nastaviť obsah školenia tak, aby zohľadňovalo aktuálnu štruktúru dátového modelu QlikView riešenia objednávateľa a existujúce väzby na správu (aktualizáciu) jednotlivých modelov zaradených do serverového riešenia QlikView. V rámci školenia pre nových užívateľov licencií QlikView objednávateľ požaduje doplnenie základného školenia pre developerov o zaškolenie do užívania serverových modelov, ktoré už v súčasnosti objednávateľ využíva. |
Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahrňovať všetky náklady ktoré bezprostredne súvisia s plnením zákazky, najmä náklady súvisiace s realizáciou školení ako sú: cestovné náklady a náklady na ubytovanie a i. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Plnenie predmetu zákazky podľa opisu predmetu zákazky, písm. a) funkčnej špecifikácie predmetu zákazky (licenčné práva) sa dodávateľ zaväzuje dodať do 2 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy a plnenie potvrdí oprávnená osoba objednávateľa podpísaním protokolu o akceptácii dodania. |
V rámci plnenia predmetu zákazky podľa opisu predmetu zákazky písm. b) funkčnej špecifikácie predmetu zákazky (produktová podpora) je dodávateľ povinný poskytovať objednávateľovi údržbu (maintenance) softvérových licencií, ktorá zahŕňa aktualizovanie SW aplikácie na najvyššiu možnú verziu nasledovne: |
a) Informovať písomne alebo elektronickou poštou bez zbytočného odkladu o nových verziách SW aplikácie. |
b) Realizovať každú aktualizáciu bez zbytočného odkladu po uvedení nových verzií SW aplikácie, vrátane úpravy dokumentácie spojenej s vykonanou aktualizáciou. |
Plnenie predmetu zákazky podľa opisu predmetu zákazky bod 4 funkčnej špecifikácie predmetu zákazky sa dodávateľ zaväzuje dodať do 1 mesiaca od nadobudnutia účinnosti zmluvy a plnenie potvrdí oprávnená osoba objednávateľa podpísaním protokolu o akceptácii realizácie predmetného zaškolenia užívateľov. |
Víťazný uchádzač predloží objednávateľovi do 7 dní po uzavretí zmluvy: |
a) zoznam oprávnených osôb na prevzatie predmetu plnenia zákazky. Vzor zoznamu s oprávnenými osobami za objednávateľa pripraví objednávateľ a doručí na vyplnenie dodávateľovi. b) podrobnú cenovú kalkuláciu. Vzor cenovej kalkulácie poskytne dodávateľovi objednávateľ. c) potvrdenie spoločnosti QlikTech International AB (overená kópia), ako vlastníka majetkových práv softvéru „QlikView“ o oprávnenosti uchádzača predávať uvedený produkt a zároveň aj poskytovať technickú podporu SW produktu „QlikView Named User Cal“. |
5. Na licencie dodané v rámci plnenia predmetu zákazky dodávateľ udelí objednávateľovi tieto licencie ako: |
• časovo neobmedzené (po dobu ochrany majetkových práv trvajúce) |
• nevýhradné a neprenosné platné len pre potreby objednávateľa. |
Objednávateľ získava zaplatením dohodnutej zmluvnej ceny licenciu, ako právo používať dodaný SW „QlikView Named User Cal“ v rozsahu tejto zmluvy. Poskytnuté licencie oprávňujú objednávateľa používať softvér, v akom mu bol dodaný, resp. modifikovaný dodávateľom na základe dohody zmluvných strán. |
Objednávateľ môže prideliť softvérové licencie len vlastným zamestnancom alebo dodávateľom nadobúdateľa licencie a/alebo pobočkám nadobúdateľa licencie a zamestnancom alebo dodávateľom zákazníkov a obchodných partnerov nadobúdateľa licencie. |
Pridelenie softvérových licencií je trvalé a poskytuje sa na dobu neurčitú. |
Softvérový produkt môže byť používaný len na podporu interných obchodných činností objednávateľa. |
Zmluvné strany sa vzájomne zaväzujú, že zachovajú mlčanlivosť o všetkých informáciách akejkoľvek povahy, s ktorými sa oboznámia s plnením tejto Zmluvy a že v prípade kontaktu s osobnými údajmi fyzických osôb budú postupovať v zmysle zákona č 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a súčasne sa zaväzujú, že zaistia dodržiavanie tohto záväzku svojimi pracovníkmi. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69 b zákona č. 222/2004 Z. z. a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného dodávateľa na zdravotné poistenie. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy aj v prípadoch ak: a) dodávateľovi bol uložený jeden alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb, b) ak sa dodávateľ stane dlžníkom poistného na zdravotné poistenie, ktoré je povinný v zmysle príslušných právnych predpisov platiť objednávateľovi. |
Dodávateľ je oprávnený plniť predmet tejto zmluvy aj prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu tejto Zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania tejto zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu tejto zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia tejto Zmluvy, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k tejto zmluve. |
O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu tejto Zmluvy. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12.10.2017 08:00 — 12.10.2018 14:00
1,00 súbor podľa Technickej špecifikácie
23 846,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2017 08:32
09.10.2017 10:00
10.10.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: