31297722
Zemplínske osvetové stredisko
Gorkého 1, Michalovce, 07101, SVK
35736534
Bittner print s.r.o.
Ivanská cesta 2C , Bratislava, 82104, SVK
Tlač propagačného materiálu a grafický návrh
Tlač propagačného materiálu -letáky, reklamené logo, reklamný A stojan
Služba
1. Tlač propagačného materiálu a grafický návrh
|
|
---|---|
Funkcia |
služba má zabezpečiť grafický návrh,tlač propagačného materiálu a propagáciu k projektu - letáky, pozvánky, reklamné logo, reklamný A stojan |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Letáky A3, grafický návrh, výroba a tlač | ks | 15 | ||
Letáky A5, grafický návrh, výroba a tlač | ks | 30 | ||
Letáky A6, grafický návrh, výroba a tlač | ks | 200 | ||
Reklamné logo - PVC doska rozmer 50x80cm, grafický návrh, výroba a tlač | ks | 1 | ||
Reklamný A stojan rozmer 138x73cm, | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Letáky A3 | rozmer A3, farebnosť, lesklý, 160g papier, grafický návrh, tlač |
Letáky A5 | rozmer A5, farebnosť, lesklý, 160g papier, grafický návrh, tlač |
Letáky A6 | rozmer A6, farebnosť, lesklý, 160g papier, grafický návrh, tlač |
Reklamné logo - PVC doska rozmer 50x80cm | PVC doska, rozmer 50x80cm , návrh loga, výroba |
Reklamný A stojan rozmer 138x73cm | rozmer 138x73cm, obojstranná reklamná hliníková tabuľa s okrúhlymi alebo ostrými rohmi, fólia s antireflexným krytom chráni plagát pred UV žiarením |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Grafický návrh na tlač ( napr. pozvánok, plagátov a pod.) bude dodané objednávateľovi do 3 prac. dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový alebo telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky, ktorá bude v pravidelnom osobnom kontakte s objednávateľom. |
Pred samotnou realizáciou predmetu zákazky dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh predmetu zákazky na celkové konečné odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom (e-mailom) odsúhlasení medzi objednávateľom a dodávateľom. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu alebo časový termín dodania predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohu na realizáciu zákazky |
Splatnosť faktúry bude 14 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať objednaný počet dodaných kusov a jednotkové ceny s DPH tovarov a služieb, musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenske republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Podkladom fakturácie je potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom. |
Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane grafického vyhotovenia, výroby, tlače,dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar a službu, ktorý spĺňa požiadavky na predmet zákazky, bez zjavných faktických a právnych vád, v najlepšej možnej akosti, novovyrobený v lehote do 6.10.2017. |
Nutný pravidelný osobný kontakt s dodávateľom. |
Košický, Slovenská republika
28.09.2017 09:54
247,00 ks
250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2017 09:55
26.09.2017 09:52
26.09.2017 10:07
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2017 11:43 - Vstupná ponuka | 249,96 | € | Cena s DPH |
22.09.2017 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 249,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: