31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
50941828
MONTANA MANAGEMENT s.r.o.
Francúzskych Partizánov 4 , Martin, 03608, SVK
Kovové regály pozinkované
regál
Tovar, Služba
1. Kovové regály pozinkované
|
|
---|---|
Funkcia |
Kovové regály pozinkované určené pre knižnicu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovový regál | ks | 3 | ||
Nosnosť – zaťaženie na policu | ks | 170 | ||
Počet políc v jednom stĺpci | ks | 6 | ||
Počet stĺpcov v jednom regáli | ks | 3 | ||
Rozmer - hĺbka | mm | 500 | ||
Rozmer - výška | mm | 1 900 | 2 000 | |
Rozmer - šírka | mm | 2 900 | 3 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kovový regál | bočné a zadné krytovanie plné, prípadne ako ekvivalentné riešenie môže byť použité rebrovanie s medzerami cca 6 cm |
Výšková prestaviteľnosť políc | bez nutnosti skrutkovania |
Každý stĺpec v regáli | ukončený krytovaním |
Povrchová úprava regálov | lakované, vypaľované, farba - béžová |
Stĺpy regálov | ukončené PVC krytom |
Názov |
Vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný či testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku, musí sa jednať o originálny tovar - nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky. |
Záručná doba je 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný servis po dobu 24 mesiacov. |
Záruka a servis na predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky dodávateľa obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom obstarávateľom. |
Obstarávateľ zálohu neposkytuje. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi. |
Konečná cena obsahuje všetky náklady od nákupu, dodania až po montáž. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou uvedenej kontaktnej osobe. |
Objednávateľ do 3 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Horný Šianec 9, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
13.10.2017 09:51
3,00 ks
2 660,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2017 09:54
14.09.2017 10:00
14.09.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2017 14:10 - Vstupná ponuka | 2 610,00 | € | Cena s DPH |
14.09.2017 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 495,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: