37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Mrazená hydina, mrazené hovädzie, bravčové mäso a rôzne mrazené mäsa.
Mrazená hydina, mrazené hovädzie, bravčové mäso a rôzne mrazené mäsa.
Tovar, Služba
1. Mrazená hydina, mrazené hovädzie, bravčové mäso a rôzne mrazené mäsa.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kuracie stehná kalibrované gastro 250 g, 260 g, mrazené, balené 5-15 kg | kg | 3000 | ||
Kurča kalibrované mrazené - SK alebo CZ, 1600 g-1800 g, balené 5-15 kg | kg | 2500 | ||
Kuracie prsia gastro mrazené IMPORT (nesolené) 1-2 kg, balené 5-15 kg | kg | 500 | ||
Kuracie prsia gastro mrazené (nesolené- Slovenského pôvo-du) 1-2 kg, balené 5-15 kg | kg | 1500 | ||
Kuracie rezne mrazené 100 g,150 g, balené 5-15 kg | kg | 3000 | ||
Kuracie pečienky mrazené, balené 5-15 kg | kg | 200 | ||
Kačacie prsia s kožou bez kosti VB,balené 5-15 kg | kg | 1000 | ||
Kačacie stehna vákuovo bale-né 250-300 g, balené 5-15 kg | kg | 1000 | ||
Morčacie prsia bez kosti vá-kuovo balené cca 1 kg, balené 5-15 kg | kg | 1500 | ||
Jelenie stehno bez kosti VB, mrazené | kg | 30 | ||
Diviak stehno bez kosti VB, mrazený | kg | 20 | ||
Husacia pečeň biela | kg | 5 | ||
Bravčové karé bez kosti mrazené, balené 5-25 kg | kg | 200 | ||
Hovädzie stehno bez kosti, kuchynská úprava býk mrazené,balené 5-25 kg | kg | 200 | ||
Kačacia pečeň biela | kg | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení. |
Dodávateľ do 3 pracovný dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavrení Rámcovej dohody doručí obstarávateľov podrobnú rozpis cenovej ponuku. Ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH, ako aj cena celkom z požadovanými množstvami s DPH a bez DPH. |
Všetky uvedené doklady na plnenie tejto Rámcovej zmluvy, ktoré je povinný dodávateľ doručiť do 3 pracovných dní, akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originálne doklady je potrebné zároveň zaslať poštou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Požaduje sa dodávka tovaru, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/10. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Dodávku tovaru zabezpečiť počas pracovného týždňa v pondelok, stredu a piatok, čase od 07,00-12,00 hodine na základe objednávky vystavenej 24 hodín pred dodávkou tovaru. |
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu v celom rozsahu. |
Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne. Uvedené množstva sú predpokladané. Skutočný objem tovaru môže byť nižší/výžší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. |
Verejný obstarávateľ môže po vzájomnej dohode objednať aj iný mrazeného tovaru, ktorý nie je určený v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny, ktorá je zverejnená na portálu výrobcu v deň spracovania čiastkovej objednávky pri neprekročení celkovej ceny stanovenej touto rámcovou zmluvou. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% vo výške z kúpnej ceny tovaru, s ktorého sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 4 hodín od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do 4 hodín od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ či už v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľa. |
Dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť. Tento priebeh bude doložený - a) v prípade nedodržania kvality - reklamačným listom, b) v prípade nedodržania kvantity - záznamom o nedodržaní objednaného množstva. |
Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie rámcovej dohody sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet dohody v rozsahu, kvalite jednotlivých druhov mäsa stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto dohode. |
Do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predloží dodávateľ platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, na motorové vozidla, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovaru určenej touto Rámcovou zmluvou. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody dodávateľ predloží dodávateľ vlastný( nie tretej osoby): - Doklad (rozhodnutie, oznámenie) Štátnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky: |
Potvrdenie prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú, pripravujú alebo produkujú produkty živočíšneho pôvodu, pre ktoré sú ustanovené požiadavky v nariadení (ES) č. 853/2004 a musia byť schválené príslušným - |
-orgánom v súlade s článkom 31 ods.2 nariadenia (ES) č. 882/2004 v platnom znení a článkom 3 nariadenia (ES) č. 854/2004 v platnom znení a zákona č. 39/2007 Z. z. o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov a ostatnej súvisiacej legislatívy - ktorým sa preukáže pridelenie úradného schvaľovacieho čísla podľa kategórie činnosti a pridruženej činnosti, prípadne ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača. |
Predložený doklady môže byť kópia zaslaná e-mailom. Nedodržanie doručenia uvedeného dokladu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar označený podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení a doplnení neskorších predpisov(uvedené najmä hmotnosť, názov tovaru, doba spotreby, názov výrobcu,spôsob skladovania, krajina pôvodu....). |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu. |
Demänová 393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
60 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2017 12:28
29.09.2017 08:10
29.09.2017 08:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2017 08:08 - Vstupná ponuka | 60 000,00 | € | Cena s DPH |
29.09.2017 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: