• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2017 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2017 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2017 09:50

Detail zákazky Z201749364

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2017 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2017 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2017 09:50

Základné údaje

Z201749364

OF-143764

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3123122

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

50603698

flex-it, s.r.o.

Tomášikova 26, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné počítače s monitormi pre kancelárske účely 2017

osobný počítač, monitor, myš, klávesnica,

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30231310-3 - Ploché displeje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné počítače s monitormi pre kancelárske účely 2017
Funkcia
Osobné počítače
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobné počítače s monitormi pre kancelárske účely 2017 ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Osobný počítač -
skrinka Small Form Factor (SFF)
CPU procesor x86-64 s 4 jadrami, Cache 6 MB, výkon podľa PassMark CPU Mark High End – min. 6734
Chipset chipset od rovnakého výrobcu ako procesor
RAM Min. 4 GB DDR4 - 2133MHz (DIMM), Max. 32 GB
HDD Min. 500 GB HDD, SATA, 7200 otáčok
Grafická karta integrovaná od rovnakého výrobcu ako procesor
Zvuková karta integrované High Definition Audio
Optická mechanika DVD RW
Komunikácia integrovaná Gigabit Ethernet RJ45, WiFi: 802.11 ac, Bluetooth® 4.1
Rozhrania - ( predná strana skrinky) minimálne 2 x USB 3.0, 1 x Slúchadlá, 1 x Mikrofón, Čítačka pamäťových kariet 10-in-1 media reader
Rozhrania - ( zadná strana skrinky) minimálne 2x USB 2.0; 2x USB 3.0; 1x VGA; 1x Display Port, 1x RJ45 LAN; 3x Audio
Klávesnica USB klávesnica s SK popisom od rovnakého výrobcu ako osobný počítač
Myš USB optická myš od rovnakého výrobcu ako osobný počítač
Zdroj min. 85 % 180W Adapter
Rozmery 90 mm x 320 mm x 295 mm
Operačný systém MS Windows 10 Pro (64-bit), Product key OS MS Win 10 Pro uložený v BIOSe
Certifikáty ENERGY STAR 6.1, RoHS, WEEE
Záruka 3 roky ( typu Carry In - na mieste u zákazníka)
Monitor -
Monitor monitor od rovnakého výrobcu ako osobný počítač
Monitor - uhlopriečka a ďalšie parametre uhlopriečka min. 23.8" Aspect ratio: 16:9
Monitor - obrazovka Wide Flat Panel, technológia TFT - LCD, AH-IPS ( In Plane Switching), White LED backlight, Matná
Monitor - rozlíšenie natívne rozlíšenie: 1920x1080
Monitor - odozva min. 7 ms
Monitor - ďalšie parametre statický pomer kontrastu min. 1000:1, dynamický pomer kontrastu 3M:1, dpi: min. 94, Jas: min. 250 cd/m²
Monitor - zobrazovacie uhly 178 stupňov horizontálne, 178 stupňov vertikálne
Monitor - zobrazovanie farieb min 72 % farebného gamut a 16.7M farieb
Monitor - konektivita min. 1 x HDMI (1.4) a 1 x DP (1.2)
Monitor - kábel vrátane dodávky káblu DisplayPort - DisplayPort od rovnakého výrobcu ako monitor (dĺžka min. 1 m)
Monitor - napájanie Externé, Typická spotreba max. 24 W, maximálny odber 27 W, úsporný režim maximálne 0,5 W
Monitor - enviromentálne a energetické požiadavky ENERGY STAR qualified, ISO 9241-307, FCC Class B, TCO Displays 6.0, WEEE, RoHS, EPEATTM Silver rating
Monitor - záruka 3 roky (typu Carry In - na mieste u zákazníka)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Pre predkladaný predmet zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
V prípade, že dodávateľ nesplní ktorúkoľvek z podmienok uvedených  v Osobitných požiadavkách na plnenie, alebo nepreukáže splnenie ktorejkoľvek z týchto podmienok predložením príslušného dokladu preukazujúceho splnenie danej podmienky v požadovanej lehote vzniká objednávateľovi právo okamžite odstúpiť od zmluvy, alebo právo požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30,- € za každý deň omeškania so splnením každej nesplnenej podmienky samostatne.
Dodávateľ predloží objednávateľovi konkrétny typ a model predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Objednávateľ si vyhradil právo na poskytnutie bezplatnej vzorky predmetu zmluvy v prípade, ak by nastala okolnosť pochybnosti či predmet zmluvy spĺňa požadované technické vlastnosti. Poskytnutie bezplatnej vzorky dodávateľom sa uskutoční až na základe výzvy objednávateľom.
Dodávateľ predloží objednávateľovi rozpis ceny celkom – sadzby DPH a s DPH alebo bez DPH – do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nerepasovaný tovar (predmet zmluvy) – o uvedenej skutočnosti predloží objednávateľovi čestné vyhlásenie v lehote 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, tzn. adresu objednávateľa. V cene predmetu plnenia zmluvy je dovoz, rozbalenie, tzn. všetky náklady spojené s dodávkou.
Záručná doba je 36 mesiacov na mieste u objednávateľa s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej opravy znáša dodávateľ.
Objednávateľ požaduje dodať predmet zmluvy v množstve a kvalite predpokladanej technickou špecifikáciou zmluvy a osobitnými požiadavkami na plnenie. V prípade nesplnenia tejto povinnosti vzniká objednávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30,- € za každý deň omeškania a za každú vadu dodaného plnenia samostatne ktorú uhradí dodávateľ.  V prípade nesplnenia povinnosti uvedenej v tomto odseku ani v dodatočnej lehote 5 pracovných dní odo dňa, kedy malo dôjsť k riadnemu plneniu, je objednávateľ oprávnený od zmluvy okamžite odstúpiť. 
Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty, ani jej zaplatením nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu porušením povinností dodávateľa vznikla.
Nedodržanie  osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zmluvy. Pri závažnom porušení zmluvných podmienok môže objednávateľ odstúpiť  od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

31.10.2017 15:15

24,00 ks

15 309,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.09.2017 15:19

03.10.2017 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2017 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 613
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2017 17:09 - Vstupná ponuka 15 308,40 € Cena s DPH
03.10.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 15 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS