00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Objektová bezpečnosť – trezory, skrine
trezor,skriňa
Tovar, Služba
1. Objektová bezpečnosť – trezory, skrine
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka, inštalácia trezorov a skríň. Všetky použité zariadenia budú v súlade s platnými zákonmi, vyhláškami, STN, a bezpečnostnými predpismi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
trezor ohňovzdorný | ks | 2 | ||
trezor | ks | 3 | ||
plechová uzamykateľná skriňa | ks | 13 | ||
bezpečnostná zásuvka | ks | 2 | ||
kartotéka - uzamykateľná | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
trezor ohňovzdorný | vonkajšie rozmery max. (v x š x h): 680 x 670 x 580mmvnútorný objem: 30-40lcertifikát ohňovzdornosti: ánotestovaná ohňovzdornosť na dáta: min 60minzámok: elektronickýfarba: šedá, |
trezor ohňovzdorný - pokračovanie textu | , alebo tmavo sivákotevné otvory v podlahe trezoru, kotviaci materiál je súčasťou dodávky |
trezor | vonkajšie rozmery max. (v x š x h): 660 x 490 x 445mmvnútorný objem: 65-80l,bezpečnostná trieda: 1,zámok: elektronický,farba: šedá, tmavo sivá, čiernakotevné otvory v podlahe trezoru, |
trezor-pokračovanie textu | , kotviaci materiál je súčasťou dodávky |
plechová uzamykateľná skriňa | vonkajšie rozmery cca. (v x š x h): 1900 x 950 x 400mm tolerancia: +/- 50mmkapacita skrine: min. 48 šanónov o šírke 8cm typ dverí: krídlovézámok: min 3-bodový |
plechová uzamykateľná skriňa-pokračovanie textu | police: 4 - výškovo nastaviteľnénosnosť police: min 45kgfarba: šedá, tmavo sivá, čierna |
bezpečnostná zásuvka | vonkajšie rozmery cca. (v x š x h): 405 x 434 x 442 mm tolerancia: +/- 50mmpočet zásuviek: max: 3, min: 2časová zámkaprístup pomocou PINdepozitná zásuvka je určená na |
bezpečnostná zásuvka-pokračovanie textu | triedený depozit bankoviek, ktoré sú vhadzované cez štyri depozitne otvory umiestnene nad zásuvkoufarba: šedá, tmavo sivá, čiernakotevné otvory v podlahe trezoru, kotviaci materiál je |
bezpečnostná zásuvka-pokračovanie textu | súčasťou dodávky |
kartotéka - uzamykateľná | vonkajšie rozmery cca. (v x š x h): 1550 x 465 x 620 mm tolerancia: +/- 50mmpočet zásuviek: 5materiál: oceľový plechfarba: šedá, tmavo sivá, čierna |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania |
Pred dodaním požadujeme fotografie (e-mailom) design položiek za účelom overenia požadovaných vlastností. |
Tovar bude objednávaný v zmysle zmluvy na základe samostatných objednávok. |
Prvé dodanie tovaru a uskutočnenie prác bude realizované na základe objednávky do 4 týždňov od podpisu zmluvy. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s objednávkou. Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť na preberacom protokole. Súčasťou protokolu budú doklady vzťahujúce sa na tovar. |
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. V prípade porušenia povinnosti dosať náhradný tovar, má sa za to, že predávajúci nesplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
V prípade, že predávajúci nedodrží termín dodávky, kupujúci je oprávnený uplatniť si voči predávajúcemu zmluvnú pokutu výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania. |
Omeškanie predávajúceho s riadnym dodaním tovaru, resp., omeškanie kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny trvajúce dlhšie ako 60 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je pre druhú zmluvnú stranu dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
Predávajúci zodpovedá zato, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku 24 mesiacov. |
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdŕžaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
Verejný obstarávateľ uzatvorí Rámcovú dohodu s platnosťou na 12 mesiacov a hodnoty uvádzané vo formulári sú len orientačné odhadované počty kusov.Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje odobrať uvádzané počty kusov. |
Primaciálne námestie 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
13 113,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2017 09:18
25.09.2017 09:16
25.09.2017 09:31
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2017 13:04 - Vstupná ponuka | 13 113,00 | € | Cena s DPH |
19.09.2017 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 113,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: