37812581
Základná škola Horný Vadičov
Horný Vadičov 277, Horný Vadičov, 02345, SVK
44291809
innogy Slovensko s. r. o.
Hviezdoslavovo námestie 13, Bratislava, 81102, SVK
Dodávka zemného plynu
Zemný plyn, preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, služby obchodníka
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa |
Plynné palivá na vykurovanie,varenie a ohrev teplej vody. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná celková spotreba plynu na 12 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM)-je vypočítaná na základe spotreby v roku 2016 | kWh | 194000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
POD kód miesta dodávky | SKSPPDIS000510503251 |
Číslo odberného miesta | 4100043250 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberného miesta podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa, ktorých platné znenie je prílohou zmluvy. |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného miesta odberateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie zemného plynu, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde. Termín dodávania zemného plynu je od 1.12.2017 - 30.11.2018. |
Cena musí obsahovať všetky náklady pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesto. |
Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. |
Úhrada za odobratý plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodávku zemného plynu bude fakturovaná formou faktúr za opakovanú dodávku zemného plynu mesačne podľa podielu spotreby zemného plynu v jednotlivých mesiacoch.a to vždy k poslednému dňu mesiaca. |
Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR. Faktúry sú splatné 15 dní odo dňa ich doručenia odberateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednajú úroky z omeškania počítané podľa Nariadenia vlády SR č.87/1995 Z.z. v platnom znení. |
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
Cena tu uvedená je cena konečná a obsahuje všetky náklady pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane, poplatkov za odberné miesto. |
Cena za dodávku zemného plynu bude fakturovaná v mene EUR. |
Dodávateľ nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednaného zemného plynu. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží odberateľovi: Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č.251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, |
prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží odberateľovi : Platnú zmluvu na rok 2017 a 2018 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, |
prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2018 s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcií plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby, ktoré tvoria zmluvnú cenu za použitú tarifu. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa - konzultanta (meno, priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail.) |
Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi dodávateľa. |
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných odberných miest odberateľa v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. |
Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť ak: a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu, b) bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku, alebo c) bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, alebo d) druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží odberateľovi : Platnú zmluvu na rok 2017 a 2018 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, |
Navrhnutá hodnota | Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží odberateľovi : Čestné prehlásenie že má podpísanú platnú zmluvu na rok 2017 a 2018 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, |
Čestné vyhlásenie plne nahrádza spomínaný dokument.
Horný Vadičov 277, Horný Vadičov, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika
01.12.2017 00:00 — 30.11.2018 00:00
194 000,00 kWh
7 944,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2017 09:11
06.10.2017 09:02
06.10.2017 09:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2017 13:35 - Vstupná ponuka | 7 854,86 | € | Cena s DPH |
05.10.2017 11:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: