00166456
Krajská prokuratúra
Partizánska cesta 1, Banská Bystrica, 97562, SVK
36043613
INTEP, s.r.o.
Riečka 25, Banská Bystrica, 97401, SVK
Čistiace a upratovacie služby
Upratovanie a čistenie administratívnych a obslužných priestorov, hygienické zariadenia, umývanie podláh, archívy, dvere, okná, nábytok, vysávanie kobercov, čalúnený nábytok,
Služba, Tovar
1. Čistiace a upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch verejného obstarávateľa podľa podrobnej špecifikácie služieb z hľadiska vecného i časového. Vykonávanie upratovacích a čistiacich prác bude prebiehať na ôsmich miestach a to Banská Bystrica, Brezno, Lučenec, Rimavská Sobota, Veľký Krtíš, Zvolen, Žiar nad Hronom, Revúca. |
Výkon upratovacích služieb, ktorými sú bežné upratovacie služby kancelárií, spoločných priestorov,sociálnych zariadení, pojednávacích miestností, archívov, chodieb a schodísk , podatelne, knižnice, skladov a ubytovacích priestorov. |
Vykonávanie upratovacích služieb v pracovných dňoch v čase od 14:00 hod. do 20:00 hod. V prípade potreby poskytovateľ prispôsobí dobu vykonávania služieb požiadavkám objednávateľa. |
Zabezpečenie dopĺňania (nie dodávka) spotrebného materiálu WC papier (rolky), tekuté mydlá, papierové utierky a vône do WC (osviežovače vzduchu) a pod. |
Zabezpečenie všeobecných upratovacích služieb vrátane dodávky všetkých čistiacich prostriedkov, vreciek do odpadkových košov, strojového zariadenia a mechanických prostriedkov ( umýv. automatov, tepovacích automatov, vysávačov, rebríkov, mopov, vedier, práčky ..) potrebných pri poskytovaní služby. |
Poskytnutie čistiacich a upratovacích služieb na dobu 24 mesiacov v termíne 16. 10. 2017. |
HARMONOGRAM UPRATOVANIA: |
Denne (5 x TÝŽDENNE - v pracovných dňoch) |
Vyprázdnenie a vynesenie odpadkových košov, ich vyčistenie a vloženie nového vnútorného PVC vrecka do odpadkového koša. |
Umytie, vyčistenie a vydezinfikovanie sociálnych zariadení (záchodových mís, pisoárov, bidetov,umývadiel), vyčistenie umývadiel v kanceláriách, výleviek v kuchynkách, vyčistenie a vyleštenie vodovodných batérií na umávadlách, v sprchách a výlevkách. |
Umytie kameninovej podlahy pred hlavným vstupom, v zádverí hlavného vstupu a vo vestibule budovy, vyčistenie podlahových rohoží pred hlavným vstupom a v zádverí. |
Podľa druhu podlahy pozametanie, zotretie, alebo povysávanie podláh vo všetkých kanceláriách v budove, vrátane dverných prahov a soklov. |
Umytie podláh na chodbách a vo vestibuloch. |
Umytie vnútorných schodísk a kuchyniek. |
Umytie podláh a vnútorných stien osobných výťahov. |
Umytie podláh na toaletách. |
Umytie sklenných výplní vstupných dverí a zádveria, umytie okien miestností podateľne a justičnej stráže. |
Utieranie prachu a zábradlia okolo schodiska. |
Vyčistenie rohoží pred dverami každej kancelárie. |
Utretie prachu zo stolov a vnútorných parapetných dosiek. |
1 x TÝŽDENNE |
Voľné odkladacie plochy a bočné steny na pracovných stoloch, vedľajších stolíkoch, konferenčných stolíkoch, kontajneroch, nízkych dostupných skrinkách, policových skrinkách a vnútorné parapetné dosky utrieť od prachu a pretrieť vhodnou politúrou. |
Vyčistenie presklených plôch skriniek, vyčistenie zasklených výplní dverí. |
Vyčistenie a vyleštenie zrkadiel. |
Odstránenie vodného kameňa z vodovodných batérií, umývadiel, obkladačiek, pisoárov, bidetov, záchodových mís a spŕch. |
Podľa druhu podlahy pozametanie, zotretie alebo povysávanie podlahy ubytovacích priestorov a zasadačiek vrátane dverných prahov. |
Čistenie a dezinfekcia celej plochy vodorovných a zvislých plôch obkladov (obkad, olejový náter a pod.), vrátane dverí a kľučiek v sociálnych zariadeniach. |
Utrieť prach z rôznych obrazových rámov, tabúľ, vypínačov svetla, stolných lámp a ochranných líšt el. rozovodov a pod. |
Hasiace prístroje a hydranty utrieť od prachu a pretrieť vlhkou handrou. |
Prístupné radiátory a rozvody kúrenia utrieť vlhkou handrou. |
1 x MESAČNE |
Kompletné vyčistenie všetkých dverí, vrátane výplní, kľučiek, kovaní, rámov a zárubní, drevené výplne dverí natrieť vhodnou politúrou. |
Utretie prachu vo výklenkoch a ometanie pavučín. |
Odstránenie prachu z bežne nedostupných vodorovných plôch nábytku. |
Stoličky, kreslá, sedacie súpravy - odstrániť prach a utrieť vlhkou handrou, textilné poťahy povysávať, kožené a koženkové povrchy vyčistiť a pretrieť vhodným ošetrovacím prostriedkom. |
Podľa druhu podlahy pozametanie, zotretie alebo povysávanie podlahy priestorov archívov a skladov, vrátane dverných prahov, za prítomnosti zodpovedného zamestnanca objednávateľa. |
Dôkladné ošetrenie nábytku určeným prostriedkom na daný typ nábytku. |
Umytie a ošetrenie drevených obkladov stien na to určeným prostriedkom. |
Umytie a vyčistenie zábradlia na schodiskách. |
1 x POLROČNE |
Obojstranné umytie všetkých okien na objektoch vrátane umytia a vyčistenia vertikálnych alebo horizontálnych žalúzií ( v prípade drevených okien s dvojsklom aj umytie medzipriestoru dvojskiel). |
Umytie krytov a tieniacich lamiel stropných svietidiel. |
1 x ROČNE |
Tepovanie kobercov a tepovanie sedacích súprav a kresiel v objektoch. |
OBČASNÉ - MIMORIADNE |
Upratovacie, čistiace a dezinfekčné práce po maľovaní, stavebných prácach, sťahovaní priestorov na základe mimoriadnej objednávky s cenou podľa dohody podľa výkonu a rozsahu prác. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková výmera všetkých plôch, ktoré sú predmetom upratovania | m2 | 9 775 | ||
Počet záchodových mís, pisoárov a bidetov, spolu | ks | 98 | ||
Počet umývadiel, spolu | ks | 188 | ||
Plocha ubytovacích priestorov a zasadačiek, spolu | m2 | 934 | ||
Plocha spoločných priestorov - chodby, shodištia, vestibul a pod., spolu | m2 | 2 489 | ||
Plocha - archívy a sklady, spolu | m2 | 1 137 | ||
Plocha toalety, spolu | m2 | 452 | ||
Plocha kancelárskych priestorov, spolu | m2 | 4 763 | ||
Celková plocha okien určených na čistenie, spolu | m2 | 3 245 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Miesta plnenia | Banská Bystrica, Brezno, Lučenec, Rimavská Sobota, Veľký Krtíš, Zvolen, Žiar nad Hronom, Revúca. |
Objekt č. 1 - celková plocha na upratovanie m2 | 4 759 |
z toho kancelárie m2 | 1980 |
chodby, schodištia, vestibul a pod. m2 | 1170 |
archívy a sklady m2 | 660 |
toalety m2 | 199 |
ubytovacie priestory a zasadačky m2 | 750 |
okná plastové so žalúziami m2 | 850 |
počet umývadiel ks | 122 |
počet WC mís. pisoárov, bidetov ks | 199 |
Objekt č. 2 - celková plocha na upratoanie | 532 |
z toho kancelárie m2 | 296 |
chodby, schodištia, vestibul a pod. m2 | 165 |
archívy a sklady m2 | 36 |
toalety m2 | 35 |
okná plastové so žalúziami m2 | 170 |
počet umývadiel ks | 10 |
počet WC mís. pisoárov, bidetov ks | 8 |
Objekt č. 3 - ceková plocha na upratovanie | 1 041 |
z toho kancelárie m2 | 564 |
chodby, schodištia, vestibul a pod. m2 | 249 |
archívy a sklady m2 | 120 |
toalety m2 | 44 |
ubytovacie priestory a zasadačky m2 | 64 |
okná plastové so žalúziami m2 | 950 |
počet umývadiel ks | 17 |
počet WC mís. pisoárov, bidetov ks | 9 |
Objekt č. 4 - celková plocha na upratovanie | 703 |
z toho kancelárie m2 | 383 |
chodby, schodištia, vestibul a pod. m2 | 173 |
ubytovacie priestory a zasadačky m2 | 48 |
archívy a sklady m2 | 57 |
toalety m2 | 42 |
okná plastové so žalúziami m2 | 320 |
počet umývadiel ks | 7 |
počet WC mís. pisoárov, bidetov ks | 16 |
Objekt č. 5 - celková plocha na upratovanie | 559 |
z toho kancelárie m2 | 341 |
chodby, schodištia, vestibul a pod. m2 | 116 |
archívy a sklady m2 | 74 |
toalety m2 | 28 |
okná plastové so žalúziami m2 | 185 |
počet umývadiel ks | 7 |
počet WC mís. pisoárov, bidetov ks | 6 |
Objekt č. 6 - celková plocha na upratovanie | 931 |
z toho kancelárie m2 | 600 |
chodby, schodištia, vestibul a pod. m2 | 259 |
archívy a sklady m2 | 45 |
toalety m2 | 27 |
okná plastové so žalúziami m2 | 320 |
počet umývadiel ks | 10 |
počet WC mís. pisoárov, bidetov ks | 6 |
Objekt č. 7 - celková plocha na upratovanie | 525 |
z toho kancelárie m2 | 292 |
chodby, schodištia, vestibul a pod. m2 | 110 |
ubytovacie priestory a zasadačky m2 | 38 |
archívy a sklady m2 | 72 |
toalety m2 | 13 |
okná plastové so žalúziami m2 | 220 |
počet umývadiel ks | 2 |
počet WC mís. pisoárov, bidetov ks | 6 |
Objekt č. 8 - celková plocha na upratovanie | 725 |
z toho kancelárie m2 | 307 |
chodby, schodištia, vestibul a pod. m2 | 247 |
ubytovacie priestory a zasadačky m2 | 34 |
archívy a sklady m2 | 73 |
toalety m2 | 64 |
okná plastové so žalúziami m2 | 230 |
počet umývadiel ks | 13 |
počet WC mís. pisoárov, bidetov ks | 9 |
Názov |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že akceptuje dodatok, ktorým objednávateľ môže zmeniť rozsah poskytovania služby v prípade zmeny rozsahu priestorov v rámci zmeny využívania priestorov. V nadväznosti na prípadnú zmenu rozsahu poskytovania služieb bude dodatkom upravená aj cena služby. |
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov a kódov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestností. |
Poskytovateľ zaistí dodržiavanie zákazu používania PC, telefónov a ostatných zariadení a techniky objednávateľa personálom poskytovateľa. |
Poskytovateľ je najmenej tri dni pred začatím výkonu upratovacích služieb, alebo pri obmene zamestnancov povinný nahlásiť objednávateľovi zoznam svojich zamestnancov. |
Objednávateľ bezplatne poskytne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov, pracovných pomôcok a zásob nevyhnutných hygienických a dezinfekčných materiálov pre výkon práce. |
Hygienické potreby (toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlo, osviežovače vzduchu do WC) zabezpečuje objednávateľ. |
Platby za poskytnuté služby budú uhrádzané mesačne na základe faktúry s letohou splatnosti do 30 dní. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Poskytovateľ a jeho zamestnanci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sú povinní dodržiavať predpisy o Bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a Protipožiarnej ochrany, ako aj príslušné interné predpisy objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby osoby, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy, neumožnili iným osobám vstup do objektov objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za závažné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť svojich zamestnancov, ktorí budú plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, o protipožiarnej ochrane a o povinnosti zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, s ktorými prišli do kontaktu pri výkone upratovacích služieb. |
Poskytovateľ bude vykonávať upratovacie, čistiace, dezinfekčné a súvisiace služby v pracovných dňoch v čase od 14:00 hod. do 20:00 hod. pri dennom a mesačnom upratovaní, pri polročnom upratovaní v termínoch 01. 04. - 31. 05. _ 10. - 30. 01 a pri ročnom upratovaní v termíne 01. 06. - 30. 09. |
Poskytovateľ, ktorého ponuka bude vyhodnotená elektronickým trhoviskom ako úspešná, musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, PN alebo nerprítomnosti zamestnancov z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby dodávateľa boli realizované v súlade s potrebami objednávateľa a nespôsobili poruchy v jeho činnosti. |
Predpokladaná doba poskytovania upratovacích a čistiacich služieb je od 16. 10. 2017 - 15. 10. 2019. |
Objednávateľ vyžaduje umožnenie vykonania kontroly kvality dohodnutých služieb zodpovedným zamestnancom objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje zohľadnenie výmery rozlohy jednotlivých objektov na skutočne potrebný čas na vykonanie všetkých požadovaných činností. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas výkonu služby, zabezpečovanie predmetnej služby v plnom rozsahu. |
Poskytovateľ zodpovedá za to, že služba bude vykonaná kvalitne, v plnom rozsahu a v čase uvedenom vyššie. |
V prípade, ak objednávateľ zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov (reklamáciu) ihneď, najneskôr do 24 hodín od ich zistenia objednávateľom a objednávateľa o ich odstránení informovať. |
V prípade závažného porušenia zmluvných povinností a porušenia právnych predpisov môžu zmluvné strany zmluvu vypovedať v 1 mesačnej výpovednej lehote po predchádzajúcom písomnom upozornení. Výpoveď daná písomne pre porušenie povinností musí obsahovať kvalifikáciu porušenia. |
Opakované nedodržanie kvality alebo harmonogramu služieb, na ktoré bol poskytovateľ písomne najmenej dvakrát po sebe upozornený je závažným porušením zmluvy a pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou, a ostatnými médiami, ktoré mu objednávateľ poskytuje pre výkon služby. |
Poskytovateľ využíva pridelené kľúče len na účely výkonu upratovacej činnosti a zodpovedá za to, že do miestností nebudú vstupovať tretie osoby. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiál potrebný na plnenie zmluvy. |
Poskytovateľ bude používať len bezchybné stroje a zariadenia, ktoré spĺňajú požiadavky STN a ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov alebo zdravia zamestnancov, prípadne tretích osôb nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť a používať len zdravotne a ekologicky nezávadné materiály, čistiace, dezinfekčné a hygienické prostriedky zoznam ktorých predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, ak počas trvania zmluvy poskytovateľ zmení niektorý z prostriedkov uvedených v zozname je povinný o tom objednávateľa bezodkladne informovať. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Mimoriadne upratovacie práce budú uhrádzané podľa súpisu prác za konkrétny mesiac, kedy sa táto služba poskytovala. |
V cene upratovania budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy na dobu 24 mesiacov. |
Partizánska cesta 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
16.10.2017 10:23 — 15.10.2019 10:23
22 795,00 m2
60 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2017 10:39
09.10.2017 10:22
09.10.2017 10:37
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2017 14:48 - Vstupná ponuka | 59 999,00 | € | Cena s DPH |
09.10.2017 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 730,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: