00165654
Okresný súd Levice
Kalvínske námestie 7, Levice, 93431, SVK
50578901
AMG Facility SK s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Upratovacie a čistiace služby
Upratovanie, čistenie budov, umývanie okien, tepovanie kobercov
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kvalitné poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb v období 39 mesiacov od 1.10.2017 do 31.12.2020 v administratívnej budove so 75 zamestnancami. |
Objednávateľ vyžaduje upratovanie a čistenie priestorov ako služby vykonávané v termínoch: denné, 1x týždenne, 1x za mesiac, 1x polročne, 1 x ročne. |
Denné, týždenné, mesačné a ročné upratovanie bude zabezpečované od 14:00 hod. do 18:00 hod. |
Dopĺňanie toaletného papiera a tekutého mydla do zásobníkov zabezpečuje objednávateľ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objekt určený na upratovanie a čistenie 2-podlažná budova (suterén, prízemie, 1.poschodie, 2.poschodie). Počet: kancelárie 44, pojednávacie miestnosti 7, zasadacia miestnosť 1. | m2 | 1801 | ||
Koberce | m2 | 7 | ||
Priestory: kamenná podlaha, dlažba, linoleum, parkety, laminátová podlaha (chodba, schody, WC) | m2 | 1794 | ||
Toalety | ks | 8 | ||
WC misy | ks | 11 | ||
WC pisoáre | ks | 6 | ||
WC umývadlá | ks | 8 | ||
Umývadlá v kanceláriách | ks | 16 | ||
Kuchynské linky | ks | 3 | ||
Smetné koše | ks | 85 | ||
Parapety okenné vnútorné | m2 | 42 | ||
Dvere | ks | 78 | ||
Sklenené plochy (mimo okien) | m2 | 54 | ||
Sklenené plochy (okná) | m2 | 198 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Umývanie toaliet | denne v pracovných dňoch |
Vyleštenie zrkadiel v toaletách | denne v pracovných dňoch |
Umývanie kuchynských liniek | denne v pracovných dňoch |
Vysypanie smetí zo smetných košov, ich vynesenie, výmena plastových vreciek do odpadkových košov (ich dodávka do smetných košov je zahrnutá v cene za upratovanie) | denne v pracovných dňoch |
Zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov | denne v pracovných dňoch |
Umývanie a vyleštenie skiel vstupných dverí do budovy (29 m2) | denne v pracovných dňoch |
Umývanie podláh nekrytých kobercami vrátane schodísk | denne v pracovných dňoch |
Dôkladné vyčistenie a dezinfekcia toaliet (umývadlá, pisoáre, WC misy) a kľučiek dverí a miest okolo nich | denne v pracovných dňoch |
Vysávanie kobercov v kancelárii č. 16A (7 m2) | 1 krát v týždni |
Utretie prachu z nábytku, zariadení , stoličiek a pracovných stolov na voľných miestach (na dosah z podlahy) | 1 krát v týždni |
Utretie telefónov, stolných svietidiel a PC | 1 krát v týždni |
Utretie parapetných dosiek a horizontálnych častí krytov radiátorov | 1 krát v týždni |
Umytie madiel zábradlí | 1 krát v týždni |
Umytie a dezinfekcia všetkých obkladov v sociálnych zariadeniach | 1 krát za mesiac |
Dezinfekcia schodísk a chodieb | 1 krát za mesiac |
Umývanie dverí a zárubní | 1 krát za mesiac |
Umytie prachu na skrinkách (nedostupné z podlahy) a na stoličkách | 1 krát polročne |
Ošetrenie koženého sedacieho nábytku v kancelárii č. 16A | 1 krát ročne |
Umývanie sklenených plôch (okien) | 1 krát ročne |
Vytepovanie koberca v kancelárii č. 16A | 1 krát ročne |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť si na vlastné náklady dopravu na miesto výkonu služby, čistiace a dezinfekčné prostriedky, strojové vybavenie a náradie potrebné pre plnenie predmetu zmluvy a vykonať práce v dohodnutom rozsahu, čase a kvalite, zodpovedajúcej bežnému štandardu upratovacích úkonov. |
Dodávateľovi bude cena za službu platená na základe mesačnej fakturácie služieb v sume 1/12 z celkovej hodnoty zákazky. |
Prílohou faktúry je zoznam skutočne poskytnutých služieb vykonávaných na dennej, týždennej a mesačnej báze a rovnako za služby poskytnuté 1 krát za 6 mesiacov a 1 krát za 12 mesiacov, ak v danom mesiaci boli poskytnuté s uvedením jednotlivej miestnosti v objekte a dátumu poskytnutia danej služby. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej či formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne doplnenej alebo prepracovanej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej preukázaného doručenia Objednávateľovi. |
Dňom splnenia povinnosti úhrady je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za včasné, riadne a kvalitné poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb a pri plnení predmetu bude postupovať s odbornou starostlivosťou. |
Dodávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží menný zoznam a výpisy z registra trestov fyzických osôb - pracovníkov, ktorí budú vykonávať upratovacie a čistiace služby. V prípade zmeny pracovníka túto skutočnosť oznámi Objednávateľovi najmenej 7 dní vopred. |
Dodávateľ je zodpovedný za dodržiavanie všeobecných záväzných predpisov, technických noriem a podmienok zmluvy, najmä, ale nielen ochrany ŽP a nakladania s odpadmi a požiarnej ochrany. |
Dodávateľ je zodpovedný za odpady a znečistenie, ktoré vzniknú jeho činnosťou. |
Dodávateľ a jeho pracovníci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sú povinní dodržiavať predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a protipožiarnej ochrany ako aj príslušné interné predpisy Objednávateľa. |
Dodávateľ a jeho pracovníci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sú povinní riadiť sa pokynmi oprávnených riadiacich zamestnancov Objednávateľa. |
Dodávateľ a jeho pracovníci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sa zaväzujú k mlčanlivosti o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedeli v súvislosti s plnením služby. Tento záväzok trvá aj po skončení zmluvného vzťahu. |
Pracovníci Dodávateľa poskytujúci upratovacie a čistiaci služby majú zakázané nahliadať do písomných dokladov Objednávateľa a využívať technické prostriedky Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti je dôvodom pre zmenu pracovníka. |
Objednávateľ poskytne Dodávateľovi priestor pre uskladnenie čistiacich prostriedkov a iných nevyhnutných vecí k plneniu povinnosti podľa zmluvy ako aj miestnosť na prezliekanie pracovníkov dodávateľa. |
Dodávateľ pri výkone upratovacích služieb bude mať po celú dobu trvania zmluvy kryté škody poistnou zmluvou Dodávateľa o poistení zodpovednosti za škody. Najneskôr do 7 dní od účinnosti zmluvy Dodávateľ preukáže, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škody. |
Objednávateľ upozorní Dodávateľa na prípadné nedostatky písomným zápisom v "Knihe závad", ktorá je dostupná Dodávateľovi v budove. |
Dodávateľ a jeho pracovníci sú povinní Objednávateľovi bezodkladne oznámiť počas výkonu prác zistené závady, nedostatky a škody na nábytku, zariadeniach, vodovodných inštaláciách v miestach výkonu upratovacích a čistiacich prác. |
Dodávateľ je povinný pri realizácii služieb urobiť také opatrenia, aby nedošlo ku škodám na zdraví a majetku na strane Objednávateľa i Dodávateľa. |
V prípade akejkoľvek škody na majetku Objednávateľa je Dodávateľ povinný túto skutočnosť bez odkladu oznámiť Objednávateľovi a zároveň o vzniku škody bez zbytočného odkladu spolu s Objednávateľom vyhotoviť záznam o škode. |
Dodávateľ bude používať najmä environmentálne šetrné prostriedky v súlade so Zeleným obstarávaním, na ktoré sa vzťahuje environmentálna značka EÚ. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť nahlásenie každého pracovného úrazu, alebo iného ako pracovného úrazu, ktorý vznikne niektorému z jeho zamestnancov na spoločnom pracovisku. |
Dodávateľ zodpovedá za škody vzniknuté Objednávateľovi neplnením si povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy a bude povinný plniť náhradu za vzniknuté škody podľa ustanovení Obchodného zákonníka o náhrade škody. |
Čistiace prostriedky nesmú obsahovať žiadne zložky, ktoré boli identifikované ako látky zaradené do zoznamu uvedeného v nariadení ES č. 1907/2006. Nesmú byť použité rozprašovače obsahujúce hnacie plyny. |
Dodávateľ po účinnosti zmluvy uvedie zoznam čistiacich prostriedkov, na ktoré sa vzťahuje environmentálna značka EÚ: univerzálne čistiace prostriedky, sanitárne čistiace prostriedky, čistiace prostriedky na okná. |
Úspešný uchádzač predloží Objednávateľovi do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy zoznam minimálne 5 objektov, resp. prevádzok (administratívne priestory), v ktorých vykonával doteraz upratovacie služby. Musia to byť organizácie s minimálnym počtom 40 zamestnancov. Predložený zoznam musí obsahovať meno a kontakty na osobu, oprávnenú poskytnúť informáciu o dodávke upratovacích služieb. |
Úspešný uchádzač predloží Objednávateľovi do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy referencie o poskytovaní upratovacích služieb. Referencie musia obsahovať poskytovanie upratovacích služieb min. v predchádzajúcich 3 rokoch, t.j. úspešný uchádzač už poskytoval požadovanú službu nepretržite predchádzajúcich 36 mesiacov do lehoty na predkladanie ponúk v EKS. Potvrdené referencie musia obsahovať meno a kontakty na osobu oprávnenú poskytnúť informáciu o dodávke upratovacích služieb. |
V prípade, ak nastane na strane Objednávateľa potreba vykonania určitej služby nad rámec zmluvy, bude táto služba vykonaná po odsúhlasení požiadavky oboma zmluvnými stranami a vypracovaní písomnej objednávky. |
Kalvínske námestie č. 7, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
01.10.2017 12:47 — 31.12.2020 00:00
1 801,00 m2
39 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2017 12:53
21.09.2017 13:15
21.09.2017 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2017 13:35 - Vstupná ponuka | 39 000,00 | € | Cena s DPH |
19.09.2017 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 499,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: