47070013
MARRYLINE, s.r.o.
Holubyho nám. 5, Trenčín, 91101, SVK
28217179
Advantage-fl.cz s.r.o.
Ke Kameni 266, Louňovice, 251 62, CZE
5 osá CNC fréza s chladením rezu
Fréza, CNC
Tovar, Služba
1. 5 osá CNC fréza s chladením rezu
|
|
---|---|
Funkcia |
5 osá cnc fréza je vyvíjaná pre šperkársky priemysel, predovšetkým pre výrobu svadobných obrúčok vyrábaných prevažne z titánu, vzorkov z mosadze, zliatin z drahých kovov. Hlavnou charakteristikou je vysoká presnosť, chladenie rezu a súčasťou stroja je vysokootáčková diamantová hlava, ktorá umožňuje vytvárať fazety a rôzne dekory. CNC fréza musí byť vybavená intuitívnym softvérom umožňujúcim jednoduchú tvorbu dizajnov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
5 osá CNC fréza s chladením rezu | ks | 1 | ||
Počet osí | ks | 5 | ||
Maximálna rýchlosť otáčania nástroja | otáčky (RPM) | 50 000 | ||
Pracovný posuv - rozsah rýchlostí posuvu nástroja v osi X a Y | mm/s | 1-30 | ||
Maximálne možné vychýlenie v osiach X, Y a Z | mikróny | ≤2 | ||
Váha stroja | kg | ≤600 | ||
Minimálny počet výmeniteľných nástrojov v zásobníku | ks | Min. 13 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zameranie stroja | Jemné frézovanie (obrábanie obrúčok a šperkov z rôznych materiálov) |
Možnosť obrábania materiálov | Minimálne: titán, mosadz, zliatiny z drahých kovov |
Prepojene stroja s PC pomocou USB | Áno |
Vytváranie lôžok pre vsádzanie kameňov | Áno |
Chladenie rezu | Áno |
Zásobník nástrojov pre automatickú výmenu | Áno |
Ovládací softwér | Áno |
Vysokorýchlostná hlava pre dekorácie s diamantovými nástrojmi | Áno |
Držiak na uchytenie obrúčok | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Poistená doprava zariadenia do miesta plnenia |
Predávajúci sa zaväzuje po zaplatení kúpnej ceny previesť na kupujúceho všetky vlastnícke práva k technickému zariadeniu. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu technické zariadenie v plnom rozsahu, riadne, včas, v súlade s podmienkami tejto zmluvy a postupovať pri tom s patričnou odbornou starostlivosťou. |
Predávajúci potvrdzuje, že sa v plnom rozsahu zoznámil s rozsahom predmetu plnenia zmluvy, že sú mu známe technické podmienky na dodanie technického zariadenia a že disponuje dostatočnými kapacitami a potrebnými odbornými znalosťami na kvalitnú a bezproblémovú realizáciu zmluvy. |
Predávajúci je povinný písomne oznámiť štatutárnemu zástupcovi kupujúceho, že je pripravený zrealizovať dodávku technického zariadenia, a to najmenej 15 (slovom pätnásť) pracovných dní vopred. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená predávajúcim |
Každá faktúra, ktorú predloží predávajúci kupujúcemu musí byť predložená v troch originálnych rovnopisoch a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle príslušných platných právnych predpisov SR. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu na prepracovanie. V takom prípade sa preruší plynutie splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry kupujúcemu. |
Predávajúci sa zaväzuje pri realizácii predmetu zmluvy dodržiavať všetky technické normy, bezpečnostné a právne predpisy platné na území SR a vzťahujúce sa na plnenie tejto zmluvy. Pokiaľ ich porušením vznikne kupujúcemu škoda, predávajúci je povinný uvedenú škodu uhradiť, vrátane úhrady nákladov spojených so zosúladením stavu s príslušnou normou, resp. predpisom. |
Predávajúci sa zaväzuje garantovať kvalitu dodávky technického zariadenia vlastnými pracovníkmi ako aj subdodávateľmi tým, že pri dodávke budú používať technológie, schválené pre územie SR, najmä výrobky podliehajúce na území SR certifikácii výrobkov, pričom pri odovzdávaní technického zariadenia predloží a odovzdá kupujúcemu všetky prehlásenia o zhode. |
Predávajúci je povinný pripraviť a pri preberacom konaní kupujúcemu predložiť a odovzdať všetky platné atesty, platné prehlásenia o zhode, platné certifikáty, záručné listy a návody k obsluhe a iné doklady alebo podklady, ktoré sa všeobecne vyžadujú a súvisia s dodaním technického zariadenia. Bez týchto dokladov sa bude mať za to, že predmet zmluvy je nedokončený a nespôsobilý k odovzdaniu a to až do doby splnenia uvedenej podmienky. |
Vrátane technickej podpory a diaľkového servisu |
Predmet zmluvy bude spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja , OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02 . |
Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: Ministerstvo Hospodárstva SR, Útvar finančnej kontroly a nimi poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané oprávnenými osobami v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku Oprávnené osoby sú uvedené v Zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že kupujúci sa stáva vlastníkom dodaného technického zariadenia po jeho protokolárnom odovzdaní a prevzatí a po zaplatení vystavenej faktúry. |
Predávajúci je povinný reklamovanú závadu v dohodnutom termíne odstrániť. V prípade, že sa jedná o závadu, ktorá bude kupujúcemu brániť v prevádzke daného technického zariadenia, alebo bude mať povahu havárie, je predávajúci povinný začať s jej odstraňovaním do 24 hodín (slovom dvadsaťštyri hodín) od nahlásenia reklamácie kupujúcim. |
Ak kupujúci v prípade uznania reklamácie oznámi lehotu, v rámci ktorej má byť reklamovaná závada diela odstránená a predávajúci reklamovanú závadu v tejto lehote neodstráni, má kupujúci právo dať reklamovanú závadu odstrániť tretej osobe, pričom predávajúci sa zaväzuje zaplatiť všetky náklady, ktoré vznikli kupujúcemu v súvislosti s jej odstránením. |
Predávajúci sa zaväzuje prijať reklamáciu na jeho adrese uvedenej v úvode tejto zmluvy, alebo v prípade zmeny adresy predávajúceho na novej adrese. Každú zmenu adresy sa predávajúci zaväzuje bezodkladne oznámiť kupujúcemu. |
V prípade, že predávajúci v lehote do 3 pracovných dní (slovom troch) nedoručí kupujúcemu rozhodnutie o vybavení reklamácie, má sa za to, že reklamáciu v plnom rozsahu uznal. |
Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej doby, pričom aj reklamácia preukázateľne odoslaná kupujúcim v posledný deň záručnej doby sa považuje za uplatnenú v záručnej dobe. |
Predávajúci je povinný najneskôr do 24 hodín (slovom dvadsaťštyri hodín) po doručení reklamácie písomne doručiť kupujúcemu oznámenie o prijatí reklamácie, o jej uznaní a o lehote odstránenia závady. |
Predávajúci po dobu trvania záručnej doby uvedenej v predchádzajúcom odseku zodpovedá za všetky závady, ktoré sa pri užívaní technického zariadenia vyskytnú alebo ktoré zistí kupujúci a ktoré bude reklamovať. |
Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude mať vlastnosti dohodnuté v tejto zmluve. |
V prípade omeškania s odstraňovaním závad zistených pri protokolárnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy sa predávajúci zaväzuje zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v čiastke 1,0 % (slovom jedno percento) z ceny technického zariadenia za každý začatý kalendárny deň omeškania. |
V prípade, že predávajúci nedodá technické zariadenie, ktoré sú predmetom tejto zmluvy riadne a včas a neodovzdá ich v stanovenom termíne, zaväzuje sa zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v čiastke 0,5 % (slovom pol percenta) z ceny technického zariadenia za každý začatý kalendárny deň omeškania. Týmto nie je dotknutá náhrada škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka, ktorá vznikne v dôsledku omeškania predávajúceho s dodaním predmetu zmluvy. |
V prípade rozporov medzi kupujúcim a predávajúcim ohľadne zistených závad, je predávajúci povinný bezodkladne zabezpečiť odborné vyjadrenie tretej osoby – nezávislého autorizovaného odborníka. Ak kupujúci do piatich pracovných dní od jeho predloženia písomne vyjadrí súhlas s jeho odborným vyjadrením, bude to znamenať, že predmetná závada bola odstránená. V prípade jeho nesúhlasu, je povinný zabezpečiť odborné vyjadrenie ďalšieho nezávislého autorizovaného odborníka. |
Ak nedôjde k zhode medzi odbornými vyjadreniami vybraných znalcov, je kupujúci oprávnený obrátiť sa na rozhodcovský súd v súlade so zákonom č. 244/2002 Z. z. o rozhodcovskom konaní s výnimkou sporov vyňatých z pôsobnosti tohto zákona. |
Holubyho nam. 1687/5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.10.2017 08:00 — 29.03.2018 16:00
1,00 ks
121 546,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2017 13:27
23.10.2017 09:00
23.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.10.2017 10:36 - Vstupná ponuka | 121 230,00 | € | Cena bez DPH |
20.10.2017 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 121 095,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: