00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Tlač výročnej správy a habilitačnej prednášky
publikácia, tlač, tlačiarenské služby
Tovar, Služba
1. Tlač výročnej správy a habilitačnej prednášky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač výročnej správy a habilitačnej prednášky a ich konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním výročnej správy a habilitačnej prednášky vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie publikácie v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
4. Pri tlači požadovaných tlačených výrobkov sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tlač výročnej správy za rok 2016 | náklad v ks | 100 | ||
2. Tlač habilitačnej prednášky | náklad v ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
k bodu č.1: Výročná správa za rok 2016 | |
1.1. Formát | A5 |
1.2. Vnútro | celkom počet strán 76, tlač 1+1, papier 80 g |
1.3. Obálka | farebnosť 4+0, papier 250 g , povrchová úprava lesklé lamino |
4. Väzba | V2 |
k bodu č.2: Habilitačná prednáška | |
2.1. Formát | A5 |
2.2. Vnútro | počet strán: 42, počet farebných strán: 12, papier 80 g |
2.3. Obálka | farebnosť: 4+0, papier 250 g, povrchová úprava lesklé lamino |
2.4. Väzba: | V2 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH, |
1.3. prepočet zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien pre všetky položky. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (grafické spracovanie, tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený predmet zákazky, požadovaný termín a miesto dodania. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje: |
8.1. zabaliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
8.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
09.10.2017 08:00 — 20.10.2017 15:00
1,00 súbor
336,37
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2017 08:43
05.10.2017 09:00
05.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2017 09:46 - Vstupná ponuka | 270,00 | € | Cena bez DPH |
04.10.2017 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 264,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: