30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
HPE SFP+ moduly a HPE SFP+ transceivery
sieťové komponenty
Tovar
1. HPE SFP+ moduly a HPE SFP+ transceivery
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka sieťových komponentov kompatibilných s HPE FlexNetwork 10500 Switch Series |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. HPE SFP+ moduly | ks | 4 | ||
2. HPE SFP+ transceivery | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. HPE SFP+ moduly - technická špecifikácia | |
1.1 HPE 10500 48-port 10GbE SFP+ SF Module | áno |
1.2 Požadovaná funkčnosť a kompatibilita s | HPE FlexNetwork 10500 Switch Series |
2. HPE SFP+ transceivery - technická špecifikácia | |
2.1 HPE X130 10G SFP+ LC SR Transceiver | áno |
2.2 Požadovaná funkčnosť a kompatibilita s | HPE FlexNetwork 10500 Switch Series |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne, v listinnej podobe, objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť písomne, v listinnej podobe, objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, dokumentáciu ku všetkým sieťovým komponentom , ktoré budú predmetom zmluvy (ďalej len "predmet zákazky"), na základe ktorej bude objednávateľ schopný posúdiť ich funkčné, technické vlastnosti, charakteristiky a všetky ostatné požiadavky objednávateľa. Táto dokumentácia musí obsahovať presne označené požadované technické špecifikácie. |
3. Vrátane dopravy na dve miesta plnenia (dve pracoviská objednávateľa v rámci mesta Bratislava). |
4. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky dodané sieťové komponenty budú nové, nerepasované, nepoužívané a budú od jedného výrobcu. |
5. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava tovaru do miesta plnenia, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi písomne, v listinnej podobe, potvrdenie spoločnosti Hewlett-Packard Enterprise, že je certifikovaný partner spoločnosti Hewlett-Packard Enterprise s certifikáciou Gold alebo Silver network specialist do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. požadovaná úroveň partnerstva musí byť dohľadateľná vo webovej databáze Partner locator spoločnosti Hewlett Packard Enterprise. |
7. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ poskytol na dodávku predmetu zákazky, záručnú dobu v dĺžke 48 mesiacov. Záruka musí byť v rozsahu NBD (Next Business Day). Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia predmetu zákazky objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia tovaru. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré objednávateľ nemôže predmet zákazky riadne používať. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že doručí objednávateľovi písomne v listinnej podobe doklad potvrdený spoločnosťou Hewlett-Packard Enterprise (ďalej len HPE), o poskytnutí záruky v dĺžke 48 mesiacov a v rozsahu NBD (Next Business Day) počas celej doby záruky, najneskôr v deň protokolárneho prevzatia predmetu zákazky objednávateľom. Nepredloženie uvedeného dokladu o poskytnutí záruky zo strany dodávateľa, oprávňuje objednávateľa odmietnuť prevziať predmet zákazky. |
9. Objednávateľ požaduje, aby všetky náklady spojené s odstraňovaním porúch dodaného predmetu zákazky počas záručnej doby (tzn. oprava, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) znášal dodávateľ na vlastnú ťarchu. |
10. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zabezpečil odstránenie prípadnej poruchy dodaného predmetu zákazky do 4 hodín od jej nahlásenia objednávateľom dodávateľovi. |
11. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ pri odstraňovaní porúch dodaného predmetu zákazky používal výhradne originálne, nepoužívané a nerepasované náhradné diely výrobcu, rovnakého typu a modelu, aké boli predmetom dodávky. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky objednávateľovi najneskôr do 60 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, prevzatie bude potvrdené písomným potvrdením protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
13. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 dní pred vykonaním zmeny. |
14. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 dní pred vykonaním zmien. |
15. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho pracovníci pri plnení tejto zmluvy v objektoch objednávateľa dodržiavali všetky všeobecne záväzné predpisy vzťahujúce sa k vykonávaniu činností, hlavne predpisy súvisiace s bezpečnosťou práce a požiarnou bezpečnosťou, interné predpisy objednávateľa, najmä predpisy o vstupe do objektov objednávateľa a k bezpečnosti systémov a aby sa riadili organizačnými pokynmi oprávnených pracovníkov objednávateľa. |
16. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť dodávateľovi oprávnené osoby pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa zmluvy. |
17. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie predmetu zákazky do 14 dní po dodaní, ktoré bude potvrdené podpísaním preberacieho a odovzdávacieho protokolu, ktorý bude súčasťou faktúry. |
18. Objednávateľ požaduje, aby faktúra bola splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľ a v prospech dodávateľa. |
19. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy. |
21. Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
22. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
23. Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 17., 19., 20., 21., 22. a 26. osobitných požiadaviek na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
24. V prípade, že dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v rozpore s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a tým poruší povinnosť uvedenú v bode 1. osobitných požiadaviek na plnenie, prípadne nedoručí písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom, o poskytnutí záruky v dĺžke 48 mesiacov a v rozsahu NBD (Next Business Day) počas celej doby záruky, najneskôr v termíne uvedenom v bode 8. osobitných požiadaviek na plnenie, objednávateľ má právo na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% zo zmluvnej ceny bez DPH uvedenej v kúpnej zmluve. |
25. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vyúčtovanú v súlade s týmto bodom objednávateľovi na jeho bankový účet, a to najneskôr do 15 dní po tom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
26. Dodávateľ zloží do piatich (5) dní odo dňa doručenia písomného oznámenia objednávateľa o bankovom účte dodávateľovi, sumu rovnajúcu sa 10 % zmluvnej ceny bez DPH, na takto oznámený bezúročný bankový účet objednávateľa, ako záruku na riadne plnenie predmetu zmluvy (ďalej len „záruka“). Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomne oznámi dodávateľovi bankový účet objednávateľa na, ktorý je dodávateľ povinný uhradiť záruku. |
27. Dodávateľovi nevznikne právny nárok na účtovanie úrokov za obdobie zloženia záruky na bankovom účte objednávateľa. |
28. Záruka zabezpečuje pohľadávky (zmluvné ako aj zákonné nároky) objednávateľa voči dodávateľovi a to najmä pohľadávky na zaplatenie zmluvných pokút a/alebo škôd objednávateľa plynúcich z porušenia tejto zmluvy dodávateľom, nákladov spojených s odstúpením od tejto zmluvy, na úhradu škody vzniknutej z dôvodov porušenia povinností dodávateľa dohodnutých v tejto zmluve a/alebo iné peňažné pohľadávky objednávateľa voči dodávateľovi, ktoré vzniknú z tejto zmluvy. Záruku nie je možné nahradiť bankovou zárukou. |
29. Objednávateľ má právo si jednostranne uplatniť všetky zmluvné, ako aj zákonné nároky zo záruky formou jednostranného zápočtu najmä ak dodávateľ v lehote určenej v tejto zmluve alebo v primeranej lehote písomne určenej objednávateľom nenahradí príslušnú škodu, zmluvnú pokutu a iné pohľadávky, na úhradu ktorých má objednávateľ v zmysle tejto zmluvy alebo Obchodného zákonníka nárok. Čerpaním zo záruky nie je žiadnym spôsobom dotknutá povinnosť dodávateľa dodržiavať príslušné ustanovenia tejto zmluvy. |
30. Objednávateľ je povinný vrátiť záruku alebo jej zvyšnú časť dodávateľovi do 14 dní po podpise protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy bez vád. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
26.09.2017 00:00 — 24.11.2017 00:00
1,00 sada
205 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2017 10:38
22.09.2017 13:00
22.09.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2017 16:21 - Vstupná ponuka | 205 000,00 | € | Cena bez DPH |
21.09.2017 16:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 205 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: