31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
kancelársky papier, kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papier kancelársky, štandardný xerografický papier, formát A4 s vysokou belosťou 161 CIE, vhodný pre všetky typy tlačiarní, 80 g/m2, abrazia max 20mg, formácia (priehlad) - Techpap index 60-70, hrúbka 111mm/1000, opacita min 92,00, balenie 500 ks | balenia | 20 | ||
Popisovač na biele tabule čierny | ks | 20 | ||
Obálka B4, biela, samolepiaca | ks | 250 | ||
Zvýrazňovač, celofluorescenčný s reflexným atramentom, na všetky druhy papiera, klinový hrot, šírka stopy 1 - 4,6 mm, sada 4 farieb (žltá, oranžová, zelená, ružová), sada/4ks | sada | 15 | ||
Pero, gélový roller | ks | 70 |
Názov |
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesta určené objednávateľom. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH na 2 desatinné miesta, s uvedením ich obchodného názvu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ktorý bol predmetom zákazky. Až po odsúhlasení kvalitatívnych parametrov vzoriek objednávateľom, postúpi objednávateľ dodávateľovi záväznú objednávku. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia do 3 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľovi. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ zálohu neposkytuje. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
16.10.2017 11:45
1,00 súbor
195,17
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2017 09:47
05.10.2017 09:50
05.10.2017 10:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2017 15:34 - Vstupná ponuka | 195,17 | € | Cena s DPH |
05.10.2017 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 194,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: