00324442
Mesto Medzev
Štóska 6, Medzev, 04425, SVK
46897992
CESTY KOŠICE s.r.o.
Mlynská 28, Košice, 04001, SVK
Rekonštrukcia asfaltových povrchov miestnych vozoviek
oprava ciest, obnova povrchu vozoviek, oprava komunikácie, oprava poškodenej cesty, stavebné práce, asfaltovanie povrchov ciest,
Stavebná práca
1. Rekonštrukcia asfaltových povrchov miestnych vozoviek
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Súvislá povrchová oprava viacerých obojsmerných miestnych asfaltových komunikácií asfaltovou vrstvou spojenou asfaltovým postrekom, so zafrézovaním začiatku a konca stavebnej úpravy. |
2. Oprava sa týka troch úsekov ciest, z ktorých /sek č. 01 a Úsek č. 02 sú vedľa seba a Úsek č. 03 je od nich vzdialený 950 m. |
3. Vyrovnanie pozdĺžnych a priečnych nerovností vysprávkou. |
4. Úprava šácht - nadvihnutie a vyrovnanie do úrovne nového povrchu. |
5. Spevnenie krajníc, kamenivom drveným hr. 80 mm, fr. 0 - 32 mm. |
6. V rámci plochy úsekov je zahrnuté aj asfaltovanie príjazdu ciest do rodinných domov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Úsek cesty č. 01 - šírka vozovky | m | 6 | ||
Úsek cesty č. 01 - asfaltovaná plocha | m2 | 966,72 | ||
Úsek cesty č. 01 - počet nových asfaltových vrstiev | počet | 1 | ||
Úsek cesty č. 02 - šírka vozovky | m | 6 | 8,5 | |
Úsek cesty č. 02 - asfaltovaná plocha | m2 | 2833,02 | ||
Úsek cesty č. 02 - počet nových asfaltových vrstiev | počet | 2 | ||
Úsek cesty č. 02 - Spevnenie krajníc v dĺžke 379 m | m2 | 157 | ||
Úsek cesty č. 01 a 02 - plocha úseku na ktorom sa uplatní frézovanie | m2 | 38 | ||
Úsek cesty č. 01a 02 - dĺžka oboch úsekov spolu | m | 597,01 | ||
Úsek cesty č. 01 a 02 - Úprava šácht - nadvihnutie a vyrovnanie do úrovne nového povrchu. | ks | 5 | ||
Úsek cesty č. 03 - asfaltovanie dvomi vrstvami, hrúbka jednej vrstvy 5 cm | m2 | 619,1 | ||
Úsek cesty č. 03 - šírka vozovky | m | 4 | 6,2 | |
Úsek cesty č. 03 - Spevnenie krajníc v dĺžke 243 m | m2 | 154,9 | ||
Úsek cesty č. 03 - dĺžka úseku | m | 121,5 | ||
Úsek cesty č. 03 - plocha úseku na ktorom sa uplatní frézovanie | m2 | 27,7 | ||
Úsek cesty č. 03 - Úprava šácht - nadvihnutie a vyrovnanie do úrovne nového povrchu | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položky opravy jednotlivých úsekov - úsek č. 01 | |
01. ÚSEK CESTY č. 01 | |
01.01 Odstránenie blata, prachu alebo hlineného nánosu zo živičného povrchu, zametanie (m2) | 966,72 |
01.02. Postrek živičný spojovací z asfaltu v množstve 0,50-0,70 kg/m² (m2) | 966,72 |
01.03. Položenie krycej vrstvy betón asfaltový II. trieda, strednozrnný, ACo 11-II v hrúbke 60 mm (m2) | 966,72 |
02. ÚSEK CESTY č . 02 | |
02.01 Odstránenie blata, prachu alebo hlineného nánosu zo živičného povrchu, zametanie (m2) | 2833 |
02.02. Postrek živičný spojovací z asfaltu v množstve 0,50-0,70 kg/m² (m2) | 2833 |
02.03. Položenie vyrovnávacej vrstvy živičnou zmesou II. trieda, strednozrnný, ACL 16-II v hrúbke 50 mm (m2) | 2833 |
02.04. Položenie krycej vrstvy betón asfaltový II. trieda, strednozrnný, ACo 11-II v hrúbke 50 mm (m2) | 2833 |
02.05. Zafrézovanie začiatku a konca cesty - platí pre úsek č. 01 a č. 02 (m2) | 38 |
02.06. Spevnenie krajníc kamenivom drveným hr. 80 mm, fr. 0-32 mm v dĺžke 379 m (m2) | 157 |
03. ÚSEK CESTY č. 03 | |
03.01. Odstránenie blata, prachu alebo hlineného nánosu zo živičného povrchu, zametanie (m2) | 619,1 |
03.02. Postrek živičný spojovací z asfaltu v množstve 0,50-0,70 kg/m² (m2) | 619,1 |
03.03. Položenie vyrovnávacej vrstvy živičnou zmesou II. trieda, strednozrnný, ACL 16-II v hrúbke 60 mm (m2) | 619,1 |
03.04. Položenie krycej vrstvy betón asfaltový II. trieda, strednozrnný, ACo 11-II v hrúbke 60 mm (m2) | 619,1 |
03.05. Zafrézovanie začiatku a konca cesty - platí pre úsek č. 01 a č. 02 (m2) | 27,7 |
03.06. Spevnenie krajníc kamenivom drveným hr. 80 mm, fr. 0-32 mm v dĺžke 379 m (m2) | 154,9 |
04. Úsek cesty č. 01, 02 a 03 - Úprava šácht - nadvihnutie a vyrovnanie do úrovne nového povrchu (ks) | 13 |
Názov |
01. Súčasťou tejto Zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré tvoria súčasť Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") . OPET, VZP upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto Zmluvy, nadobudnutím a stratou účinnosti a platnosti tejto Zmluvy, ako aj práva a povinnosti zmluvných strán založených touto Zmluvou. |
02. OPET spolu s VZP tvoria prílohu k tejto Zmluve. V prípade rozporu medzi touto zmluvou a OPETom alebo VZP majú podmienky a požiadavky uvedené v tejto zmluve prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami OPET alebo VZP |
03. Zhotoviteľ použije len také materiály, ktoré spĺňajú podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 90/1998 Z. z. o stavebných výrobkoch v znení neskorších predpisov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa Vyhlášky MV SR č.288/2000 Z. z., ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb. |
04. Zhotoviteľ počas prác na zhotovení diela v celom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie predpisov na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a protipožiarnych predpisov ako aj za čistotu a poriadok na stavenisku. Prechod nebezpečenstva škody prechádza zo zhotoviteľa na objednávateľa až dňom odovzdania predmetu zmluvy. |
05. Zhotoviteľ je povinný udržiavať čistotu a poriadok na stavenisku. Na svoje náklady priebežne odstraňovať odpady, stavebnú suť a nečistoty vzniknuté pri vlastnej činnosti. Zhotoviteľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti do 3 kalendárnych dní po termíne písomného prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. Zhotoviteľ je povinný počas zmluvnej doby plniť všetky povinnosti pôvodcu odpadov vyplývajúce z legislatívy na úseku odpadového hospodárstva. |
06. Ak objednávateľ zistí, že zhotoviteľ zhotovuje dielo v rozpore so zmluvou, platnými predpismi a normami alebo technologickými postupmi, je oprávnený bez zbytočného odkladu písomným vyjadrením zastaviť zhotovovanie do odstránenia vád diela. |
07. V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami, dodávkou materiálu a odvozom a likvidáciou odpadu. |
08. Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sapovažuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
09. Zhotoviteľ je povinný odovzdať dielo objednávateľovi písomne Protokolom o odovzdaní a prevzatí diela. Preberanie predmetu zmluvy sa bude vykonávať za účasti povereného pracovníka objednávateľa, ako aj povereného pracovníka zhotoviteľa. |
10. Po odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy vypíšu a potvrdia poverení pracovníci objednávateľa a zhotoviteľa doklady (Protokol o odovzdaní a prevzatí diela) s uvedením jednotlivých položiek a potvrdením ich kvality, s uvedením všetkých vád a nedorobkov a lehotou na ich odstránenie, súpisom odovzdaných dokladov, identifikáciou zmluvných strán, dátumom odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy. |
11. Dielo bude považované za dokončené až písomným potvrdením objednávateľa v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela, že dielo preberá. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dielo, pokiaľ bude mať vady a nedorobky, brániace riadnemu užívaniu, alebo nebude mať akostné a technické ukazovatele v zmysle platných predpisov a technických noriem. |
12. Cena za predmet zmluvy bude fakturovaná po jeho dokončení a po odstránení všetkých chýb, vád a nedorobkov uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela. |
13. Podkladom pre úhradu ceny za predmet zmluvy bude zhotoviteľom vystavená faktúra s lehotou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Prílohou faktúry bude Protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy. |
14. Záručná doba je 5 rokov a začína plynúť dňom protokolárneho odovzdania diela objednávateľovi, okrem materiálov, ktoré majú záručnú dobu stanovenú výrobcom. |
15. Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a zhotoviteľ povinnosť bezplatne odstrániť vady. |
16. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu zmluvy do 7 kalendárnych dní od uplatnenia oprávnenej reklamácie a vady odstrániť v čo najkratšom technicky možnom čase. |
17. Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení písomnou formou. Reklamácia musí obsahovať minimálne označenie vady a miesta, kde sa vada nachádza, popis ako sa vada prejavuje a pod. |
18. Zhotoviteľ je povinný po odstránení vady vyhotoviť písomný doklad o odstránení vady podpísaný zástupcami obidvoch zmluvných strán s uvedením dátumu a popisu odstránenej vady. |
19. Počas doby od nahlásenia oprávnenej reklamácie až po odstránenie vady neplynie záručná doba. |
20. Nedorobkom sa rozumie nedokončená práca oproti zmluve. Vadou sa rozumie odchýlka v kvalite, rozsahu a parametroch predmetu zmluvy stanovených všeobecne záväznými technickými normami a predpismi. |
21. Ak zhotoviteľ neodstráni vady diela ani v primeranej lehote na to poskytnutej, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. Za primeranú lehotu sa považuje 14 kalendárnych dní. |
22. Ak zhotoviteľ nesplní termín ukončenia predmetu zmluvy v lehote uvedenej v tejto zmluve, je objednávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny uvedenej v zmluve, za každý začatý deň omeškania. |
23. Ak objednávateľ neuhradí zhotoviteľovi faktúry v lehote splatnosti, uvedenej v zmluve, je zhotoviteľ oprávnený fakturovať objednávateľovi úroky z omeškania vo výške 0,05 % z fakturovanej finančnej čiastky za každý začatý deň omeškania. |
24. Zmluvné strany nie sú v omeškaní v prípadoch vyššej moci, ak tieto skutočnosti bezodkladne písomne oznámia druhej strane, alebo sú okolnosti vyššej moci všeobecne známe. |
25. Za podstatné porušenie zmluvy zo strany zhotoviteľa sa považuje omeškanie zhotoviteľa s vykonaním diela v zmluvne stanovenej lehote, nedodržanie kvality dodávky predmetu zmluvy, vadné plnenie zhotoviteľa, na ktoré bol písomne upozornený, a ktoré v primeranej lehote neodstránil. |
26. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy zhotoviteľovi. Týmto dňom zmluva zaniká a to so všetkými právami, ktoré z tohto titulu objednávateľovi vzniknú v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. |
27. Právo na náhradu škody zostáva zachované aj po odstúpení od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty, práv týkajúcich sa záruky a zodpovednosti za vady. |
28. Po zániku zmluvy z dôvodu odstúpenia od zmluvy odovzdá zhotoviteľ objednávateľovi rozostavané dielo v stave v akom sa ku dňu odstúpenia nachádza. Zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi spolu s rozostavaným dielom realizačné projekty, ktoré prevzal od objednávateľa k vykonaniu diela, atesty, osvedčenia, certifikáty, záručné listy a pod., týkajúce sa zrealizovanej časti. |
29. Objednávateľ rozostavané dielo v tomto stave prevezme. O odovzdaní a prevzatí rozostavaného diela spíšu poverení zástupcovia zmluvných strán protokol. Protokol odovzdaní a prevzatí rozostavaného diela bude obsahovať minimálne zhodnotenie rozsahu odovzdávanej časti zmluvného diela, súpis odovzdaných podkladov, ocenenie vykonaných prác a dodávok, z toho sa uvedie osobitne zaplatená čiastka a čiastka zostávajúca k úhrade, dátum a podpisy poverených zástupcov obidvoch zmluvných strán, zoznam častí zmluvného diela, na ktoré zhotoviteľ poskytne záruku a dĺžku jej trvania. |
30. Po skončení platnosti zmluvy z dôvodu odstúpenia od zmluvy objednávateľ zaplatí zhotoviteľovi vyčíslenú sumu za skutočne vykonané práce a dodávky na zmluvnom diele. Podkladom pre úhradu bude zhotoviteľom vystavená faktúra so splatnosťou 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Prílohou vystavenej faktúry bude Protokol o odovzdaní a prevzatí rozostavaného diela podpísaný poverenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
31. Objednávateľ v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží dodávateľovi identifikačné údaje úsekov ciest, ktoré sa majú opraviť. |
32. Dodávateľ je povinný v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť písomne rozpočet v členení minimálne podľa Zmluvy čl. II. Predmet zmluvy, ods. 2.3 Technická špecifikácia predmetu zmluvy, 2. časť tabuľky body 01 až 04, vrátane sadzieb a hodnôt DPH tak, aby celková cena za predmet zákazky uvedená v predloženom rozpočte bola rovnaká ako cena uvedená v Zmluve čl. IV Zmluvná cena. |
Názov
Rekonštrukcia asfaltových povrchov miestnych vozoviek
Rekonštrukcia asfaltových povrchov miestnych vozoviek
chýba udaj o mieste rekonstrukcie
Štóska 6, Medzev, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
05.10.2017 08:00 — 31.10.2017 14:00
1,00 celý predmet zákazky
105 433,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2017 08:05
27.09.2017 11:00
27.09.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2017 08:24 - Vstupná ponuka | 104 000,01 | € | Cena s DPH |
27.09.2017 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 103 020,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: