36057363
ELEKTRO RECYCLING, s.r.o.
Príboj 549 , Slovenská Ľupča, 97613, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Veľkoobjemové kontajnery pre hákové nakladače o objeme 35 m3
kontajner pre hákový nakladač, kontajner na prepravu elektroodpadu, odľahčený veľkoobjemový kontajner
Tovar, Služba
1. Veľkoobjemové kontajnery pre hákové nakladače o objeme 35 m3
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup Veľkoobjemových kontajnerov pre hákové nakladače o objeme 35 m3 na prepravu elektroodpadu typu Abroll (alebo ekvivalentný). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkoobjemový kontajner pre hákové nakladače o objeme 35 m3 na prepravu elektroodpadu Abroll(alebo ekvivalentný). | kus | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavky: | vyrobený podľa DIN 30722, celozváraný, odľahčený na prepravu elekroodpadu, otočné časti vybavené maznicami |
Vnútorné rozmery kontajnera: | 6500 x 2350 x 2300 |
Výška háku: | 1570 mm |
Hrúbka plechu: | 3 mm podlaha; 2 mm čelo, dvere a bočné steny |
Dvere: | dvojkrídlové (bez hornej prepojovacej priečky nad dverami), s centrálnym bezpečnostným zatváraním |
Plachtové háčiky: | áno |
Pevný rebrík: | áno |
Povrchová úprava: | 2 x základný náter a 2 x vrchný náter RAL 6002 (alebo ekvivalentný) |
Reklamná tabuľa, reklamný nápis: | áno |
Výrobný štítok: | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek aj vo formáte Excel, a to do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade ak dodávateľ nepredloží v požadovanej lehote 7 dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet,považuje sa takéto omeškanie dodávateľa za závažné porušenie zmluvy a kupujúci je z tohto dôvodu oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť spolu so špecifikáciou tovaru (s uvedením technických vlastností tovaru) aj obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade ak dodávateľ nepredloží špecifikáciu tovaru (s uvedením technických vlastností tovaru) aj obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru v požadovanej lehote 7 dní od uzatvorenia zmluvy , považuje sa takéto omeškanie dodávateľa za závažné porušenie zmluvy a kupujúci je z tohto dôvodu oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Dodacia lehota je najneskôr do 4 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti. Dodávateľ je oprávnený dodať predmet zmluvy aj v čiastkových dodávkach, pričom každá dodávka musí byť realizovaná v stanovenej dodacej lehote. |
Prevzatie čiastkových dodávok budú dodávateľ aj kupujúci potvrdzovať na dodacích listoch, kde budú minimálne tieto údaje: základné identifikačné údaje dodávajúceho aj kupujúceho, číslo zmluvy, názov predmetu zmluvy, množstvo, výrobné čísla, dátum dodania, pečiatky a podpisy oboch zmluvných strán, resp. nimi poverených zástupcov. Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy poškodený, nekompletný, ak nie je v súlade s požadovanou a deklarovanou špecifikáciou. |
Dodávateľ je povinný písomne vyrozumieť kupujúceho o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu a prevzatiu a o termíne odovzdania a prevzatia. |
Kupujúci požaduje vyhotovenie reklamnej tabule s logom kupujúceho na bielom podklade (2 farebné) o rozmere min 260 cm x 60 cm (šxv) na oboch bočných stranách kontajneru a reklamné nápisy na zadných dverách kontajneru s logom a kontaktnými údajmi. |
Za riadne dodaný predmet zmluvy sa považuje tovar dodaný riadne, v čas, bez zjavných vád, v dohodnutom vyhotovení a špecifikácii. Súčasne s dodaním predmetu zmluvy dodávajúci odovzdá kupujúcemu potrebné dokumenty a certifikáty na použité materiály v zmysle platných právnych predpisov. Dodávateľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie predmetu zmluvy. |
Pri prevzatí predmetu zmluvy podpíšu dodávateľ a kupujúci, resp. nimi poverení zástupcovia preberací protokol, podpísaním ktorého sa považuje predmet zmluvy za odovzdaný a prevzatý. Súčasne s dodaním predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá kupujúcemu potrebné dokumenty. |
Cena za predmet zmluvy je cenou, ktorá je uvedená v zmluve uzatvorenej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonaní celého predmetu zmluvy. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa od ich doručenia kupujúcemu. |
Dodávateľ predloží kupujúcemu faktúru v 2 originálnych výtlačkoch vrátane všetkých jej príloh. |
Faktúra vystavená dodávatľom bude obsahovať zákonné náležitosti. Kupujúci je oprávnený vrátiť daňový doklad - faktúru, ktorý nebude obsahovať všetky zákonom požadované náležitosti alebo je nesprávny. Oprávneným vrátením daňového dokladu – faktúry prestáva plynúť doba jej splatnosti, pričom táto lehota začína plynúť znova odo dňa doručenia opraveného daňového dokladu – faktúry. |
Záručná doba je 24 mesiacov. Začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu kupujúcim a dodávateľom. |
Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady predmetu dodania nahlásiť dodávateľovi písomnou formou bez zbytočného odkladu ihneď po zistení vady. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servisný zásah najneskôr do 48 hodín od nahlásenia vady. |
Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť kupujúcemu bezplatne záručný servis. V prípade, ak kupujúcim namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky, je povinný na túto skutočnosť kupujúceho pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a túto skutočnosť exaktným spôsobom preukázať. |
Ak dodávateľ odmietne odstrániť vady alebo tieto neodstráni v dohodnutom termíne, je kupujúci oprávnený zabezpečiť odstránenie vád prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady dodávateľa. |
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré kupujúci nemôže predmet zmluvy riadne využívať. |
Kupujúci má právo na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním predmetu zmluvy a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku kupujúceho, ktorú preukázateľne spôsobí dodávateľ pri realizácii predmetu zmluvy nedodržaním technických noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak zistí, že úspešný uchádzač nemá všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k dodaniu tovaru , a že tieto nie sú zapísané v predmete jeho činnosti. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba a v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým kupujúci oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade ak zistí, že úspešný uchádzač nie je schopný dodať predmet zmluvy v dohodnutom termíne a v stanovenej a dohodnutej špecifikácii. |
Príboj 549, Slovenská Ľupča, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.12.2017 10:00 — 31.03.2018 10:00
10,00 kus
35 563,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2017 15:02
06.10.2017 14:59
06.10.2017 15:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2017 11:40 - Vstupná ponuka | 35 563,00 | € | Cena bez DPH |
06.10.2017 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 562,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: