Z201746218
OF-142781
zrušená
17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
Atramentové multifunkčné zariadenie
Atramentové multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
1. Atramentové multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
atramentové multifunkčné zariadenie pre administratívne účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Atramentové multifunkčné zariadenie HP Office Jet 6950 alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Atramentové multifunkčné zariadenie HP Office Jet 6950 alebo ekvivalent | |
- Rýchlosť čiernobielej tlače (ISO) | min. 16 str./min. |
- Rýchlosť farebnej tlače (ISO) | min. 9 str./min. |
- Prvá strana vytlačená čiernobielo (A4, pohotovostný režim) | min. s rýchlosťou až 12 sekúnd |
- Farebná tlač prvej strany (A4, rýchla) | min. S rýchlosťou až 15 sekúnd |
- Odporúčaný mesačný objem strán | min. 200 až 800 |
- Technológia tlače | Termálna atramentová tlačiareň |
- Kvalita výtlačku čiernej (najlepšia) | Farebná tlač s optimalizovaným rozlíšením min. 4800 x 1200 dpi (pri tlači z počítača na vybratých fotopapieroch HP a vstupnom 1200 dpi) |
- Kvalita farebného výtlačku (najlepšia) | Farebná tlač s optimalizovaným rozlíšením min. 4800 x 1200 dpi (pri tlači z počítača na vybratých fotopapieroch HP a vstupnom 1200 dpi) |
- Obrazovka | min. 5,58 cm (2,2") dotykový MGD (čiernobiely grafický displej) |
- Rýchlosť procesora | min. 500 MHz |
- Počet tlačových zásobníkov | min. 4 (po 1 z čiernej, azúrovej, purpurovej, žltej) |
- Schopnosť HP ePrint | áno |
- Možnosť mobilnej tlače | HP ePrint; Apple AirPrint™; Bezdrôtová priama tlač |
- Možnosti bezdrôtového pripojenia | Áno, vstavané Wi-Fi 802.11b/g/n |
- Konektivita, štandard | bezdrôtové rozhranie 802.11b/g/n; 1 RJ-11 (fax) |
- Konektivita, voliteľná | nie |
- Pamäť | min. 1 GB |
- Vstupná manipulácia s papierom, štandardná | Vstupný zásobník na min. 225 listov, ADF na min. 35 listov |
- Výstupná manipulácia s papierom, štandardná | Výstupný zásobník na min. 60 listov |
- Duplexná tlač | Automatická (štandardne) |
- Podporované veľkosti médií | A4; A5; A6; B5 (JIS); Executive; Lístok kartotéky A4; 13 x 18 cm; 10 x 15 cm; L; Fotografia 2L; Statement; Obálka č. 10; Obálka C5; Obálka C6; Obálka DL; Obálka Monarch; Obálka na karty |
- Vlastné rozmery médií | Zásobník 1: min. 88,9 x 127 až 215 x 355 mm |
- Odporúčaná hmotnosť médií | 60 až 105 g/m² (obyčajný papier); 220 až 280 g/m² (fotografie); 75 to 90 g/m² (obálka); 163 až 200 g/m² (vizitka) |
- Bezokrajová tlač | Áno (min. 216 × 297 mm) |
- Typ skenera | Plochý skener, automatický podávač dokumentov (ADF) |
- Formát skenu | ypy skenovaných súborov podporovaných softvérom: Bitmap (.bmp), JPEG (.jpg), PDF (.pdf), PNG (.png), čistý text (.rtf), vyhľadateľné PDF (.pdf), Text (.txt), TIFF (.tif |
- Rozlíšenie skenera, voliteľné | min. 1 200 dpi |
- Veľkosť skenu, maximálna | max. 216 x 297 mm |
- Obojstranné skenovanie z automatického podávača | Jednostranné |
- Štandardné funkcie digitálneho odosielania | Skenovanie do PC |
- Rýchlosť kopírovania, čierna (maximálny formát, A4 | min. 28 kópií za minútu |
- Rýchlosť kopírovania, farebná (maximálny formát, A4) | min. 22 kópií za minútu |
- Rozlíšenie kópie (čierny text) | min. 600 x 600 dpi |
- Rozlíšenie pri kopírovaní (farebný text a grafika) | min. 600 x 600 dpi |
- Nastavenie zmenšenia/zväčšenia kópie | min. 25 až 400% |
- Kópie, maximálne | min. 99 kópií |
- Faxovanie | Áno, farebné |
- Rýchlosť faxového prenosu | min. 4 sekundy na stranu |
- Pamäť faxu | min. 100 strán |
- Rozlíšenie faxu, čierna (najlepšie) | min. 300 × 300 dpi |
- Napájanie | Vstupné napätie: 100 až 240 V str. (+/-10 %), 50/60 Hz (+/- 3 Hz) |
- Príkon | 27 W (maximálne), 5,5 W (aktívna), 0,29 W (manuálne vypnutá), 1,21 W (režim spánku) |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII„Ukončenie Zmluvy“ 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru, z ktorého je možné posúdiť technickú špecifikáciu. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
3. POZOR !!! - V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4. Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy) |
5. Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru: |
- Do piatich pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, |
- Na dohodnuté miesto plnenia, |
- V pracovný deň od 8:00 do 15:00 |
- S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH), |
- So servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol, |
- Vrátane zostavenia a inštalácie operačného systému a zaškolenia obsluhy. |
6. Dodávateľ má právo fakturovať po poskytnutí riadneho a včasného plnenia, pričom povinnou náležitosťou faktúry bude fotokópia zmluvy.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH,sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH,celkovú cenu s DPH. |
7. Objednávateľ požaduje 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu/dodacieho listu. |
8. Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.) |
9. Nedodržanie technickej špecifikácie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Názov | Upresnenie |
Opravy v rámci záručného servisu: | Dni pracovného pokoja a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
02.10.2017 08:00 — 06.10.2017 14:00
1,00 ks
77,07
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2017 10:47
21.09.2017 11:00
21.09.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: