00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
14382857
Ing. Tomáš Dzurňák - D & D
Južná trieda 78, Košice, 04001, SVK
Kancelárske potreby
spisové dosky, zakladače pákové, obaly, rýchloviazače PVC
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "Kancelárske potreby" v kvalite podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby s dodaním tovaru na miesto určenia, vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynov objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Euroobal/A4 | ks | 30.000 | ||
2. Spisová doska so šnúrkami /A4 | ks | 500 | ||
3. Zakladač pákový/A4 | ks | 1.000 | ||
4. Rýchloviazač PVC | ks | 200 | ||
5. Obal "L" A4/číry | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Euroobal/A4 | 30.000 ks |
- popis produktu: | priehľadný z polypropylénu, otvor zhora |
- formát: | A4 |
- balenie: | 100 ks v balení |
- hrúbka: | 40 mic. |
- povrch: | matný |
2. Spisová doska so šnúrkami/A4 | 500 ks |
- popis produktu: | jednostranne poťahované kartónové dosky bez chrbta z lepenky,spojené šnúrkami |
- formát: | A4 |
- balenie: | 25 ks v balení |
- prevedenie: | mramor |
farba: | čierna |
3. Zakladač pákový | 1.000 ks |
- popis produktu: | štruktúrovaný papier.poťah |
- formát: | A4 |
- vybavený rado zámkom, kovovým prítlakom,chrbtovým krúžkom a nalepeným chrbtovým štítkom | |
- šírka chrbta: | 7,5 cm |
- vzor: | mramor |
- farba: | čierna |
- balenie: | 20 ks v balení |
4. Rýchloviazač PVC | 200 ks |
-popis produktu: | štandardný polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou stranou a nasúvacím popisným pásikom |
- formát: | A4 |
- balenie: | 10 ks balení |
5. Obal "L" | 300 ks |
- popis produktu: | priehľadný obal na dokumenty z polypropylénu, otvor zhora a po dlhšej strane /"L"/ |
- farba: | číry |
- formát: | A4 |
- hrúbka: | 100 mic. |
- balenie: | 100 ks v balení |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. Jednotkové ceny musia byť zaokrúhlené na tri desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) ak sa v zmluve uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané verejným obstarávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalentné riešenie navrhované dodávateľom. |
2. Dodávateľ predloží rozpočet kontaktnej osobe a v prípade ak predložené podklady nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Objednávateľ v objednávke zaslanej elektronicky, uvedie miesto dodania tovaru, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa poverených kontrolou a prebratím tovaru, termín dodania a ďalšie podmienky potrebné pre včasné a riadne plnenie tejto zmluvy. |
4. Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky musí zahrnúť všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, jeho vyložením na určitom mieste, náklady na obalovú techniku a balenie, manipuláciu). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar uvedený v tejto zmluve v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácií a dodať nový tovar. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky. |
6. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom,resp. faktúrou,v prípade ak faktúra slúži ako dodací list. |
7. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený. |
8. V prípade reklamácie tovaru je dodávateľ povinný vybaviť reklamáciu do 24 hodín. |
9. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
10. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.Dodávateľ je povinný za každé objednané a dodané množstvo tovaru vystaviť faktúru. |
10.1 Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
11. Jednotkové ceny sú záväzné a pevné, stanovené v súlade s predloženým štruktúrovaným rozpočtom, ktoré sú výsledkom uzavretia zmluvného vzťahu, počas trvania zmluvy. |
12. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
13. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
14. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho písomného súhlasu je neplatné. |
16. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
09.10.2017 14:00 — 03.11.2017 09:00
1,00 celok
1 330,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2017 09:18
05.10.2017 10:00
05.10.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2017 13:42 - Vstupná ponuka | 1 330,00 | € | Cena bez DPH |
05.10.2017 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 218,89 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: