• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2017 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2017 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2017 13:35

Detail zákazky Z201749072

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2017 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2017 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2017 13:35

Základné údaje

Z201749072

OF-132799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3127215

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

15530779

TR instruments spol. s r.o.

Kameníčkova 28, Brno, 616 00, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Teplotný/vlhkostný dataloger

dataloger, teplota, meranie, merací prístroj

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 38412000-6 - Teplomery
  • 38300000-8 - Meracie prístroje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Teplotný/vlhkostný dataloger
Funkcia
Kompaktný prístroj určený na meranie a záznam teploty chladničkách, mrazničkách, preprava termolabilných liekov. Meranie teploty so záznamom na pamäťové médium s nastaviteľnými parametrami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teplotný/vlhkostný dataloger ks 20
- celková kapacita pamäte záznamy 50 000
- nastavenie alarmov množstvo alarmov 2
- rozsah merania °C -40 +70
- teplota uskladnenia °C -40 +85
- presnosť merania °C 0.1
Interval merania /ukladania min/hod 1 min 24 hod
- krytie IP 65
- rozmery - výška mm 110
- rozmery - šírka mm 50
- rozmery - hĺbka mm 20
- váha g 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD displej áno
merací snímač NTC áno
nízka spotreba batérie s indikáciou úrovne áno
magnet na zadnej strane áno
zabudovaný výstup USB v tele prístroja áno
sťahovanie údajov do PC áno
softvér pre prácu s dátami áno
intervaly merania a ukladania údajov sa naprogramujú pripojením datalogeru ku PC alebo prostredníctvom softvéru áno
zabudovaný PDF softvér pre nastavenie a archiváciu dát záznamníka áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu prístrojov a zaškolenia personálu
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných prístrojov
Záručná doba minimálne 24 mesiacov
Objednávateľ požaduje nový, nepoužitý tovar
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00, o termíne dodania je dodávateľ povinný informovať objednávateľa minimálne 7 dni pred dodaním tovaru.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku pri dodaní tovaru
Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu a fotodokumentáciou predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

09.10.2017 08:00 — 30.11.2017 14:00

20,00 ks/technická špecifikácia

3 005,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.09.2017 11:32

05.10.2017 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2017 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 41
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2017 15:30 - Vstupná ponuka 3 004,80 € Cena s DPH
05.10.2017 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka 3 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS