30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
10993169
Ján Berky BERK - STAV
Obrancov mieru 890/38, Detva, 96212, SVK
oprava - výmena šupátok
oprava - výmena šupátok
Služba, Stavebná práca, Tovar
1. oprava - výmena šupátok
|
|
---|---|
Funkcia |
Na podzemnom rozvode pitnej vody je nefunkčných 5 ks šupátiek, ktoré slúžia na sekčné odstavenie jednotlivých vetiev vodovodu. Vetvy je potrebné odstavovať pri poruchách na vodovodnom zariadení. |
Podzemné šupátka 2 ks, Ø 80 mm pri b.č.95 sa nachádzajú v areáli objektu, vedľa príjazdovej cesty pod betónovou plochou hrubou cca 20 cm v hĺbke cca 1,2 m tesne vedľa seba. Je nutná oprava formou výmeny. |
Podzemné šupátka 2 ks, Ø 80 mm pri b.č.44 sa nachádzajú v areáli objektu, vedľa živičnej príjazdovej cesty v zemitom teréne v hĺbke cca 1,2 m tesne vedľa seba. Je nutná oprava formou výmeny. |
Podzemné šupátko 1 ks Ø 80 mm pri b.č.89 sa nachádza v areáli objektu, v strede prašnej príjazdovej cesty v zemitom teréne v hĺbke cca 1,2 m tesne. Je nutná oprava formou výmeny. |
Po výkope a oprave bude terén pri bč.95 zabetónovaný a pri b.č. 44 a 89 zasypaný do pôvodného stavu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pri b.č.44 | - | - | ||
1. Vykopanie zeminy | m3 | 3 | ||
2. Demontáž šupátiek (Ø 80 mm) | ks | 2 | ||
3. Dodanie šupátiek Ø 80 mm | ks | 2 | ||
4. Dodanie skrutiek M 16x 70 mm | ks | 24 | ||
5. Dodanie matíc M 16 | ks | 24 | ||
6. Dodanie tesnenia klingerit.80x160x3 | ks | 4 | ||
7. Montáž šupátiek | ks | 2 | ||
8. Zhotovenie lôžka z piesku | m3 | 0,5 | ||
9. Zasypanie zeminou | m3 | 2,5 | ||
10. Odvoz zeminy | m3 | 0,5 | ||
pri b.č. 89: | - | - | ||
1. Vykopanie zeminy | m3 | 3 | ||
2. Demontáž šupátka (Ø 80 mm) | ks | 1 | ||
3. Dodanie šupátka Ø 80 mm, | ks | 1 | ||
4. Dodanie skrutiek M 16x 70 mm | ks | 12 | ||
5. Dodanie matíc M 16 | ks | 12 | ||
6. Dodanie tesnenia klingerit.80x160x3 | ks | 2 | ||
7. Montáž šupátka | ks | 1 | ||
8. Zhotovenie lôžka z piesku | m3 | 0,5 | ||
9. Zasypanie zeminou | m3 | 2,5 | ||
10. Odvoz zeminy | m3 | 0,5 | ||
pri b.č. 95: | - | - | ||
1. Vyrezať a odstrániť- vyšramovať betón | m3 | 0,8 | ||
2. Vykopanie zeminy | m3 | 3 | ||
3. Demontáž šupátiek Ø 80 mm | ks | 2 | ||
4. Dodanie šupátiek Ø 80 mm | ks | 2 | ||
5. Dodanie skrutiek M 16x 70 mm | ks | 24 | ||
6. Dodanie matíc M 16 | ks | 24 | ||
7. Dodanie tesnenia klingerit.80x160x3 | ks | 4 | ||
8. Montáž šupátiek | ks | 2 | ||
9. Zhotovenie lôžka z piesku | m3 | 0,5 | ||
10. Zasypanie zeminou | m3 | 2,5 | ||
11. Zabetónovať | m3 | 0,8 | ||
12. Odvoz zeminy | m3 | 0,5 | ||
vykonanie skúšky tesnosti rozvodu | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pri b.č.95 je potrebné vypíliť a odstrániť betón cca 0,8 m3 následne vykopať jamu až pod potrubie cca 3 m3 demontovať nefunkčné šupátka a následne namontovať nové. Zasypať jemným pieskom (lôžko), usadiť predlžovacie vreteno a následne zasypať zeminou a zabetónovať do pôvodného stavu. | áno |
Pri b.č.44 je potrebné vykopať jamu až pod potrubie cca 3 m3 demontovať nefunkčné šupátko a následne namontovať nové. Zasypať jemným pieskom (lôžko), usadiť predlžovacie vreteno a následne zasypať zeminou dať do pôvodného stavu. | áno |
Pri b.č.89 je potrebné vykopať jamu až pod potrubie cca 3 m3 demontovať nefunkčné šupátko a následne namontovať nové. Zasypať jemným pieskom (lôžko), usadiť predlžovacie vreteno a následne zasypať zeminou dať do pôvodného stavu. | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela objednávateľovi. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce a materiál, podľa technologického postupu prác. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania súpisu prác oboma zmluvnými stranami a trvá tri roky. |
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady objednávateľom dodávateľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov. |
Miesto vykonania diela: Zemianske Kostoľany. |
Pod horou 1, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
04.10.2017 06:00 — 24.11.2017 14:00
1,00 celok
4 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2017 13:50
25.09.2017 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2017 14:38 - Vstupná ponuka | 4 499,00 | € | Cena s DPH |
25.09.2017 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 030,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: