00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
30959543
Mária Vinczeová
Narcisová 1946/1, Šaľa, 92705, SVK
Zabezpečenie interaktívnych dotykových monitorov s príslušenstvom
dotykový monitor, interaktívny monitor, stojan
Tovar
1. Zabezpečenie interaktívnych dotykových monitorov s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Interaktívne dotykové zobrazovacie zariadenie s plne integrovaným počítačom a operačným systémom a mobilný a stojanom. |
Verejný obstarávateľ požaduje dodať integrované monitory spolu s operačným systémom, ktorý bude buď v anglickom, slovenskom alebo českom jazyku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Monitor veľký, kompatibilný s položkou č. 3 | ks | 2 | ||
2. Monitor malý, kompatibilný s položkou č. 3 | ks | 1 | ||
3. Mobilný stojan na monitor na kolieskach s brzdovým systémom a elektrickým zdvihovým mechanizmom | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Monitor veľký: | |
a) Druh displeja: | LED |
b) Uhlopriečka displeja | minimálne: 84“/213 cm |
c) Pomer strán | 16:9 |
d) Rozlíšenie | minimálne: 3840 x 2160 (4k) |
e) Jas | minimálne: 350 cd/m2 |
f) Kontrast | minimálne: 1200:1 |
g) Čas odozvy displeja | maximálne: 8 ms |
h) Obnovovacia frekvencia | minimálne: 60 Hz |
i) Pozorovací uhol (Horizontálny uhol pohľadu/Vertikálny uhol pohľadu) | minimálne: 178°/178° |
j) Audio | minimálne: 2 x 10W |
k) Bezdrôtová komunikácia | minimálne: wifi + bluetooth |
l) Vstupy a výstupy | minimálne: 10/100/1000 Mbps LAN RJ45, 3 x USB3.0 port, 5x HDMI in, 1x VGA, 1x RS232, 1x mikrofón + slúchadlá |
m) Procesor /výkon | minimálne: 4400 Passmark CPU |
n) RAM | minimálne: 16 GB |
o) Úložisko typu SSD | minimálne: 240 GB |
p) Dotykový systém, plne integrovaný (vstavaný) v tele monitora | minimálne: 10 dotykov súčasne |
r) Povrch displeja | tvrdené antireflexné sklo |
s) Vonkajšie rozmery | maximálne: 2000 x 1200 x 100 mm |
t) Čistá hmotnosť | maximálne: 115 kg |
u) Farba zariadenia | identická ako stojan |
v) Elektrická spotreba: | maximálne: 600W |
2. Monitor malý: | |
a) Druh displeja: | LED |
b) Uhlopriečka displeja | minimálne: 65“/165 cm |
c) Pomer strán | 16:9 |
d) Rozlíšenie | minimálne: 3840 x 2160 (4k) |
e) Jas | minimálne: 450 cd/m2 |
f) Kontrast | minimálne: 1200:1 |
g) Čas odozvy displeja | maximálne: 6 ms |
h) Obnovovacia frekvencia | minimálne: 60 Hz |
i) Pozorovací uhol ((Horizontálny uhol pohľadu/Vertikálny uhol pohľadu) | minimálne: 178°/178° |
j) Audio | minimálne: 2 x 10W |
k) Bezdrôtová komunikácia | minimálne: wifi + bluetooth |
l) Vstupy a výstupy | minimálne: 10/100/1000 Mbps LAN RJ45, 3 x USB3.0, 5x HDMI in, 1x VGA, 1x RS232, 1x mikrofón + slúchadlá |
m) Procesor /výkon | minimálne: 4400 Passmark CPU |
n) RAM | minimálne: 16 GB |
o) Úložisko typu SSD | 240 GB |
p) Dotykový systém, plne integrovaný (vstavaný) v tele monitora | minimálne: 10 dotykov súčasne |
r) Povrch displeja | tvrdené antireflexné sklo |
s) Vonkajšie rozmery | maximálne: 1515 x 920 x 125 mm |
t) Čistá hmotnosť | maximálne: 68 kg |
u) Farba zariadenia | identická ako stojan |
v) Elektrická spotreba: | maximálne: 600W |
3. Mobilný stojan na monitor | |
a) Výška stredu obrazovky v najnižšej polohe | maximum: 1100 mm |
b) Výška stredu obrazovky v najvyššej polohe | minimum: 1400 mm |
c) Rozsah zdvihu od najnižšej polohy po najvyššiu | minimum: 500 mm |
d) Celková kapacita zdvihu | minimálne: 120 kg |
e) Napájanie | minimálne: 240 V |
f) Čistá hmotnosť | maximálne: 60 kg |
g) Farba zariadenia | identická ako monitor |
Názov |
A) Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, ich e-mailové adresy, telefonické a faxové čísla do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
B) Do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť objednávateľovi rozpis jednotkových cien položiek Plnenia podľa tejto zmluvy s DPH a bez DPH, a sadzieb DPH s vyčíslením DPH pre jednotlivé položky Plnenia. Konečné jednotkové ceny položiek Plnenia (t.j. s DPH ak sa uplatňuje, a bez DPH ak sa neuplatňuje) dodávateľ určí zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
C) Dodávateľ je povinný na požiadanie do troch dní uviesť výrobcu a presný typ ponúknutých zariadení a predložiť produktové listy ponúknutých zariadení, overiteľné aj z bežne voľne dostupných zdrojov. |
D) Dodávané tovary musia byť nové, nepoužité, schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike (resp. EÚ) a musia spĺňať všetky príslušné medzinárodné technické normy a všeobecne záväzné právne predpisy. |
E) Dodávka tovaru zahŕňa licencie pre operačný systém, inštaláciu tovaru na mieste a zaškolenie obsluhy v rozsahu minimálne 4 hodín. Ak nebude dohodnuté inak, termín a čas školenia určí objednávateľ. |
F) Dodacia lehota je 1 mesiac odo dňa účinnosti zmluvy. |
G) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi všetky dokumenty súvisiace s plnením Zmluvy, a to najmä dodacie listy a faktúry v slovenskom jazyku |
H) Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi plnenie len počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod, pričom aspoň 1 pracovný deň pred jeho dodaním je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi dátum a čas dodania plnenia. |
I) V súlade s 2.časťou OPET „Všeobecné zmluvné podmienky“ (ďalej len „VZP“) bodom 10.4 sú náklady na balné a dopravu Plnenia do miesta dodania zahrnuté v zmluvnej cene |
J) Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV, farbu a typ každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia a menný zoznam osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade so Zmluvou. |
K) Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu zabezpečujúcu dodanie plnenia, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania. |
L) Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom, na základe preberacieho protokolu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. |
M) Okrem náležitostí faktúry vyžadovaných bodom 11.2 VZP je dodávateľ povinný vo faktúre uviesť svoje IČO, DIČ, IČ DPH ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, svoje obchodné meno, a názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC. V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ bude cenu za Tovar dodaný podľa Zmluvy uhrádzať na bankový účet dodávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy. |
N) Ak v záhlaví Zmluvy nie je uvedené DIČ dodávateľa a/alebo IČ DPH dodávateľa, ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, alebo ak v záhlaví Zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu dodávateľa vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k Zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tohto bodu do záhlavia Zmluvy. |
O) Za podstatné porušenie Zmluvy sa považuje porušenie povinnosti dodať plnenie riadne a včas podľa Zmluvy v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy a pokynmi Objednávateľa. |
P) Ak Dodávateľ poruší povinnosť dodať plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 VZP. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
06.10.2017 00:00 — 06.11.2017 15:30
6,00 ks
32 035,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2017 11:56
02.10.2017 10:00
02.10.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2017 13:55 - Vstupná ponuka | 32 034,00 | € | Cena s DPH |
02.10.2017 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 026,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: