30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35787546
ANECT a.s.
Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK
Rozšírenie IS MBIT o AI modul
licencie, podpora
Tovar, Služba
1. Rozšírenie IS MBIT o AI modul
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka licencií LogRhythm AI Engine Server a LogRhythm AI Volume 1500 MPS (messages pre second) |
Poskytovanie servisných služieb a podpory |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. LogRhythm AI Engine Server License | ks | 1 | ||
2. LogRhythm AI Volume 1500 MPS License | ks | 1 | ||
3. Implementačné práce so zaškolením (inštalácia korelačnej jednotky LogRhythm AI Engine Server do súčasného prostredia LogRhythm, vzorové napojenie korelačných pravidiel, t.j. previazanie minimálne na 3 preddefinované korelačné pravidlá, aktualizácia príslušnej dokumentácie a zaškolenie do práce s AI modulom) | ks | 1 | ||
4. LogRhythm Standard support service 8x5 for AI Engine with MPSlic 12 month | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
informácie o prostredí objednávateľa - Monitoring bezpečnosti: | LogRhythm ver. 7.2.3 |
HTP (hlavné technologické pracovisko): | 1x Platform Manager, 1x Data Processor + Data Indexer, 2x Data Collector |
ZTP (záložné technologické pracovisko): | 1x Web Console server, 1x Data Processor + Data Indexer, 2x Data Collector |
operačný systém LogRhythm serverov: | MS Windows 2008 R2 Standard SP1 64-bit |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (dopravu do miest plnenia, inštaláciu v miestach plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
2. Miesta plnenia: dve pracoviská objednávateľa lokalizované v rámci mesta Bratislava - hlavné technologické pracovisko (HTP) a záložné technologické pracovisko (ZTP). |
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne listom štatutárnym zástupcom podpísaný podrobný aktualizovaný rozpočet v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy s uvedením jednotkových cien. |
4. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne listom dôkaz, že je licencovaným predajcom spoločnosti LogRhythm, t.j. má podpísanú partnerskú zmluvu (Reseller agreement) so spoločnosťou LogRhythm (výrobca SIEM riešenia). |
5. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť zoznam pracovníkov, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky, z ktorých min. jeden pracovník má certifikát pre produkt LogRhythm. |
6. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne listom kópiu certifikátu min. jedného pracovníka pre produkt LogRhythm. Certifikáty v cudzom jazyku okrem českého a anglického musia byť doplnené prekladom do slovenského jazyka. Originály predložených dokladov postačuje predložiť na požiadanie objednávateľom. |
7. Objednávateľ požaduje, aby dodávka licencií a implementačných prác bola realizovaná do 30 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
8. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy. |
10. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru do 15 dní odo dňa protokolárneho prebratia predmetu plnenia, potvrdeného podpísaním preberacieho protokolu, ktorý bude súčasťou faktúry. |
11. Faktúry sú splatné do 14 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostnýcm prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
12. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods.1 Zákona NR SR č.222/2004Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
13. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezistencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
14. Porušenie povinností v zmysle bodov č.: 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 12., a 13. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.09.2017 00:00 — 26.10.2017 00:00
1,00 sada
47 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2017 13:58
22.09.2017 11:00
22.09.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2017 21:03 - Vstupná ponuka | 47 000,00 | € | Cena bez DPH |
21.09.2017 21:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: