• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2017 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2017 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2017 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2017 15:00

Detail zákazky Z201748016

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2017 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2017 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2017 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2017 15:00

Základné údaje

Z201748016

OF-143200

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3120896

Objednávateľ

36277215

STEFE Trnava, s. r. o.

Františkánska 16, Trnava, 91732, SVK

Dodávateľ

50254081

Fidelity Trade s.r.o.

Kornela Mahra 3, Trnava, 91708, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OPRAVA BYTU v MŠ - maľby, zariaďovacie predmety, dvere, podlahy, svietidlá

stavebné práce, maliarske práce, dlažby, obklady, kuchynská linka, dvere, zariaďovacie predmety, svietidlá

  • 45000000-7 - Stavebné práce
  • 45442100-8 - Maliarske a natieračské práce
  • 45410000-4 - Omietkarské práce
  • 39141000-2 - Kuchynský nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45431000-7 - Dláždenie a obkladanie
  • 44112200-0 - Podlahové krytiny
  • 31500000-1 - Osvetľovacie zariadenia a elektrické žiarovky

Stavebná práca, Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. OPRAVA BYTU v MŠ - maľby, zariaďovacie predmety, dvere, podlahy, svietidlá
Funkcia
maliarske práce v byte, vrátane ostení - celková plocha cca. 290 m2
penetrácia stien, murárske a maliarske vysprávky stropov a stien
nová omietka, vnútorný sanačný protiplesňový náter - plocha cca. 56,50 m2
nová podlaha vonkajšieho schodiska, dlažba v zádverí, kúpeľni a WC
opravy dlažieb a obkladov 
odstránenie plesní zo stien, vnútorný protiplesňový náter stien
nové podlahy z PVC, vrátane penetrácie a vysprávky podkladu - plocha cca. 48,50 m2
nová kuchynská linka, vrátane drezu a sporáku
zdravotechnické zariadenia - umývadlo, WC, vodovod. batérie, kuch. drez, vaňa
opravy okien a dverí
nové vnútorné jednokrídlové a dvojkrídlové dvere
nové vypínače, zásuvky, svietidlá
odvoz a likvidácia odpadov - doklad o likvidácií odpadov, prenájom kontajneru
zakrývanie podláh a zariadení
dopravné náklady - nákup a dovoz materiálu
denné upratovanie, záverečné vyčistenie dotknutých priestorov - plocha cca. 65 m2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
príprava podkladu, prebrúsenie, oprášenie a mydlenie povrchu stropov a stien m2 290,00
murárske a maliarske vysprávky stropov a stien % 30-50
penetrácia stropov a stien m2 290,00
maľby stropov a stien dvojnásobné m2 290,00
odstránenie omietky a náterov zo stien - odstránenie plesní zo 6. stien m2 57,00
vnútorný sanačný protiplesňový náter dvojnásobný 6. stien m2 57,00
nová vnútorná sanačná omietka 6. stien m2 57,00
otlčenie omietky vonkajšieho podhľadu betónovej striešky m2 4,00
vonkajšia penetrácia a omietka podhľadu betónovej striešky vrátane dvojnásobnej maľby m2 4,00
odstránenie polystyrénových dosiek stropu v kúpeľni m2 3,00
demontáž podhľadu z polystyrénu na chodbe a v kúpeľni m2 6,60
odstránenie kovového roštu (cca. 0,8x1,4m) z podesty ext. schodiska, vyplnenie otvoru betónom súb. 1
položenie podlahy z kamenného koberca PRESSTONE na vonkajšom schodisku - podesta, stupne a čielka schodov; vrátane penetrácie, vysprávky bet. podkladu a schodiskových profilov - líšt (práca + materiál) m2 5,00
odstránenie pôvodnej podlahy z keramických dlaždíc v predsieni, kúpeľni a WC m2 7,50
nová podlaha z keramických dlaždíc v predsieni, kúpeľni a WC, vrátane vyspravenia a vyrovnania povrchu (rozm. 300 x 300 mm) m2 7,50
nový keramický soklík v predsieni m 4,00
opravy podláh z keramických dlaždíc v kúpeľni, WC, chodbe, sklade (rozm. dlažby cca. 300 x 300 mm) ks 15
opravy obkladov stien keramických v kúpeľni, WC, kuchyni (rozm. obkladu cca. 150 x 150 mm) ks 20
základná oprava 5 ks drevených okien s otváravými krídlami, vrátane nastavenia, premazania kovania, výmeny tesnenia ks 5
základná oprava 2 ks drevených balkónových dverí (rozm. cca. 1,4 x 2,0 m) s otváravými krídlami, vrátane nastavenia, premazania kovania, výmeny tesnenia ks 2
demontáž exteriérových roliet na balkónových dverách, vrátane vysprávky nadpražia po vybúraní ks 2
oprava poškodených žalúzií starých drevených okien v dvoch izbách a kúpeľni ks 3
nové interiérové vertikálne látkové žalúzie na balkónové dvere, rozm. otvoru 1400 x 2200 mm ks 2
montáž nových vnútorných dverí jednokrídlových plných vrátane kovania do pôvodnej kovovej zárubne, š=80 cm - sklad (práca + materiál) ks 1
montáž nových vnútorných dverí jednokrídlových plných vrátane kovania do pôvodnej kovovej zárubne, š=60 cm - kupelňa, WC  (práca + materiál) ks 2
montáž nových vnútorných dverí jednokrídlových z 1/3 zasklenie, vrátane kovania do pôvodnej kovovej zárubne, š=80 cm - kuchyňa (práca + materiál) ks 1
montáž nových vnútorných dverí dvojkrídlových z 1/3 zasklenie, vrátane kovania do pôvodnej kovovej zárubne, š= 140 cm - zádverie, izba (práca + materiál) ks 2
demontáž pôvodnej drevenej kuchynskej linky komplet súb. 1
montáž novej kuchynskej linky drevenej - spodné, horné skrinky, pracovná doska, nerezový kuchynský drez s odkladacou plochou, vrátane sifónu - dl. linky cca. 180 cm (práca + materiál) súb. 1
montáž novej drezovej batérie stojankovej komplet vrátane flexi hadíc, mat. chróm (práca + materiál) ks 1
montáž nového digestoru so svetlom bez odťahu s uhlíkovým filtrom nad sporák, š=60 cm (práca + materiál) ks 1
demontáž pôvodného plynového sporáka, š. 60 cm ks 1
montáž nového kombi sporáka, vrátane sporákovej prípojky, komplet, š=60 cm (práca + materiál) ks 1
odstránenie PVC podlahy z nášľapnej vrstvy - 3. izby, kuchyňa m2 48,50
zametanie, penetrovanie, tmelenie, vyspravenie a vyrovnanie povrchu pred kladením podlahy z PVC - 3. izby, kuchyňa m2 48,50
montáž novej podlahy z PVC (zváranie za studena) - 3. izby, kuchyňa (práca + materiál) m2 48,50
demontáž podlahových soklíkov alebo líšt z PVC - 3. izby, kuchyňa m 45,00
lepenie nových podlahových soklov z PVC - 3. izby, kuchyňa m 45,00
montáž nových drevených prahov alebo prechodových líšt dverí ks 6
demontáž WC s hornou nádržkou ks 1
montáž novej WC misy so sedátkom komplet, vrátane flexi hadice (práca + materiál) ks 1
demontáž umývadla ks 1
montáž nového umývadla na skrutky do muriva komplet vrátane sifónu, š=50 cm (práca + materiál) ks 1
demontáž pôvodnej a montáž novej batérie umývadlovej nástennej (práca + materiál) ks 1
demontáž vane akrylátovej klasickej rovnej ks 1
montáž novej pravouhlej akrylátovej vane komplet (rozm. 150 x 70 x 42 cm), vrátane bočného panelu, nožičiek, vaňového sifónu (práca + materiál) ks 1
demontáž pôvodnej a montáž novej nástennej batérie vaňovej s ručnou sprchou (práca + materiál) ks 1
silikónovanie vane, umývadla, wc, drezu súb. 1
Tlaková skúška vodovodného potrubia v byte, vrátane prepláchnutia dezinfekcie vodovodného potrubia súb. 1
Skúška tesnosti kanalizácie v byte súb. 1
montáž novej termostatickej hlavice v kúpeľni ks 1
montáž nových vodomerov na teplú a studenú vodu komplet vrátane šróbení a podružného materiálu (montáž + materiál) ks 2
demontáž pôvodných vypínačov, zásuviek, ističovej skrinky a svietidiel súb. 1
montáž nových jednopólových vypínačov komplet (práca + materiál) ks 9
montáž nových dvojpólových vypínačov komplet (práca + materiál) ks 2
montáž nových jednozásuviek komplet s clonkami (práca + montáž) ks 9
montáž nových dvojzásuviek komplet s clonkami (práca + montáž) ks 2
montáž novej ističovej skrinky (bytový rozvádzač), vrátane nových ističov, prúdových chráničov, komplet (práca + materiál) súb. 1
montáž nových stropných svietidiel - moderný vzhľad - kombinácia sklo a kovový rám, LED žiarovky - 4 x svetelný zdroj - obytné miest., kuch., chodba; 2 x svetelný zdroj - sklad, kúp., WC, zádverie (práca + materiál) ks 11
montáž stropného svietidla exteriérového, vrátane LED žiaroviek (práca + materiál) ks 1
revízna správa nového kombi sporáka súb. 1
zakrývanie podláh a zariadení súbor 1
denné upratovanie hrubých nečistôt, záverečné vyčistenie, umytie a upratanie celého bytu súb. 1
odvoz a likvidácia odpadov, starých stolov, regálov a vybavenia;  vnútrostavenisková doprava sutiny; prenájom kontajneru súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba maľoviek miestností (prípadne bledý farebný odtieň) biela
farba dlažby a soklíkov v zádverí, opravy dlažieb a obkladov  odtieň a vzor prispôsobiť pôvodnej dlažbe a obkladu
povrch na vonkajšom schodisku mrazuvzdorný, protišmykový, mechanicky odolný
PVC podlaha záťažová vzor drevená podlaha
dlažba v zádverí mechanicky odolná, protišmyková
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je OPRAVA BYTU v MŠ - maľby, zariaďovacie predmety, dvere, podlahy, svietidlá.
Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť pre objednávateľa kompletné dielo na kľúč podľa funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zákazky, podľa príloh č.1 a č.2 - v zmysle platných technických noriem, v rozsahu a za podmienok dojednaných v tejto zmluve a riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi. Pri použití tretích osôb k ukončeniu dohodnutého diela nesie zhotoviteľ plnú zodpovednosť, ako by plnenie uskutočňoval sám vrátane prípadných reklamácii.
Zhotoviteľ pri realizácii prác dodrží všeobecne záväzné predpisy, technické normy, dojednania tejto zmluvy, vyjadrenia orgánov štátnej správy a poverených organizácií a iných dotknutých osôb, bezpečnostné predpisy a nariadenia nielen v dotknutej časti areálu staveniska.
Objednávateľ sa zaväzuje, že dokončené práce prevezme, keď budú zrealizované bez závad a nedorobkov, zaplatí za jeho zhotovenie dohodnutú cenu a poskytne zhotoviteľovi dojednané spolupôsobenie.
Termín realizácie diela - Lehota plnenia zmluvy je upresnená v bode č. 3.2. Zmluvy o dielo.
Zhotoviteľ je povinný bez omeškania písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu diela s dôsledkom omeškania plnenia dohodnutého termínu.
Opodstatnenosť takto uvedenej skutočnosti a jej vplyv na sťaženie podmienok výstavby posúdi zástupca zhotoviteľa.
Omeškanie subdodávateľov zhotoviteľa pre realizáciu diela nezakladajú dôvod na zmenu termínu realizácie diela.
Zhotoviteľ sa zaväzuje pre objednávateľa zhotoviť kompletné Dielo na kľúč, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok.
Maximálna výška zdrojov objednávateľa je určená v čl. V, bod 4.4. - Zmluvné podmienky Objednávkového formulára na 8.400 Eur vrátane DPH (7.000 Eur bez DPH).
Celková cena predmetu zmluvy - Zmluvná cena bude vysúťažená na Elektronickom trhovisku a následne bude cena za zhotovenie diela uvedená v čl. IV - Zmluvná cena v Zmluve o dielo, ktorá bude automaticky vygenerovaná v rámci EKS.
Práce, ktoré zhotoviteľ vykoná bez zadania alebo v dôsledku svojvoľného odchýlenia od zmluvy nebudú zhotoviteľovi uhradené.
Cena diela je stanovená ako cena maximálna. Cena zohľadňuje akékoľvek naviac práce a prestoje, zvýšené náklady, či prenájom vybavenia, zariadení alebo pracovnej sily súvisiace s omeškaním dokončenia a odovzdania diela, ako aj súvisiace s nedostatočnou obhliadkou miesta vykonania diela, nedostatočným zameraním a vyhodnotením potrebných prác, najmä ak tieto nie sú súčasťou funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. Takéto naviac práce nie sú dôvodom na zvýšenie ceny diela.
Súčasťou ceny sú aj také práce a iné výkony a dodávky materiálov, súčastí a technológií alebo iné náklady, ktoré sú nevyhnutné na riadne dokončenie diela, hoci by tieto neboli súčasťou technickej špecifikácie predmetu zákazky, ako aj práce v technickej špecifikácie predmetu zákazky nezahrnuté, ak takéto práce mohol objednávateľ ako spotrebiteľ v súvislosti s plnením povinností objednávateľa podľa tejto zmluvy legitímne očakávať. V prípade rozporu medzi touto zmluvou a Technickou špecifikácia predmetu zákazky má prednosť táto zmluva.
Cenu za zhotovenie diela zaplatí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ doručí objednávateľovi v 2. vyhotoveniach a musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. Na faktúre, dodacích listoch, spisoch a iných podkladoch musí zhotoviteľ uvádzať aj názov zákazky. Faktúra a k nej prislúchajúca korešpondencia, ktorá sa u objednávateľa vyskytne bez udania názvu zákazky, nebude spracovaná a bude nezaznamenaná vrátená späť zhotoviteľovi. To platí aj v prípade, ak pri faktúre nebude priložený súpis vykonaných prác, ktorý musí byť podpísaný zástupcom objednávateľa.
Lehota pre splatnosť faktúry začína plynúť od doručenia riadnej faktúry so všetkými náležitosťami v zmysle tejto zmluvy a príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
Splatnosť faktúry je do 30 dní.
Faktúra bude doručená objednávateľovi po podpísaní Preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami, ktorá bude obsahovať rozpis doteraz fakturovaných čiastok, rozpis prác a celkovú sumu.
Pri vyplatení faktúry bude objednávateľom zadržaná 3 % záručná rezerva z ceny bez DPH – zádržné z ceny za zhotovenie diela na dobu 1 roka od protokolárneho odovzdania diela pre prípady, že zhotoviteľ nezačne s odstraňovaním vád diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie a vady neodstráni v čase, na ktorom sa zmluvné strany písomne dohodnú.
Zádržné sa môže zhotoviteľovi vyplatiť po predložení potvrdenia banky o vinkulácii tej istej sumy, t.j. 3 % z ceny bez DPH za zhotovenie diela – zhotoviteľ po vykonanom kompletnom splnení zmluvy vinkuluje v prospech objednávateľa na svojom účte číslo:   .....................................................................v …................................ finančné prostriedky v objeme 3 % z ceny za zhotovenie diela, ktoré prostriedky budú použité na účely odstraňovania prípadných reklamácií diela na dobu 1 roka.
alebo zhotoviteľ predloží objednávateľovi bankovú záruku (Záručnú listinu) vo výške minimálne 3% z ceny za zhotovenie diela splatnú po vykonanom kompletnom splnení zmluvy (za predpokladu obdržania dokumentácie) prostredníctvom bezplatnej neodvolateľnej, všeobecnej bankovej záruky, s možnosťou prolongácie banky, ktorá je pre objednávateľa akceptovateľná v rovnakej miere s platnosťou počas 1 roka.
V prípade, že dodávateľ predloží faktúru bez podpísaného preberacieho protokolu a zhotoviteľ nepredloží doklad o vinkulácií, resp.doklad o bankovej záruke pred uhradením poslednej faktúry, má objednávateľ právo zadržať z poslednej faktúry/ faktúr čiastku 3 % z ceny diela bez DPH.
Zhotoviteľ zabezpečí ohlásenie o začatí stavby na IBP.
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať enviromentálne predpisy platné na území SR, najmä zákon č. 79/2015 Z.z. o odpadoch vznení neskorších predpisov, zákon č. 364/2004 Z.z. o vodách v znení neskorších predpisov, zákon 137/2010 Z.z. o ochraneovzdušia v znení neskorších predpisov a ich súvisiace vykonávacie predpisy. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať zákon č.355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia.
Zhotoviteľ určí svojho zástupcu, ktorý je zodpovedný za organizovanie, riadenie, vykonávanie a kontrolovanie výstavby diela.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že s prácami na diele nezačne skôr, ako mu bude výzva na prevzatie staveniska a začatie prác objednávateľom oznámená.
Zhotoviteľ zabezpečí likvidáciu odpadu v zmysle platnej legislatívy. Takto zlikvidovaný odpad vydokladuje príslušnými dokladmi pri odovzdaní diela.
Objednávateľ a jeho poverený zástupca je oprávnený kontrolovať dielo na každom stupni jeho zhotovovania. Ak pri kontrole zistí, že zhotoviteľ porušuje svoje povinnosti, má právo žiadať, aby zhotoviteľ bezodkladne odstránil vady a nedorobky vzniknuté počas realizácie diela a ďalej ho zhotovoval riadne. V prípade, že zhotoviteľ v primeranej dobe neakceptuje tieto požiadavky objednávateľa, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. Objednávateľ, dohľad má pre tieto prípady právo zastaviť práce prípadne sankcionovať finančne zhotoviteľa za každé nerešpektovanie.
Zhotoviteľ zabezpečuje plnenie ustanovení zákona č. 314/2001 o požiarnej ochrane a č. 124/2006 Z. z. o BOZP v platnom znení. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať technické normy, všeobecné záväzné predpisy, predpisy z oblasti požiarnej ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci, vyplývajúce zo zákona č. 127/2006 Z.z. v platnom znení a z Vládneho nariadenia č. 396/2006 Z.z. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestore staveniska, ktorých vstup na stavenisko a pohyb v priestore staveniska je oprávnený.
Zhotoviteľ zabezpečí pracovníkom ochranné pracovné pomôcky. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri plnení zmluvných povinností zabezpečí poriadok a čistotu na stavenisku na svoje náklady, pričom bude denne odstraňovať všetky nečistoty a odpady, nebezpečné a kontaminované odpady nevynímajúc.
Po ukončení prác, avšak najneskôr do 2 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí Diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, vyčistiť, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod.
Zhotoviteľ zabezpečí stavenisko v zmysle §43 stavebného zákona. Odborné práce musia byť vykonané len pracovníkmi zhotoviteľa alebo jeho dodávateľov majúcich príslušnú kvalifikáciu na vykonanie týchto prác. Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a majetok svojich pracovníkov a partnerov počas doby realizácie diela a zabezpečí, aby sa na stavenisku nepohybovali nepovolané osoby.
Povinnosť zhotoviť dielo riadne a včas splní zhotoviteľ odovzdaním diela v termíne, ako je to uvedené v článku č. 4.2. Objednávkového formuláru a v článku č. 3.2. Zmluvy o dielo - Čas / lehota plnenia zmluvy.
O odovzdaní a prevzatí diela zmluvné strany spíšu Preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý podpíše zástupca zhotoviteľa a zástupca objednávateľa.
Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť Diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 3 kalendárne dni pred jeho odovzdaním.
Dielo sa považuje za vykonané a odovzdané (dodané) riadne a včas bez vád podľa tejto zmluvy aj v prípade, ak objednávateľ alebo zástupca objednávateľa stavby bezdôvodne nepodpíšu Preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela v lehote 3 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy zhotoviteľa na podpísanie tohto protokolu, ak je dielo zhotovené bez závad a nedorobkov, môže sa dielo považovať za riadne dodané.
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy je zhotovený podľa podmienok tejto zmluvy, platných STN a technickej špecifikácie predmetu zákazky, a že počas záručnej doby bude mať vlastnosti, dohodnuté v tejto zmluve.
Zmluvné strany sa dohodli na nasledovných záručných dobách: - záručná doba na práce a materiál podľa tejto zmluvy sú 4 roky.
Záručná doba začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu.
Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré má dielo počas výstavby a počas záručnej doby.
Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných reklamácií diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie od objednávateľa a dôvody reklamácií odstrániť do termínu, na ktorom sa dohodnú zmluvné strany písomne. Dni potrebné na odstránenie reklamácií nie sú zo strany objednávateľa dôvodom na penalizáciu. Zhotoviteľ nemôže opodstatnenú reklamáciu vybaviť ako neopodstatnenú. Dielo má byť urobené podľa Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Vady a nedorobky reklamované počas zhotovovania diela – ich odstránenie nie je dôvod na zmenu termínu.
Za týmto účelom zhotoviteľ po vykonanom kompletnom splnení zmluvy vinkuluje v prospech objednávateľa na svojom účte číslo …....................................................... v …..................................... finančné prostriedky v objeme 3 % z celkovej ceny za zhotovenie diela, ktoré budú použité na účely odstraňovania reklamácií, a to po dobu 1 roka.
V prípade, ak zhotoviteľ nezačne s odstraňovaním reklamácií diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie, objednávateľ má právo fakturovať zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 Eur za každý deň omeškania so začatím prác na odstraňovaní reklamácií a dať reklamácie odstrániť tretej osobe na náklady zhotoviteľa.
Alebo zhotoviteľ predloží objednávateľovi bankovú záruku (Záručnú listinu) vo výške minimálne 3% z ceny za zhotovenie diela splatnú po vykonanom kompletnom splnení zmluvy (za predpokladu obdŕžania dokumentácie) prostredníctvom bezplatnej neodvolateľnej, všeobecnej bankovej záruky, s možnosťou prolongácie banky, ktorá je pre objednávateľa akceptovateľná v rovnakej miere s platnosťou po dobu 1 roka.
Zmluvné strany sa zaväzujú, že v konaní vo veci vinkulácie finančných prostriedkov a poskytnutia bankovej záruky budú postupovaťa riadiť sa podmienkami, ktoré určí príslušná banka.
Ak zhotoviteľ nesplní svoj záväzok dodať dielo v dohodnutom termíne, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 EUR za každý deň omeškania.
Pokiaľ Zhotoviteľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok (napr. nenastúpi na práce v stanovenom termíne, neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, zastaví práce na Diele pred jeho dokončením, zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení napriek upozorneniu dodávateľa ...... atď), pre ktorej porušenie je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zhotoviteľ zaplatí objednávateľovi jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 3 % z celkovej ceny diela s DPH.
Ak zhotoviteľ neodstráni vady v termíne podľa tejto zmluvy, zaplatí zmluvnú pokutu 50 Eur za každý deň omeškania.
Ak zhotoviteľ nezačne odstraňovať reklamácie do 48 hodín od ich písomného nahlásenia môže objednávateľ zhotoviteľovi fakturovať zmluvnú pokutu vo výške 50 Eur za každý deň omeškania so začatím odstraňovania reklamácií.
Zmluvná pokuta za nedodržanie termínu vypratania staveniska je 50 Eur za každý aj začatý deň omeškania až do termínu úplného vypratania staveniska.
Pri meškaní objednávateľa s úhradou faktúry objednávateľ zaplatí zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej sumy faktúry každý deň omeškania.
Ak zhotoviteľ poruší niektoré ustanovenia tejto zmluvy a v príčinnej súvislosti s týmto porušením bude objednávateľovi uložená akákoľvek sankcia zo strany súdov, orgánov verejnej správy, resp. dozorných a kontrolných orgánov alebo iných inštitúcii, zhotoviteľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetky finančné náklady, ktoré mu vzniknú v dôsledku uloženia akýchkoľvek sankcii zo strany vyššie uvedených orgánov.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu Diela neodstránil.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť Dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na Diele pred jeho dokončením.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa voči Zhotoviteľovi vedie konkurzné konanie, bol podaný návrh na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurz. konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku, ak bolo začaté vyrovnávacie konanie alebo ak Zhotoviteľ vstúpil do likvidácie.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak dodávateľ nezačne s prácami na diele do 5 dní od začiatku plnenia Zmluvy o dielo podľa čl. III, bod. 3.2.  - Čas / lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ je v takomto prípade oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy a zhotoviteľ je povinný zaplatiť objednávateľovi jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 3 % z celkovej ceny diela s DPH.
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán zo zmluvy, okrem nárokov na náhradu spôsobenej škody a nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie. Po zániku zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú vzťahy dohodou a zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi spolu s rozostavaným zmluvným dielom: dokumentáciu, ktorú obdržal od objednávateľa k vykonaniu diela, ostatnú dokumentáciu týkajúcu sa zrealizovanej časti a ostatné doklady.
Nebezpečenstvo škody a úrazov na jednotlivých častiach diela, na stavenisku ako aj na veciach a materiáloch potrebných na zhotovenie diela znáša zhotoviteľ až do času protokolárneho prevzatia a odovzdania diela objednávateľom.
Zhotoviteľ sa zaväzuje všetky obdŕžané informácie, údaje a podklady okrem tých, ktoré slúžia pre účely zmluvy použiť a inak udržiavať v tajnosti a nesprístupňovať ich tretím osobám. Zhotoviteľ sa zaväzuje svojim zamestnancom, ako tretím osobám, ktoré spolupracujú pri vykonávaní objednávky uložiť povinnosť udržiavať informácie v tajnosti. Tento záväzok platí naďalej aj po ukončení zmluvy. Po ukončení zmluvy budú všetky zmluvné podklady na požiadanie objednávateľa vrátené.
Pri porušení záväzku mlčanlivosti je zhotoviteľ povinný objednávateľa odškodniť.
Zhotoviteľ prehlasuje, že má uzatvorenú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škody na majetku objednávateľa pri realizácii diela a v plnom rozsahu zodpovedá za škodu na majetku objednávateľa pri realizácii predmetu diela a to aj v prípade, ak si na časť diela objedná zhotoviteľ subdodávateľa. Zodpovednosť za škody a úrazy trvá až do dňa podpísania odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu.
Zhotoviteľ vykoná dielo podľa vysúťaženej ceny, ktorá je nedeliteľnou súčasťou tejto zmluvy.
Zhotoviteľ je povinný uviesť zástupcu zhotoviteľa počas plnenia zmluvne dohodnutých prác najneskôr do odovzdania staveniska. Zástupca zhotoviteľa: ..................................................
Zástupca objednávateľa bude uvedený najneskôr do odovzdania staveniska. Zástupca objednávateľa: ...................................................
Zhotoviteľ je povinný uviesť zástupcu – koordinátora bezpečnosti počas plnenia zmluvne dohodnutých prác najneskôr do odovzdania staveniska. Koordinátor bezpečnosti zhotoviteľa: .................................................
Táto zmluva sa spravuje ustanoveniami § 536 a nasl., ako aj ustanoveniami Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka.
Zmluva je vypracovaná v štyroch rovnopisoch rovnakej právnej sily, z ktorých objednávateľ dostane tri exempláre a zhotoviteľ jeden exemplár.
Zmluvné strany vyhlasujú, že si túto zmluvu prečítali, jej obsahu porozumeli a že táto zmluva bola uzavretá dobrovoľne na základe slobodnej vôle.
Táto zmluva bude zverejnená na webovom sídle objednávateľa. Dátum zverejnenia: ......................................
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Beethovenova 16, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

05.10.2017 08:00 — 06.11.2017 15:00

1,00 súbor

7 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.09.2017 15:55

02.10.2017 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2017 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1942
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2017 11:26 - Vstupná ponuka 7 000,00 € Cena bez DPH
02.10.2017 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 6 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS