36775118
Beef House, s.r.o.
Smolenická 1, Bratislava, 85105, SVK
17319463
G.P.R. spol. s r. o.
Rybničná 40/E, Bratislava, 83107, SVK
Umývačka prepraviek
umývačka, prepravky
Tovar, Služba
1. Umývačka prepraviek
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Umývačka prepraviek | ks | 1 | ||
Prepravky (d x Š) | mm | 600 x 400 | ||
Výkon | ks/hod | 100 | ||
Rozmery (d x š x v) | mm | 2480 x 890 x 1480 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie a montáže na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 15 hodín. |
Ak je niekde použitý názov výrobcu, výrobku alebo ak niektorý z použitých parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ umožní nahradiť takýto výrobok “ekvivalentným” výrobkom, alebo “ekvivalentom” technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok, ekvivalentné riešenie bude spĺňať úžitkové a prevádzkové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený. |
Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový, pričom za nový sa považuje, ak rok dodania je totožný s rokom výroby predmetu zákazky, alebo ak rok výroby predmetu zákazky je o jeden rok nižší ako je rok dodania predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR a musí byť hygienický nezávadný. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku, zápisníc a osvedčení o vykonaných skúškach, certifikáty a atesty, správy o vykonaných odborných skúškach a odborných prehliadkach a skúškach, prevádzkové poriadky, doklady o zaškolení osôb a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj zapojenie do jestvujúcich rozvodov médií – elektrická energia, voda, stlačený vzduch, odvetranie a odsávanie ak je to potrebné pre uvedenie predmetu zákazky do funkčnej prevádzky. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok, odborných skúšok, tlakových skúšok a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovené platnou legislatívou EU a SR ak je to potrebné. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj 15 dňová skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky. V prípade, že dôjde k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky začína plynúť skúšobná prevádzka nanovo. |
Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov od protokolárneho prebratia predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje počas záručnej doby servis do 48 hodín od hlásenia poruchy (e-mailom, telefonicky). |
Práce, materiál vrátane náplní a dodávka náhradných dielov počas záručnej doby v cene predmetu zákazky |
Záručné opravy budú vykonávané v mieste dodania. |
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy v autorizovanom servise, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do autorizovaného servisu v cene predmetu zákazky |
Objednávateľ upozorňuje, že čo i len jeden technický parameter nebude spĺňať uchádzačom dodaný predaný predmet zákazky, Objednávateľ nepreberie predmet zákazky a uchádzač nemá právo vzniesť žiadne nároky voči Objednávateľovi. |
Termín dodania: do 70 kalendárnych dní odo dňa písomného vyzvania Objednávateľom na dodanie predmetu zmluvy. Ak do 31.12.2018 Objednávateľ písomne nevyzve Dodávateľa na plnenie, zmluva zaniká. Zánikom zmluvy podľa tohto bodu zanikajú všetky práva a povinnosti strán z tejto zmluvy vrátane nároku na náhradu škody. |
Zmluva zaniká aj skôr ako za podmienok uvedených v predchádzajúcom bode, ak Objednávateľovi nebude schválený a pridelený nenávratný finančný príspevok, dotácia alebo subvencia, ktorej predmetom bude financovanie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. O nepridelení finančných prostriedkov na financovanie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy je Objednávateľ povinný písomne informovať Dodávateľa bezodkladne, najneskôr do 10 dní odo dňa, kedy sa o tejto skutočnosti dozvedel. Zmluva zaniká doručením informácie o nepridelení finančných prostriedkov. |
V prípade, že sa ponúkaný predmet zákazky skladá zo súpravy strojov, súprava strojov musí byť dodaná ako súprava, ktorá je spolu zapojiteľná a plne funkčná, tak po technickej aj legislatívnej stránke. |
Objednávateľ požaduje, aby sa pri plnení zákazky prihliadalo na ochranu životného prostredia a požaduje spätný odber, recykláciu alebo opätovné použitie obalov, ktorú sú súčasťou dodania tovarov. |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak v rámci administratívnej kontroly verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku nebol proces verejného obstarávania odsúhlasený alebo bol proces verejného obstarávania odsúhlasený s finančnou korekciou. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania. |
S ohľadom na skutočnosť, že kúpna cena bude financovaná najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku (napr. Riadiaci orgán podľa zákona č. 528/2008 Z.z.) alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov. |
V prípade, že Objednávateľ bude povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok z dôvodu pochybenia Dodávateľa, tak sa Dodávateľ zaväzuje v zmysle § 534 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, že splní takúto povinnosť za Objednávateľa alebo v prípade, ak Objednávateľ sám uhradí tieto záväzky, tak Dodávateľ zaplatí Objednávateľovi sumu vo výške takto uhradených finančných prostriedkov a to v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie. |
Dodávateľ (úspeš. uchádzač) predloží do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy opis ponúkaného predmetu zmluvy s uvedením parametrov zariadenia, názvu ponúkaného zariadenia a typové označenie zariadenia. |
Bratislavská 944, Kopčany, Skalica, Trnavský, Slovenská republika
27.09.2017 13:10 — 11.03.2019 00:00
1,00 ks
10 200,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2017 13:25
25.09.2017 08:30
25.09.2017 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2017 10:42 - Vstupná ponuka | 10 199,00 | € | Cena bez DPH |
25.09.2017 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 098,40 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: