00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
31347827
Lohmann & Rauscher, s.r.o.
Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK
Sieťový hadicový obväz
ovínadlá, obväzový materiál, sieťový hadicový obväz
Tovar, Služba
1. Sieťový hadicový obväz
|
|
---|---|
Funkcia |
Sieťový hadicový obväz |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 Sieťový hadicový obväz0 č. 5 - 40 mm x 20 m | ks | 800 | ||
1.2 Sieťový hadicový obväz č. 6 - 60 mm x 20 m | ks | 290 | ||
1.3 Sieťový hadicový obväz č. 7 - 70 mm x 20 m | ks | 120 | ||
1.4 Sieťový hadicový obväz č. 8 - 80 mm x 20 m | ks | 60 | ||
1.5 Sieťový hadicový obväz č. 9 - 90 mm x 20 m | ks | 10 | ||
1.6 Sieťový hadicový obväz č. 10 - 100 mm x 20 m | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 - materiál | bežná bavlna 20 x 2 tex, polyamid + PUR |
Položka 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 | vysoko elastický sieťový obväz |
Položka 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5., 1.6 | vysoko elastický obväz so širokými okami na rýchlu fixáciu krytia rán na ktoromkoľvek mieste tela |
Položka 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5., 1.6 | pevné fixovanie rán aj pri extrémnych pohyboch, pri výmene krytia sa obväz nemusí odstraňovať |
Položka 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5., 1.6 | možnosť vyvárať a sterilizovať, nepoškodzujú ho tuky, masti ani pot |
Položka 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5., 1.6 - balenie | nesterilné, jednotlivo balené v LDPE sáčku, uzatvorené lepiacou páskou |
Tolerancia | ± 10 % na rozmer jednotlivých položiek |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto Rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Technickej špecifikácii predmetu Zmluvy, v stĺpci "Presná hodnota". |
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa Rámcovej dohody. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
7. Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. |
8. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x mesačne. |
9. Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar v lehote do 4 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. |
11. Miestom plnenia Rámcovej dohody je Oddelenie zdravotníckych pomôcok Objednávateľa. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania Tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
13. Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi Tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne: |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 3-5 rokov, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 2 roky, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 1 rok, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 1mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti. |
14. Na prieskum trhu za účelom zisťovania ceny porovnateľného tovaru na relevantnom trhu v zmysle 16.1.9 VOP je oprávnený Objednávateľ a môže ho vykonať ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov: |
- zaslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky poštou, faxom, alebo e-mailom, |
- elektronickou aukciou, |
- na základe cenníkov, katalógov, informačných materiálov, informácii z webových stránok, |
- iným preukázateľným spôsobom. |
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, |
pokračovanie bodu 15: pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
16. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, číslo ŠÚKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom vrátane DPH. |
17. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy bezplatné skúšobné vzorky predmetu Zmluvy - minimálne 2 ks z položky č. 1.1. |
18. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
19. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v bodoch 1 -15 sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
1 340,00 ks
4 132,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2017 13:59
26.09.2017 09:30
26.09.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2017 08:51 - Vstupná ponuka | 4 132,33 | € | Cena s DPH |
26.09.2017 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 131,93 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: