00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
30775264
SVOP, spol. s r.o.
Pod rovnicami 730/2, Bratislava, 84104, SVK
Integračné rozhrania systému CREPČ na externé informačné systémy
softvér, vývoj a implementácia softvéru CREPČII, súvisiace služby
Služba
1. Integračné rozhrania systému CREPČ na externé informačné systémy
|
|
---|---|
Funkcia |
Vývoj a implementácia softvéru "Centrálny register evidencie publikačnej činnosti II" alebo ekvivalent |
Zavedením systému CREPČ 2 do prevádzky vzniká unikátny zdroj dát, využiteľný a žiadaný v rámci IKT infraštruktúry a potrieb VaV na Slovensku. Na dosiahnutie kvality dát a dátovej kompatibility s vybranými svetovými aj domácimi databázami je nevyhnutné získavať z týchto databáz a systémov referenčné dáta o kľúčových entitách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Úloha 1: Integračné rozhranie pre export dát z CREPČ 2 do knižnično-informačných systémov (KIS) | súbor činností | 1 | ||
Úloha 2: Štandardizované rozhranie pre dolovanie dát založené na protokole OAI-PMH | súbor činností | 1 | ||
Úloha 3: Integračné rozhrania pre externé systémy | súbor činností | 1 | ||
Úloha 4: Overovacie prostredie pre automatizovanú kontrolu nad databázami WOS, SCOPUS, CCC | súbor činností | 1 | ||
Úloha 5: Preberanie metadát WOS, SCOPUS, CCC vo funkciách pre vytváranie záznamov a ohlasov | súbor činností | 1 | ||
Úloha 6: Expertné vyhľadávanie | súbor činností | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Úloha 1: Integračné rozhranie pre export dát z CREPČ 2 do knižnično-informačných systémov (KIS) | Cieľom je realizovať prenos dát na základe voľby užívateľa. - vytvorenie exportného formátu na báze XML- funkcia pre rýchly export vyhľadaných dát (do 100 záznamov, priame získanie) |
Úloha 1: Integračné rozhranie pre export dát z CREPČ 2 do knižnično-informačných systémov (KIS) | korešpondujúce s vykazujúcim pracoviskom. |
Úloha 2: Štandardizované rozhranie pre dolovanie dát založené na protokole OAI-PMH | Cieľom je realizovať rozhranie pre automatizovaný rozdielový prenos dát (synchronizácia)- samostojaca serverová aplikácia (modul)- systematické sťahovanie záznamov v režime 24/7 |
Úloha 3: Integračné rozhrania pre externé systémy | Cieľom je implementácia špecifických rozhraní existujúcich v pôvodnom systéme CREPČ1.- SOFIA : Implementácia databázového prepojenia systémov CREPČ 1 a SOFIA aj pre systém CREPČ 2 |
Úloha 3: Integračné rozhrania pre externé systémy | - VEGA a KEGA: Rozšírená implementácia protokolu OpenURL pre účely získavania dát z CREPČ 2 zo systémov VEGA a KEGA- SK CRIS: Implementácia rozhrania pre integráciu so systémom SK CRIS. |
Úloha 4: Overovacie prostredie pre automatizovanú kontrolu nad databázami WOS, SCOPUS, CCC | Automatická kontrola záznamu voči vybraným svetovým bibliografickým a citačnými databázam hľadaním vybraných hodnôt (DOI, ISSN, ...) a s možnosťou modifikácie hľadania. |
Úloha 4: Overovacie prostredie pre automatizovanú kontrolu nad databázami WOS, SCOPUS, CCC | Cieľom funkcionality je vierohodné overovanie kategórie publikačnej činnosti a zaznamenávanie ID záznamu v danej databáze. Funkcia môže ukladať pôvodné metadáta, avšak bez ich konverzie do vnútorného |
Úloha 4: Overovacie prostredie pre automatizovanú kontrolu nad databázami WOS, SCOPUS, CCC | formátu CREPČ. |
Úloha 5: Preberanie metadát WOS, SCOPUS, CCC vo funkciách pre vytváranie záznamov a ohlasov | - rozhranie pre hľadanie, prehliadanie výsledku a výber dát na prebranie ,- konverzia dát podľa databázy, predpokladaný rozsah v oblasti konverzie počíta s databázami WoS, Scopus a s vnútorným |
Úloha 5: Preberanie metadát WOS, SCOPUS, CCC vo funkciách pre vytváranie záznamov a ohlasov | formátom XML-CREPČ2, |
Úloha 5: Preberanie metadát WOS, SCOPUS, CCC vo funkciách pre vytváranie záznamov a ohlasov | - úpravy editačného formulára CREPČ2 tak, aby akceptoval a vedel pracovať aj s neúplnými dátami a dátami entít bez automatom identifikovateľnej entity, |
Úloha 5: Preberanie metadát WOS, SCOPUS, CCC vo funkciách pre vytváranie záznamov a ohlasov | - úpravy a doplnenie formálnych kontrol o kontrolu dočasných entít,- úpravy databázy a naviazaných funkcionalít, |
Úloha 6: Expertné vyhľadávanie | Expertné vyhľadávanie predstavuje nevyhnutnú nadstavbu rozšíreného vyhľadávania v systéme CREPČ 2 pre potreby integračných rozhraní. |
Úloha 6: Expertné vyhľadávanie | Umožní pridávanie kritérií hľadania a vytváranie nových typov viazaných vyhľadávaní doteraz neimplementovaných v systéme, avšak nevyhnutných pre potreby integračných rozhraní oblasti dolovania a |
Úloha 6: Expertné vyhľadávanie | exportu dát. |
Názov |
Dodávateľ zašle do 5 dní od účinnosti zmluvy / elektronicky ( sken)/ oprávnenie - povolenie autora softvéru pre zmluvne požadované úkony - vývoj, implementácia, dodanie softvéru. |
Do 7 dní od účinnosti zmluvy sa uskutoční stretnutie zmluvných strán v sídle objednávateľa, kde budú upresnené požiadavky, časové termíny a postupy. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 12 dní od účinnosti zmluvy |
Dodávateľ v spolupráci s objednávateľom do 15 dní od účinnosti zmluvy spracuje základné údaje k IS a vyplnený formulár Centrálneho metainformačného systému verejnej správy ( MetaIS) v zmysle povinností vyplývajúcich z § 3 ods. 4 písm. f) zákona č. 275/2006 Z.z. o informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ v spolupráci s objednávateľom do 15 dní od účinnosti zmluvy spracuje dokumentáciu s podrobným vyjadrením predstavy o vzhľade, funkčnosti jednotlivých aplikácií a jej modulov, požadovanú funkcionalitu IS a zakreslené schémy v modelovacom jazyku ArchiMate, ktoré zobrazujú plánovaný vývoj IS a jeho služieb. |
Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi požadované úpravy a funkčnosť IS (doplnenie názvu IS) formou akceptačného testu (UAT test). Prevzatie dohodnutých úprav potvrdí poverená osoba Objednávateľa podpísaním Odovzdávacieho protokolu, ktorý bude podkladom nevyhnutným pre vystavenie faktúry zo strany Dodávateľa. Prípadné drobné vady, ktoré nebudú znemožňovať užívanie upravenej funkčnosti, budú odstránené v lehote do 30 kalendárnych dní od podpísania Odovzdávacieho protokolu. |
Dodávateľ je povinný do Termínu dodania preukázať Objednávateľovi požadované úpravy a funkčnosť IS (doplnenie názvu IS) formou Akceptačného testu. Prevzatie dohodnutých úprav potvrdí poverená osoba Objednávateľa na základe výsledkov Akceptačného testu, ktorý bude zrealizovaný do 3 dní od Záväzného Termínu dodania vybranej časti predmetu obstarania, podpísaním Odovzdávacieho protokolu, a ktorý bude podkladom nevyhnutným pre vystavenie faktúry zo strany Dodávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie ustanovení zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje pri poskytovaní služieb podľa tejto zmluvy dodržiavať primerané bezpečnostné opatrenia stanovené vyhláškou ÚOOÚ SR č. 164/2013 Z. z. o rozsahu a dokumentácii bezpečnostných opatrení v platnom znení. |
Dodávateľ je povinný postupovať s odbornou starostlivosťou a v zmysle platnej legislatívy požiadaviek zákona č. 275/2006 Z. z. o informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a súvisiaceho výnosu MF SR č. 55/2014 o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať Objednávateľovi aplikáciu, ktorá musí byť explicitne v súlade najmä s požiadavkami zákona č. 275/2006 Z. z. o informačných systémov verejnej správy a aktuálneho výnosu o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy a zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ musí pri preberaní diela odovzdať vyhodnotenie dodržania požiadaviek zákona č. 275/2006 Z. z. o informačných systémov verejnej správy a výnosu MF SR č. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať Objednávateľovi spracovanú aktuálnu dokumentáciu, ktorá musí obsahovať čo najpresnejšie vyjadrené predstavy o vzhľade, funkčnosti jednotlivých aplikácií a jej modulov, požadovanú funkcionalitu IS a zakreslené schémy v modelovacom jazyku ArchiMate, ktoré zobrazujú plánovaný rozvoj IS a jeho služieb. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať Objednávateľovi spracovanú aktuálnu dokumentáciu, ktorá pozostáva najmä z nasledovných častí:a) používateľská dokumentácia, ktorou je návod na používanie IS / IKT prostriedku,b) administrátorská dokumentácia, ktorou je návod na správu a prevádzku IS / IKT prostriedku,c) prevádzková dokumentácia, ktorou je dokumentácia o architektúre IS / IKT prostriedku alebo jeho časti a konfigurácií a väzbách na existujúce IS / IKT prostriedky. |
Prípadné drobné vady, ktoré nebudú znemožňovať užívanie upravenej funkčnosti, budú v Odovzdávacom protokole uvedené ako „drobné nedostatky“, Odovzdávací protokol bude „akceptovaný s výhradou s uvedenými pripomienkami“, ktoré Dodávateľ odstráni v lehote do 30 kalendárnych dní od podpísania Odovzdávacieho protokolu. |
Dodávateľ po realizácií požadovaných činností odovzdá objednávateľovi zdrojové kódy aplikácie a autorské a licenčné podmienky nesmú zabraňovať riadnemu narábaniu so systémom pre neobmedzené množstvo používateľov a rozširovaniu systému pre objednávateľa. |
Plnenie na základe objednávok - čiastkové plnenie. Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy ( objednávky) na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní. |
Dodávateľ poskytuje záruku na všetky úpravy Systému, ktoré vytvorí podľa tejto Zmluvy, po dobu 12 mesiacov. Po dobu trvania záruky bude Dodávateľ bezplatne riešiť všetky poruchy vzniknuté pri prevádzke Systému z dôvodu jeho vady. |
Dodávateľ si je vedomý, že pri svojej činnosti bude pracovať s dôvernými dátami Objednávateľa a zaväzuje sa zabezpečiť nešírenie informácii, o ktorých sa dozvedel v súvislosti s plnením tejto zakazky. |
Dodávateľ vystaví príslušné faktúry po riadnom dokončení implementačných prác . Každá faktúra vystavená Dodávateľom podľa Zmluvy bude vystavená ako daňový doklad, pričom Dodávateľ je povinný faktúru zaslať tak, aby Objednávateľ mohol na základe daňového dokladu zúčtovať daň z pridanej hodnoty do obdobia podľa dátumu vystavenia faktúry. Splatnosť faktúry bude tridsať (30) kalendárnych dní od dňa doručenia Objednávateľovi. Splatnosťou sa podľa tohto bodu rozumie odpísanie finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa |
Pre úspešné plnenie realizácie služieb sa Objednávateľ zaväzuje poskytnúť súčinnosť zahŕňajúcu predovšetkým spoluprácu pri riadení prác, vytvorenie nevyhnutných organizačných a prevádzkových podmienok na strane Objednávateľa, doplnenie technologickej infraštruktúry informačného systému Objednávateľa podľa doporučení Dodávateľa o prostriedky nevyhnutné pre rozšírenú prevádzku Systému, |
o prostriedky nevyhnutné pre rozšírenú prevádzku Systému, bezplatné vyčlenenie priestoru v sídle Objednávateľa pre pracovný tím Dodávateľa v maximálnom počte 3 ľudí a umiestnenie potrebnej infraštruktúry podľa potrieb plnenia predmetu Zmluvy, umožnenie konzultácii so zástupcami užívateľov Systému a manažérmi zodpovednými za stanovenie procesnej štruktúry Objednávateľa nadväzujúcej na Systém, umožnenie konzultácii so správcami Systému, |
Dodávateľ ručí za časové a obsahové plnenie požiadavok plnených podľa Zmluvy, pokiaľ Objednávateľ včas splní svoje záväzky nevyhnutné pre splnenie záväzku dodávateľa. |
Lamačská cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12.10.2017 12:00 — 15.12.2017 14:00
1,00 Rozsah v zmysle tech. špec pre údaj Maximum
103 104,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2017 15:35
03.10.2017 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2017 15:49 - Vstupná ponuka | 103 104,00 | € | Cena s DPH |
28.09.2017 15:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 103 104,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: