Z201747178
OF-143311
zrušená
34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
Drevoobrábacie stroje
čelná brúska, brúska na nástroje, elektrická vibračná brúska, zrovnávačka s hrúbkovačkou, odsávanie, pásová píla, stolná kotúčová píla, stojanová vŕtačka, sústruh, aku-skrutkovač, vrchná fréza, pokosová píla
Tovar, Služba
1. Drevoobrábacie stroje
|
|
---|---|
Funkcia |
obrábacie stroje pre prácu v dielni |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Čelná brúska | ks | 1 | ||
2.Brúska na suché a mokré brúsenie nástrojov | ks | 1 | ||
3.Elektrická vibračná brúska | ks | 1 | ||
4.Zrovnávačka v kombinácii s hrúbkovačkou | ks | 1 | ||
5.Odsávanie pilín | ks | 1 | ||
6.Pásová píla (aj s podstavcom) | ks | 1 | ||
7.Stolná kotúčová/formátovacia píla | ks | 1 | ||
8.Stojanová vŕtačka | ks | 1 | ||
9.Sústruh | ks | 1 | ||
10.Aku skrutkovač | ks | 1 | ||
11.Vrchná fréza | ks | 1 | ||
12.Pokosová píla | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Čelná brúska | |
- náklopný stolík do 45° | |
- odsávacie hrdlo | |
- upevnenie brúsnych papierov bez nutnosti lepenia | |
- priemer brúsneho kotúča min. 300mm | |
- napätie: | 230V |
2. Brúska na suché a mokré brúsenie nástrojov | |
- 1x brúsny kotúč K220 korund a 1x kotúč s koženým poťahom | |
- musí obsahovať: | univerzálny držiak na nástroje a nádržku na vodu |
- napätie: | 230V |
3. Elektrická vibračná brúska | |
- systém pre odsávanie prachu: | vrecko na zachytenie prachu |
- rozmer brúsneho papiera: | cca 90x230mm |
- napätie: | 230V |
4. Zrovnávačka v kombinácii s hrúbkovačkou | |
- vypínateľné podávanie | |
- musí obsahovať: | odsávaciu hubicu, pravítko |
- nastaviteľné výšky úberu materiálu | |
- min. šírka zrovnávania a hrúbkovania 300mm | |
- napätie: | 230V/400V |
- max. šírka stroja 850mm | |
5. Odsávanie pilín | |
- odsávacia hubica kompatibilná so zrovnávačkou/hrúbkovačkou, pásovou pílou a kotúčovou pílou | |
- odpadový vak 100l | |
- napätie: | 230V |
6. Pásová píla(aj s podstavcom): | |
- náklopný stôl aj s pravítkom a uhlovým pravítkom | |
- výška rezu min. 150mm | |
- šírka rezu po rám píly min. 300mm | |
- odsávacie hrdlo | |
- napätie: | 230V |
7. Stolná kotúčová/formátovacia píla: | |
- stôl s rozšírením | |
- priemer pilového kotúča min. 250mm | |
- pozdĺžne pravítko, ochranný kryt, rozvárací klin | |
- výškovo nastaviteľný pilový kotúč a náklopný od 90° do 45° | |
- rozmer stola min. 800x500mm | |
- liatinový stôl | |
- napätie: | 230/400V |
- otáčky min. 4000U | |
- max. šírka stroja 85mm | |
8. Stojanová vŕtačka | |
- podstavec s možnosťou uchytenia k pracovnej doske | |
- nastavenie uhla vŕtacieho stolíka | |
- napätie: | 230V |
9. Sústruh | |
- podpera pre nástroje min. 200mm | |
- vzdialenosť medzi hrotmi min. 450mm | |
- plynulé nastavenie rýchlostí | |
- možnosť upevnenia k pracovnému stolu | |
- napätie: | 230 V |
10. Aku skrutkovač | |
- pravý/ľavý chod | |
- musí obsahovať: | nabíjačka |
- napätie: | 12 - 14V |
11. Vrchná fréza: | |
- nastavenie hĺbky frézovania | |
- hĺbka frézovania min. do 50mm | |
- možnosť upevnenia k pracovnému (frézovaciemu) stolu | |
- možnosť pripojenia k odsávaniu | |
- napätie: | 230V |
12. Pokosová píla | |
- nastaviteľný uhol ramena 0-45° | |
- natočenie stola +/- 45° | |
-napätie: | 230V |
Názov |
Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane inštalácie (umiestnenie strojov na pracovisku, vyváženie, odskúšanie) na mieste plnenia a napojenia strojov na média (elektrika, odsávanie, stlačený vzduch) na mieste plnenia. |
Vrátanie zaškolenia max.3 osôb v rozsahu podľa požiadaviek objednávateľa. |
Požadovaný termín dodávky zariadení bude upresnený kontaktnou osobou objednávateľa po uzatvorení zmluvy v závislosti od pripravenosti dielne. |
Dodávateľ je povinný minimálne 3 pracovné dni pred dodávkou zariadení kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa. |
Základná sada nástrojov je v cene každého stroja |
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - osvedčenia, manuál, montážne listy a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
Záručná doba predmetu zákazky je 24 mesiacov, ak v záručnom liste, ktorý bude súčasťou dokumentácie z odovzdania, nie je uvedená dlhšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu Záverečného preberacieho protokolu odberateľom, pričom záručná doba sa týka celého predmetu zákazky. Zárukou preberá dodávateľ zodpovednosť za to, že predmet zákazky bude po dojednanú dobu spôsobilý na užívanie na dojednaný účel a bude bez závad.Dodávateľ bude na vlastné náklady zabezpečovať záručný servis a údržbu dodaného zariadenia, raz ročne kontrolu technického stavu a prípadné odstránenie nedostatkov. |
Odberateľ požaduje aby predmet zákazky spĺňal aj ďalšie v opise nemenované podmienky, ktoré vyplývajú zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ vzťahujúcich sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Dodávateľ dodá do dvoch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky technický popis s prospektom, s uvedením obchodného názvu, typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Prospekty musia obsahovať minimálne: |
-označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej len "prospekt"), hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. Spolu s prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky požadované hodnoty/vlastnosti a ponúkané hodnoty/vlastnosti, (ponúkané hodnoty/vlastnosti treba uviesť konkrétne a nie sú nahraditeľné vyhlásením, že hodnotu/vlastnosť ponúkaný tovar spĺňa). |
Nedodanie technického popisu výrobkov s prospektom v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Námestie slobody 6, 91501 Nové mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
02.10.2017 11:12 — 30.11.2017 11:13
1,00 celok
6 212,36
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2017 12:20
22.09.2017 09:00
22.09.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2017 08:42 - Vstupná ponuka | 6 199,99 | € | Cena s DPH |
22.09.2017 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 199,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: