00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
14382857
Ing. Tomáš Dzurňák - D & D
Južná trieda 78, Košice, 04001, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier, papier, tlač,
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "Kancelársky (xerografický) papier" v kvalite podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby s dodaním tovaru na miesto určenia, vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynov objednávateľa. Tovar je určený na kopírovanie, tlač a administratívne účely. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky kopírovací papier A4, bal./500 list. | bal. | 4000 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
opacita /nepriehľadnosť/ | % | 91 | 93 | |
hrúbka mm/1000 | mm | 106/± 4 | ||
drsnosť | ml/min. | 200 +-50 | ||
farba biela | CIE | 160/± 4 % | ||
počet kusov papiera v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov v krabici | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- nie recyklovaný | |
- vhodný pre všetky kancelárske zariadenia pre vysokokvalitné kopírovanie s garantovanou kvalitou | |
- pre obojstranné kopírovanie a tlač |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. Jednotková cena musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
2. Plnenie zmluvy pozostáva z troch čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi. Po zadaní čiastkovej objednávky je dodávateľ povinný dodať tovar uvedený v čiastkovej objednávke do 2 pracovných dní. |
2.1 Objednávateľ v objednávke zaslanej elektronicky, uvedie miesto dodania tovaru, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa, ktorí preberú tovaru. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar uvedený v tejto zmluve v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácií a dodať nový, nerecyklovaný tovar. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky. |
4. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom,resp. faktúrou, v prípade ak faktúra slúži ako dodací list. |
5. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený. |
6. V prípade reklamácie tovaru, je dodávateľ povinný vybaviť reklamáciu do 24 hodín. |
7. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
8. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
9. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
10. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
11. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho písomného súhlasu je neplatné. |
13. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
09.10.2017 09:00 — 06.12.2017 09:00
4 000,00 bal.
9 960,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2017 08:58
05.10.2017 09:30
05.10.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2017 09:05 - Vstupná ponuka | 9 960,00 | € | Cena bez DPH |
05.10.2017 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 887,32 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: