00893111
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom
Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
43897452
GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.
M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK
Univerzálny robot stojaci RM-200H s príslušenstvom
Vybavenie do cukrárne, univerzálny kuchynský robot, profesionálne zariadenie, dodávka, inštalácia
Tovar, Služba
1. Univerzálny robot stojaci RM-200H s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Telo stroja je vyrobené z ocele- liatinových odliatkov, čo zaisťuje dostatočnú tuhosť a pevnosť konštrukcie. Zavesenie nerezových pracovných kotlíkov umožňuje jednoduchšiu manipuláciu v dolnej polohe závesov a do pracovnej plochy sa premiestni pomocou pákového mechanizmu, alebo pomocou zdvíhacieho mechanizmu, ovládaného manipulačným kolom. Stroje sú vybavené mikrospínačmi krytu a pracovnými polohami kotlíkov. Mikrospínače sú v nevratnej konfigurácii, čo znamená, že po opätovnom zapnutí mikrospínača sa stroj uvedie do chodu jedine stlačením tlačítka START. Tlačítko TOTAL STOP sa po stlačení mus |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer | mm | 540x470x850 v | ||
napätie | V | 230 | ||
príkon elektro | kW | 0,375 | ||
objem nádoby | l | 10/20 | ||
voliteľné rýchlosti | ks | 3 | ||
univerzálny robot stojaci RM-200H s príslušenstvom | ks | 1 | ||
kotlík navyše | ks | 1 | ||
rozmer kotlíka | l | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane odskúšania funkčnosti, praktického predvedenia bežne používaných postupov a zaškolenia obsluhy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje fakturáciu Položky č. 1 samostatne na samostatnej fraktúre |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je autorizovaným predajcom alebo sprostredkovateľom výrobcu so zabezpečením záručného servisu autorizovaným servisom na území okresu Nové Mesto nad Váhom. Predkladá sa sken originálu uvedeného dokladu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to elektronickou formou na emailovú adresu objednávateľa. |
Požaduje sa garancia poskytnutia bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu a nástup autorizovaného servisného technika na opravu zariadenia maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Počas plynutia 24 mesačnej záručnej doby sa požaduje od dodávateľa bezplatné vykonanie servisnej prehliadky a výmena oleja vrátane dopravných nákladov a to v intervaloch odporúčaných/predpísaných výrobcom zariadenia. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať prtedmet zmluvy v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Predmet zákazky, príslušenstvo podľa technickej špecifikácie musia byť dodané nové, nepoužívané, nerepasované |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi e-mailom alebo telefonicky minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru alebo v prípade nutnosti sa dohodne dodávateľ s objednávateľom o termíne dodania tovaru... |
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 14,00 hod. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou):a) kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvyb) aktualizovaný rozpočet s uvedením cien predmetu zákazky bez DPH, sadzbu s DPH. |
Objednávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi dodávateľovi e-mailovú adresu a telefónny kontakt poverenej osoby objednávateľa, na účely prevzatia tovaru. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo predmet zákazky (zmluvy) neprebrať a tovar vrátiť dodávateľovi na jeho náklady v prípade nedodržania technickej špecifikácie, nesplnenia akejkoľvek technickej alebo osobitnej požiadavky. Uvedené platí aj v prípade, ak sa nesplnenie preukáže až po uvedení predmetu zákazky do prevádzky. |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy a vystaviť negatívnu referenciu. |
Súčasne s dodávkou predmetu zákazky (zmluvy) dodávateľ odovzdá objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami a technickú dokumentáciu v slovenskom alebo českom jazyku. |
Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky. Za splnenie dodávky sa bude považovať riadne a včasné dodanie predmetu zákazky a podpísanie odovzdávacieho/preberacieho protokolu povereným zástupcami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi, úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostnou platbou na účet dodávateľa. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena predmetu plnenia bola stanovená ako úplná a konečná, zahŕňala kúpnu cenu tovaru, príslušenstva vrátane dopravných nákladov, nákladov na vyloženie, inštaláciu, zaškolenie obsluhy a odovzdanie kompletnej dokumentácie a iných relevantných nákladov. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy a to aj bez uvedenia dôvodu v lehote do 7 dní odo dňa ukončenia verejného obstarávania. V takom prípade nie je dodávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi náklady spojené s prípravou cenovej ponuky a ani nejaké ďalšie výdavky. |
Dodávateľ predložením ponuky súhlasí so všetkými ustanoveniami opisného formulára zákazky. |
Názov | Upresnenie |
bezpečnostné mikrospínače | |
odoberateľná nerezová nádoba | 1 ks ako príslušenstvo + 1 ks navyše |
základné príslušenstvo | metla, hák,hnetač |
Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 ks
1 587,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.09.2017 12:51
14.09.2017 12:39
14.09.2017 12:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2017 13:36 - Vstupná ponuka | 1 587,00 | € | Cena s DPH |
14.09.2017 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 558,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: