• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2017 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2017 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2017 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2017 08:15

Detail zákazky Z201747495

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2017 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2017 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2017 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2017 08:15

Základné údaje

Z201747495

OF-142321

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3108389

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

10993169

Ján Berky BERK - STAV

Obrancov mieru 890/38, Detva, 96212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

oprava - výmena šupátok

oprava - výmena šupátok

  • 50700000-2 - Opravy a údržba vnútornej inštalácie budov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Stavebná práca, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. oprava - výmena šupátok
Funkcia
Na podzemnom rozvode pitnej vody je nefunkčných 5 ks šupátiek, ktoré slúžia na sekčné odstavenie jednotlivých vetiev vodovodu. Vetvy je potrebné odstavovať pri poruchách na vodovodnom zariadení.
Podzemné šupátka 2 ks, Ø 80 mm pri b.č.95 sa nachádzajú v areáli objektu, vedľa príjazdovej cesty pod betónovou plochou hrubou cca 20 cm v hĺbke cca 1,2 m tesne vedľa seba. Je nutná oprava formou výmeny.
Podzemné šupátka 2 ks, Ø 80 mm pri b.č.44 sa nachádzajú v areáli objektu, vedľa živičnej príjazdovej cesty v zemitom teréne v hĺbke cca 1,2 m tesne vedľa seba. Je nutná oprava formou výmeny.
Podzemné šupátko 1 ks Ø 80 mm pri b.č.89 sa nachádza v areáli objektu, v strede prašnej príjazdovej cesty v zemitom teréne v hĺbke cca 1,2 m tesne. Je nutná oprava formou výmeny.
Po výkope a oprave bude terén pri bč.95 zabetónovaný a pri b.č. 44 a 89 zasypaný do pôvodného stavu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pri b.č.44 - -
1. Vykopanie zeminy m3 3
2. Demontáž šupátiek (Ø 80 mm) ks 2
3. Dodanie šupátiek Ø 80 mm ks 2
4. Dodanie skrutiek M 16x 70 mm ks 24
5. Dodanie matíc M 16 ks 24
6. Dodanie tesnenia klingerit.80x160x3 ks 4
7. Montáž šupátiek ks 2
8. Zhotovenie lôžka z piesku m3 0,5
9. Zasypanie zeminou m3 2,5
10. Odvoz zeminy m3 0,5
pri b.č. 89: - -
1. Vykopanie zeminy m3 3
2. Demontáž šupátka (Ø 80 mm) ks 1
3. Dodanie šupátka Ø 80 mm, ks 1
4. Dodanie skrutiek M 16x 70 mm ks 12
5. Dodanie matíc M 16 ks 12
6. Dodanie tesnenia klingerit.80x160x3 ks 2
7. Montáž šupátka ks 1
8. Zhotovenie lôžka z piesku m3 0,5
9. Zasypanie zeminou m3 2,5
10. Odvoz zeminy m3 0,5
pri b.č. 95: - -
1. Vyrezať a odstrániť- vyšramovať betón m3 0,8
2. Vykopanie zeminy m3 3
3. Demontáž šupátiek Ø 80 mm ks 2
4. Dodanie šupátiek Ø 80 mm ks 2
5. Dodanie skrutiek M 16x 70 mm ks 24
6. Dodanie matíc M 16 ks 24
7. Dodanie tesnenia klingerit.80x160x3 ks 4
8. Montáž šupátiek ks 2
9. Zhotovenie lôžka z piesku m3 0,5
10. Zasypanie zeminou m3 2,5
11. Zabetónovať m3 0,8
12. Odvoz zeminy m3 0,5
vykonanie skúšky tesnosti rozvodu súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pri b.č.95 je potrebné vypíliť a odstrániť betón cca 0,8 m3 následne vykopať jamu až pod potrubie cca 3 m3 demontovať nefunkčné šupátka a následne namontovať nové. Zasypať jemným pieskom (lôžko), usadiť predlžovacie vreteno a následne zasypať zeminou a zabetónovať do pôvodného stavu. áno
Pri b.č.44 je potrebné vykopať jamu až pod potrubie cca 3 m3 demontovať nefunkčné šupátko a následne namontovať nové. Zasypať jemným pieskom (lôžko), usadiť predlžovacie vreteno a následne zasypať zeminou dať do pôvodného stavu. áno
Pri b.č.89 je potrebné vykopať jamu až pod potrubie cca 3 m3 demontovať nefunkčné šupátko a následne namontovať nové. Zasypať jemným pieskom (lôžko), usadiť predlžovacie vreteno a následne zasypať zeminou dať do pôvodného stavu. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku.
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela objednávateľovi.
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce a materiál, podľa technologického postupu prác.
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti.
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom).
Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok.
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania súpisu prác oboma zmluvnými stranami a trvá tri roky.
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady objednávateľom dodávateľovi.
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba.
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi.
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov.
Miesto vykonania diela: Zemianske Kostoľany.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou 1, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

04.10.2017 06:00 — 24.11.2017 14:00

1,00 celok

4 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.09.2017 13:50

25.09.2017 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 560
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2017 14:38 - Vstupná ponuka 4 499,00 € Cena s DPH
25.09.2017 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 4 030,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS