30810710
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky
Štefanovičova 3, Bratislava, 81005, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 30 zariadeniami v obvode Bratislava I. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,50 | ||
Predpokladané množstvo | ks | 26 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu jednej stravovacej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | číselný resp. čiarový kód |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom e-mailu. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytné služby. |
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží výpočet výšky poplatku za poskytnuté služby v % a zoznam min. 30 zariadení v obvode Bratislava I, s ktorými má uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach – mesačne na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | mesačne |
Štefanovičova 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.10.2017 15:30 — 30.11.2018 17:30
1,00 celok
120 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2017 17:42
27.09.2017 14:30
27.09.2017 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2017 07:04 - Vstupná ponuka | 120 600,00 | € | Cena s DPH |
25.09.2017 17:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 597,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: