42141443
Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK
36314196
HÔRKA s.r.o.
Teplická 1/655, Trenčianska Teplá, 91401, SVK
Hydina
kurací steak chladený, kuracie prsia chladené, kuracie krídla chladené, kurčatá chladené, kuracie stehná mrazené kalibrované, kuracia pečeň mrazená, morčacie prsia chladené
Tovar, Služba
1. Hydina
|
|
---|---|
Funkcia |
príprava jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kurací steak chladený | kg | 170 | ||
kuracie prsia chladené | kg | 1 805,40 | ||
kuracie krídla chladené | kg | 50 | ||
kurčatá chladené | kg | 110,70 | ||
kuracie stehná mrazené, kalibrované /240gr., 260gr.,/ | kg | 1 309,20 | ||
kuracia pečeň mrazená | kg | 34,90 | ||
morčacie prsia chladené | kg | 1 429,80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
trvanlivosť čerstvého, chladeného mäsa od 0 - 4 C | minimálne 5 dní od dodania tovaru |
Názov |
hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky |
Podmienky: Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť |
vrátane dopravy na miesto plnenia. |
cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, kvalite triedy A. |
predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových výziev (objednávok) telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované od 6:00 do 14:00 hodiny. V čiastkových výzvach (objednávkach) bude upresnený rozsah a množstvo tovaru. |
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky každý pracovný deň, na základe čiastkových výziev (objednávok) do 24 hodín od objednania. Vo výnimočných prípadoch do 4 hodín od telefonického objednania. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZSR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 6:00 do 10.00 hod.. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Splatnosť faktúry je do 14 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať do sídla obstarávateľa – Považská Bystrica. |
Zmluva, ktorá bude uzatvorená automatickým spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a v zmysle OPET 2.0 má povahu Rámcovej dohody a vzťahujú sa na ňu VZP Čl. XVI. |
Doba trvania Rámcovej dohody je do 30. 06. 2018 |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Predpokladané množstvo uvedenej položky sa môže v priebehu roka meniť. |
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
Úspešný uchádzač sa preukáže dokladom o oprávnení podnikať v predmete zákazky. |
požaduje sa, aby bol dodávateľ v deň uzatvorenia zmluvy zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO |
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
9
1,00 kompletný predmet zákazky
17 382,37
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2017 11:27
05.10.2017 11:08
05.10.2017 11:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2017 13:40 - Vstupná ponuka | 16 990,00 | € | Cena bez DPH |
05.10.2017 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 989,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: