35946024
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Podpora licencií Oracle a Red Hat
softvér, licencie, intranet, server
Služba
1. Podpora licencií Oracle a Red Hat
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora licencií Oracle typu Premier a Extended Support - aktualizácia systémového prostredia (Oracle updates) a technická podpora pri výskyte incidentu v systémovom prostredí Oracle na obdobie 24 mesiacov. |
Softvérová podpora typu Standard support pre v súčasnosti využívané licencie Red Hat Enterprise Linux Server a Red Hat Enterprise Linux Desktop na obdobie 24 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle WebLogic Server Standard Edition - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 6435416 | ks | 2 | ||
Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 2687067 | ks | 3 | ||
Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 6435416 | ks | 1 | ||
Oracle Database Standard Edition One - Oracle 1 - Click Ordering Program - Named User Plus Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 6455790 | ks | 5 | ||
Oracle Database Standard Edition - Oracle 1-Click Ordering eDelivery - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 3737771 | ks | 1 | ||
Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes) 1 physical entitlement for a Server (2-sockets, Stackable) OR 2 Virtual Instances, SKU: RH00004RN, kontrakt č.: 10858737 | ks | 3 | ||
Red Hat Enterprise Linux Desktop, Self-support, 1 x Red Hat Enterprise Linux Desktop 1 x Virtual Guest(s) 2 x Management 2 x Provisioning SKU: RH0844913RN, kontrakt č.: 10858737 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zabezpečenie podpory Oracle licencií položky 1 až 5 - začiatok podpory: | 01.01.2018 |
Zabezpečenie podpory Oracle licencií položky 1 až 5 - koniec podpory: | 31.12.2019 |
Zabezpečenie podpory Red Hat licencií - začiatok podpory: | 14.01.2018 |
Zabezpečenie podpory Red Hat licencií - koniec podpory: | 13.01.2020 |
Názov |
a. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy. |
b. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový). |
c. Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, partnerstvo so spoločnosťou Oracle - aktívne OPN (Oracle Partner Network), členstvo minimálne na úrovni GOLD partner (komplexná distribúcia produktov a služieb) - certifikát platný v čase súťaže. |
d. Objednávateľ má povinnosť bezodkladne po posúdení dodanej služby a súvisiacich dokumentov vystaviť a potvrdiť protokol o akceptovaní predmetu plnenia |
e. S aktualizovaným rozpočtom - položkovou kalkuláciou je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a doklady preukazujúce splnenie všetkých požadovaných technických parametrov (technický, resp. produktový list, Product Grand letter alebo ekvivalent). |
f. Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť. |
g. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
h. Dodávateľ je povinný poskytovať technickú podporu pre dodávanú softvérovú podporu Oracle a Red Hat v slovenskom jazyku, minimálne počas pracovných dní, v pracovnom čase od 08:00 hod do 16:00 hod. |
i. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov a. až h. je porušením zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
j. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, jednorazová dodávka. |
k. Platobné podmienky: Celková suma za predmet zákazky je rozdelená na dve platby vždy na začiatku príslušného kalendárneho roku so splatnosťou 30 dní |
Názov | Upresnenie |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | sprístupnenie a oprávnenie používať naiaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícií |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | poskytovanie zákazníckej pomoci pri bežných problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | poskytovanie telefonickej pomoci a elektronický prístup zákazníckym pracovníkom technickej podpory |
Tomášikova 22, 821 02 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2018 00:30 — 13.01.2020 23:57
17,00 ks
39 767,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2017 08:42
03.10.2017 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2017 13:13 - Vstupná ponuka | 33 083,33 | € | Cena bez DPH |
21.09.2017 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 083,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: