00738344
Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby
Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK
47035919
Eaglewings, s.r.o.
Lipová 1098/3, Sliač, 96231, SVK
Mrazená zelenina a mrazené rybie filé
Mrazená zelenina a mrazené rybie filé
Tovar, Služba
1. Mrazená zelenina a mrazené rybie filé
|
|
---|---|
Funkcia |
Potraviny určené na prípravu jedál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mrazená zelenina 2 500 g - zemiakové hranolky | kg | 100 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - zemiakové krokety guľaté | kg | 50 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - zemiakové mesiačiky so šupkou | kg | 100 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - polievková zmes (mrkva, zeler, petržlen, hrášok, kaleráb) | kg | 350 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - čínska zmes (mrkva, kápia, kukuričky, bambusové výhonky, fazuľa) | kg | 200 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - podsviečková zmes (mrkva, zeler, petržlen) | kg | 400 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - brokolica (mladá) | kg | 200 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - francúzska zmes (strúhaná mrkva, zeler, petržlen, pór) | kg | 250 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - kúpeľná zmes (mrkva, karfiol, brokolica, kukuričky, hrachové lusky) | kg | 50 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g- maďarská zmes (hrášok, kukurica, kápia) | kg | 200 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - mochovská zmes (fazuľa, kel, petržlen, zeler) | kg | 100 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g- fazuľka strúčky rezané | kg | 130 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - šampiňóny krájané | kg | 800 | ||
Mrazená zelenina 500 g až 2 500 g - cesnak očistený | kg | 120 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - tekvica strúhaná | kg | 370 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - hrášok zelený | kg | 290 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - karfiol rúžičky | kg | 200 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - lečo | kg | 420 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - mrkva kocky | kg | 120 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g -špenát | kg | 200 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - kukurica zrno | kg | 350 | ||
Mrazená zelenina 2 500 g - hrášok s mrkvou | kg | 200 | ||
Mrazené rybie filé z Aljašskej tresky, trieda kvality A, zloženie čisté rybie mäso 100%, bez nástreku tekutiny, rezané na 120 gr. až 150 gr. porcie, balenie v 4 000 g až 10 000 g kartónoch | kg | 390 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvo: | hodnota uvedená v popise predmetu obstarávania tvorí maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody. |
Trvanlivosť: | minimálne 2 mesiace od dodania tovaru. |
Dátum spotreby: | bude vyznačený na obaloch. |
Kvalita: | I. trieda. |
Dodanie: | postupné poskytnutie plnenia - opakované dodania. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia. |
Plnenie rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev objednávateľa. |
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 2x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je povinný fakturovať dodaný tovar pri každej dodávke tovaru. |
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru jednotlivých druhov predmetu plnenia Rámcovej dohody pri zachovaní jednotkových cien príslušných tovarov a celkovej ceny predmetu plnenia na základe Rámcovej dohody. |
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný. |
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do dvoch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované 2x do týždňa výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.00 h do 11.00 h.. V prípade štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja pripadajúcich na dni dodania, sa termín dodania dojedná po vzájomnej dohode. |
Súčasťou záväzku dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia. |
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. |
Zmluvné strany vo vzťahu k určeniu Ceny tovaru sú oprávnené počas trvania Rámcovej dohody prehodnocovať Cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než Cena určená v zmysle Rámcovej dohody oznámená po uzatvorení Rámcovej dohody ako jednotková cena za tovar, sú povinné určiť novú jednotkovú cenu najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami na trhu (ďalej len „úprava ceny tovaru“). |
Spôsob, akým zmluvné strany budú zisťovať ceny na účely prehodnotenia Ceny tovaru, je na základe dohode zmluvných strán určený spôsobom prieskumu trhu s rovnakým predmetom plnenia. Na účely porovnania cien je obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, obdobie troch mesiacov bezprostredne predchádzajúcich prehodnoteniu ceny za opakované plnenie a zmluvné strany musia vziať do úvahy aspoň tri cenové ponuky na identické tovary. |
Pokiaľ dodávateľ nepristúpi na úpravu Ceny tovaru, je Objednávateľ, ktorý je verejným obstarávateľom oprávnený písomne vypovedať Rámcovú dohodu. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením . Za ekvivalentné riešenie s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami sa považuje dodržanie minimálnych technických špecifikácii predmetu zákazky, pričom na posúdenie je dodávateľ povinný predložiť doklady preukazujúce požadovanú kvalitu do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. |
Názov | Upresnenie |
Doprava na miesto plnenia: | Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 3,00m, Max. šírka 2,4m |
Mierové námestie č. 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
6
1,00 zákazka
8 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2017 08:25
28.09.2017 09:00
28.09.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.09.2017 09:56 - Vstupná ponuka | 8 800,00 | € | Cena s DPH |
28.09.2017 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 299,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: