30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36325694
ALFAPLAST trade, s.r.o.
Šumperská 2, Prievidza, 971 01, SVK
Bratislava - výmena okien
okno, žalúzie, parapety
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. Bratislava - výmena okien
|
|
---|---|
Funkcia |
Demontáž pôvodných okien, dodávka a montáž plastových okien, dodávka a montáž vnútorných a vonkajších parapetov, demontáž a odvoz demontovaného materiálu a stavebnej sute na certifikovanú skládku, murárske práce. |
Stavebné práce, búracie práce, montáž, demontáž. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Okno typ č. 1 ( 2700x2900 ), Uw≤1,0 | ks | 16 | ||
2. Okno typ č. 2 ( 600x2900 ), Uw≤1,0 | ks | 8 | ||
3. Okno typ č. 3 ( 1400x2750 ),Uw≤1,0 | ks | 16 | ||
4. Okno typ č. 4 ( 1400x2750 ), Uw≤1,0 | ks | 2 | ||
5. Okno typ č. 5 ( 1500x3600 ), Uw≤1,0 | ks | 2 | ||
6. Demontáž pôvodných kovových okenných rámov a krídiel nad 4 m2 (os 1/ H-B,os B/1-4 ) | ks | 8 | ||
7. Demontáž copilitovej steny 11450 x 2750 ( os D/2-4, os D/5-7 ) | ks | 2 | ||
8. Demontáž copilitovej steny 3000 x 3 600 ( os 1´/L-M ) | ks | 1 | ||
9. Montáž okien typ č. 1 | ks | 16 | ||
10. Montáž okien typ č. 2 | ks | 8 | ||
11. Montáž okien typ č. 3 | ks | 16 | ||
12. Montáž okien typ č. 4 | ks | 2 | ||
13. Montáž okien typ č. 5 | ks | 2 | ||
14. Parapet vonkajší biely z poplastovaného Al plechu šírky 150mm, hr.1,2 mm | bm | 49 | ||
15. Parapet vnútorný biely HDF laminovaný šírky 200 mm, hr. 15 mm | bm | 44 | ||
16. Demontáž parapetných plechov FeZn šírky 250 mm | bm | 49 | ||
17. Demontáž dreveného obloženia radiatorov a podpornej oceľovej konštrukcie (0,6x5,5x8ks) | m2 | 26,4 | ||
18. Demontáž parapetov drevených šírky 300 mm | bm | 44 | ||
19. Montáž vonkajších parapetov | bm | 49 | ||
20. Montáž vnútorných parapetov na oceľové konzoly, kotvené na chemické kotvy do obvodového plášťa | bm | 44 | ||
21. Dodávka a montáž vertikálnych bielych lamelových žalúzií 5,5 m x 3,8 m x 8 ks | m2 | 168 | ||
22. Oprava vnútorných omietok ostení a stien pod oknami 0,6 m x 5,5 m x 8ks | m2 | 35,8 | ||
23. Maľba biela dvojnásobná ostenia, stien a stĺpov | m2 | 143,6 | ||
24. Demontáž vykurovacích telies liatinových š.150mm, v.450mm, 34 rebier | ks | 16 | ||
25. Náter syntetický dvojnásobný biely vykurovacích telies | ks | 16 | ||
26. Náter syntetický dvojnásobný biely stupačiek ÚK 3/8" | m2 | 3,8 | ||
27. Montáž vykurovacích telies | ks | 16 | ||
28. Demontáž ventilov 3/8" | ks | 16 | ||
29. Montáž ventilov 3/8" | ks | 16 | ||
30. Termostatická hlavica manuálna | ks | 16 | ||
31. Montáž termostatických hlavíc | ks | 16 | ||
32. Demontáž soklíkov PVC | bm | 55 | ||
33. Dodávka a montáž PVC soklíkov | bm | 55 | ||
34. Nivelačná stierka podláh hr. do 3mm | m2 | 10 | ||
35. Náter syntetický podláh | m2 | 10 | ||
36. Doplnenie kaziet 600 mm x 600 mm v podhľade | ks | 15 | ||
37. Odstránenie kabrincového obkladu ( os D/2-7 ) | m2 | 60 | ||
38. Zateplenie ETICS XPS 150 mm | m2 | 60 | ||
39. Plech atiky FeZn r.š. 500 mm | bm | 36 | ||
40. Oplechovanie atiky plech FeZn r.š. 500mm | bm | 36 | ||
41. Parapet vonkajší biely z poplastovaného plechu šírky 100mm, hr.1,2 mm ( os D/2-7 ) | bm | 22,9 | ||
42. Náter syntetický dvojnásobný biely oceľ. stĺpov v osi D/3, D/6 | m2 | 8 | ||
43. PVC hydroizolácia hr.1,5 mm ( 25,0mx 1,5m) , ( os D/2-7 ) | m2 | 37,5 | ||
44. Zváranie PVC hydroizolácie | m2 | 37,5 | ||
45. Montáž lešenia | m2 | 125 | ||
46. Demontáž lešenia | m2 | 125 | ||
47. Vyčistenie rekonštruovaného priestoru | súbor | 1 | ||
48. Presun hmôt do výšky 5m | súbor | 1 | ||
49. Odvoz odpadu a poplatok za uloženie na skládku | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pôdorys budovy - schéma osí pre okenné zostavy | Nákres – príloha č. 1 |
Okenná zostava v osi 1/H-B | Nákres – príloha č. 2 |
Okenná zostava v osi B/1-4 | Nákres – príloha č. 2 |
Okenná zostava v osi D/2-7 | Nákres – príloha č. 3 |
Okenná zostava v osi 1´/L-M | Nákres – príloha č. 4 |
Okno typ č. 1 - 2700 x 2900 mm | Nákres – príloha č. 5 |
Okno typ č. 2 - 600 x 2900 mm | Nákres – príloha č. 5 |
Okno typ č. 3 - 1400 x 2750 mm | Nákres – príloha č. 5 |
Okno typ č. 4 - 1400 x 2750 mm | Nákres – príloha č. 5 |
Okno typ č. 5 - 1500 x 3600 mm | Nákres – príloha č. 5 |
Pôdorys budovy - schéma osí pre odstránenie copilitu | Nákres – príloha č. 6 |
Montáž okien a príslušných kľučiek | S paropriepustnou a parotesnou zábranou |
Murárske práce | Začistenie otvorov po inštalácií okien (špalety) |
Izolačné pásky | S paropriepustnou a parotesnou zábranou |
Farba okna | Biela |
Profil rámu | Min. 6 komorový so stredovým tesnením |
Normalizovaná hodnota súčiniteľa prechodu tepla okna | Podľa STN 73 0540-2 |
Odporúčaná hodnota Uw | Max. 1,00 W/(m2.K) |
Zasklenie | Vlepené dvoj - sklo |
Výstuha v ráme | Oceľová min. 1,5 mm |
Tesniace roviny | Min. tri tesniace roviny |
Stavebná hĺbka | Min. 84 mm |
Kľučka | Biela |
Odolnosť voči zatekaniu | Min. trieda E1250 Pa (je potrebné zabezpečiť vysokú vodotesnosť) |
Mikroventilácia | Požadovaná pri výklopných oknách |
Poistka proti otvoreniu | Umožňujúca vetranie vyklopením |
Farba vonkajšieho parapetu | Biela |
Hrúbka steny hliníkového profilu | Min. 1,2 mm |
Farba vnútorného parapetu | Biela |
Hrúbka parapetu | Min. 15 mm |
Žalúzia vertikálna | Celotieniaca lamelová |
Ovládanie žalúzie | Retiazkou |
Farba lamiel žalúzie | Biela |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre objednávateľa zhotoviť kompletné dielo na kľúč, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Miesto vykonania diela: Bratislava |
Povinnosťou dodávateľa je zameranie a potvrdenie skutočných rozmerov jednotlivých predmetných otvorov pred dodávkou tovarov. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktorú budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť na okná platný certifikát ISO 9001:2009, ISO 14001:2005, ISO 18001:2009 (pre výrobu a montáž okien), certifikát zhody. |
Dodávateľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram a predložiť ho objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
V prípade ak dodávateľ riadne a úplne vykoná dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa objednávateľ dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Dodávateľ môže predkladať objednávateľovi aj čiastkové faktúry za časť vykonaného diela v ucelenej časti. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela alebo čiastková faktúra po vykonaní ucelenej časti diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela (alebo ucelenej časti diela) potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od dátumu jej preukázateľného doručenia do sídla objednávateľa. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Pokiaľ dodávateľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny diela s DPH. |
V prípade, ak dodávateľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky diela reklamované objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- € eur za každý aj začatý deň omeškania. |
Zmluvné pokuty, dohodnuté týmito zmluvnými podmienkami, sa nedotýkajú náhrady škody, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane z nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak dodávateľ neplní kvalitatívnotechnické parametre a/alebo podmienky zhotovovania diela určené zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu objednávateľa dodávateľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu diela neodstránil. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak dodávateľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak sa voči dodávateľovi vedie konkurzné konanie, bol podaný návrhu na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurzného konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku, ak bolo začaté vyrovnávacie konanie, alebo ak dodávateľ vstúpil do likvidácie. |
Riadnym a úplným vykonaním diela podľa zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov zhotoviteľa podľa zmluvy sa rozumie odovzdanie diela objednávateľovi na základe odovzdávacieho protokolu, ktorý vypracuje dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Dodávateľ vyhlasuje, že má všetky platné povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela a že tieto povolenia a licencie sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie diela a riadne a včas dielo vykonať. |
Dodávateľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúceho zo zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
Dodávateľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu, ktorá má príslušné platné oprávnenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov a meno tejto osoby je povinný oznámiť objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. |
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady objednávateľom dodávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela objednávateľovi. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na stavenisku. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
Pred zahájením prác je dodávateľ povinný odovzdať objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa objednávateľom odsúhlaseného ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. Tento zoznam je potrebné v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
Dodávateľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Dodávateľ je povinný dokladovať objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie. Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi pripravenosť diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 3 kalendárne dni pred jeho odovzdaním. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania protokolu oboma zmluvnými stranami. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov. |
Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí diela je dodávateľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Dodávateľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať poverenému pracovníkovi objednávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
27.09.2017 07:00 — 27.11.2017 15:00
1,00 súbor položiek
85 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2017 13:25
22.09.2017 10:00
22.09.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2017 09:27 - Vstupná ponuka | 84 997,20 | € | Cena s DPH |
22.09.2017 07:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 993,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: