00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Ručná upratovacia technika
ručná upratovacia technika, upratovanie, stierka na okná , teleskopická tyč, upratovací vozík
Tovar
1. Ručná upratovacia technika
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužitých upratovacích vozíkov a silikónových stierok na okná s príslušenstvom vrátane balenia,dopravy,vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Upratovanie administratívnych a ubytovacích priestorov objednávateľa. |
3. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedených referenčných produktov, tieto ekvivalenty musia mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre a vlastnosti. |
4. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa v prevádzke. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1: Upratovací vozík (2 x 17 L), | ks | 23 | ||
Položka č.2: Silikónová stierka na okná (sada) | ks | 23 | ||
Položka č.3: Teleskopická tyč k silikónovej stierke na okná v položke č.2 | ks | 23 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č.1: konštrukcia = oceľová hrubostenná-chrómová, šírka (bez košíka) 45-50 cm, dĺžka 75-85 cm, výška 80-90 cm; rukoväť = preklápateľná na obe strany; kolieska = 4 ks s gumovým dezénom; košík = chrómovaný košík na rúčke - 1ks a chrómovaný košík bočný maxi-1ks; žmýkač = plastový; vedro = 2ks, plastové s objemom 17L | referenčný produkt:Clarol 2x17L s košíkmi(na rúčke,bočný maxi) |
Položka č.2: sada obsahuje 1x stierka 20 cm, 1x stierka 30 cm, 1x stierka s handričkou, 2x tyčka; stierka silikónová s obojstranným lemom | referenčný produkt: silikónová stierka Aqua Blade (sada)+teleskopická tyč |
Položka č. 3: dĺžka tyče pred vytiahnutím 77cm , po vytiahnutí 136cm | referenčný produkt kompatibilný s položkou č. 2 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mail kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia pre každú položku, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH a s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. V prípade predloženia ekvivalentov referenčných produktov dodávateľ predloží bezplatne objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy z každého ekvivalentného tovaru vzorku, ktorá bude pracoviskom objednávateľa vyskúšaná v prevádzke. |
3. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty, prípadne vzorky: |
3.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
3.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, alebo |
3.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, dokumentov príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Jednotkové ceny sú konečné a zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
8. Požadované množstvo jednotlivých tovarov bude dodané najneskôr do 20 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
9. Požaduje sa minimálnu 24-mesačnú záručnú lehotu na dodaný tovar okrem tovaru spotrebného charakteru. V prípade zistenia závady na dodanom tovare , má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový s rovnakými parametrami, a to na náklady dodávateľa (vrátane dopravy). |
10. Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. V zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
B. Slančíkovej 1, Dražovská cesta 2, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
28.09.2017 08:00 — 23.10.2017 15:00
1,00 súbor
3 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2017 08:42
25.09.2017 10:00
25.09.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2017 11:05 - Vstupná ponuka | 3 228,00 | € | Cena s DPH |
24.09.2017 18:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 220,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: