30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36566063
MULTIMONTÁŽE, s.r.o.
Štefánikova 26, Nitra, 94901, SVK
oprava kanalizácie
oprava kanalizácie
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. oprava kanalizácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Je potrebné v suteréne budovy opraviť podlahové vpuste a vymeniť komplet celé kanalizačné potrubie až do zberného lapača tukov umiestneného za budovou v trase pôvodného potrubia. Do suterénu sa vchádza cca pätnástimi betónovými schodmi. |
Pôvodné liatinové potrubie z r. 1952 je zanesené mastnotou, netesnia spoje a je popraskané. Funkčnosť vnútornej kanalizácie je v súčasnosti okolo 20%. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kanalizačné potrubie Ø 125 mm PVC | m | 20 | ||
Kanalizačné koleno Ø 125mm 87o PVC | kus | 4 | ||
Čistiaci kus Ø 125mm PVC | kus | 3 | ||
Kanalizačné odbočky Ø 125 mm PVC | kus | 5 | ||
Kanalizačnú redukciu Ø125/100 mm PVC | kus | 2 | ||
Kanalizačné liatinové potrubie Ø 110 mm PVC | m | 40 | ||
Kanalizačné odbočky Ø 110/110 mm PVC | kus | 7 | ||
Kanalizačné odbočky Ø 110/75 mm PVC | kus | 1 | ||
Kanalizačné odbočky Ø 75/75 mm PVC | kus | 1 | ||
Kanalizačné koleno Ø 110mm 87o PVC | kus | 8 | ||
Kanalizačné koleno Ø 110mm 45o PVC | kus | 6 | ||
Kanalizačné koleno Ø 110mm 30o PVC | kus | 7 | ||
Kanalizačné redukcie Ø110/75 mm PVC | kus | 2 | ||
Čistiaci kus Ø 110mm PVC | kus | 2 | ||
Kanalizačné potrubie Ø 75 mm PVC | m | 6 | ||
Kanalizačné koleno Ø 75mm 87o PVC | kus | 8 | ||
Čistiaci kus Ø 75mm PVC | kus | 2 | ||
Kanalizačná redukcia Ø75/63 mm PVC | kus | 4 | ||
Kanalizačná redukcia Ø63/50 mm PVC | kus | 7 | ||
Kanalizačnú podlahovú vpusť Ø110 mm PVC Nerez | kus | 4 | ||
Kanalizačné potrubie Ø 63 mm PVC | m | 6 | ||
Kanalizačné potrubie Ø 50 mm PVC | m | 6 | ||
Kanalizačné koleno Ø 50mm 87o PVC | kus | 15 | ||
Kanalizačné koleno Ø 50mm 30o PVC | kus | 8 | ||
Kanalizačné koleno Ø 50mm 45o PVC | kus | 10 | ||
Kanalizačné odbočky Ø 63-50 mm PVC | kus | 5 | ||
Kanalizačné odbočky Ø 50-50 mm PVC | kus | 6 | ||
Kanalizačné odbočky Ø 50-40 mm PVC | kus | 6 | ||
Kanalizačné potrubie Ø 40 mm PVC | m | 6 | ||
Kanalizačné koleno Ø 40 mm 87o PVC | kus | 6 | ||
LARF úchyt Ø 125 | kus | 10 | ||
32 LARF úchyt Ø 110 | kus | 15 | ||
Závitová tyč Ø 10 | m | 10 | ||
Keramická dlažba 10x10cm | m2 | 4 | ||
Presun hmôt a odstránenie odpadu | súbor | 1 | ||
Demontážne práce liatinového potrubia | hodín | 143 | ||
Montážne práce PVC potrubia | hodín | 150 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu, ktorá má príslušné platné oprávnenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov a meno tejto osoby je povinný oznámiť objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. dodávateľ určí hlavného koordinátora BOZP na stavenisku. |
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
Objednávateľ zabezpečí odpojenie teplej a studenej vody na základe požiadavky dodávateľa zapísanej v stavebnom denníku. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Dodávateľ je povinný dokladovať objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania súpisu prác oboma zmluvnými stranami a trvá päť rokov. |
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady objednávateľom dodávateľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov. |
Dodávateľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať poverenému pracovníkovi objednávateľa. |
Miesto vykonania diela: Zemianske Kostoľany |
Dielo bude možné realizovať počas pracovných dní v čase od 6.00 hod. do 18,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorázového povolenia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod horou 1, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
04.10.2017 06:00 — 17.10.2017 18:00
1,00 celok
10 988,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2017 09:57
26.09.2017 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.09.2017 02:06 - Vstupná ponuka | 10 800,00 | € | Cena s DPH |
26.09.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: