31819494
Výskumná agentúra
Plynárenská 5944/7A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Strážna a informačná služba
strážna služba, informačná služba, bezpečnostná služba
Služba
1. Strážna a informačná služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkon strážnej služby, ochrany a výkon informátora v 7-podlažnej administratívnej budove v Bratislave -mestskej časti Nové Mesto, s počtom zamestnancov cca 160. |
Stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku obstarávateľa, jeho zamestnancov a tretích osôb oprávnene sa zdržujúcich v priestoroch obstarávateľa. |
Vybavovanie a evidencia návštev v sídle obstarávateľa, výkon kontroly donášania a vynášania materiálu do a zo sídla obstarávateľa. |
Výkon funkcie informátora. |
Vydávanie a preberanie a preberanie kľúčov zamestnancom a iným oprávneným osobám. |
Zabezpečenie verejného poriadku v sídle obstarávateľa. |
Koordinácia činností s verejnými inštitúciami, napr. policajný, hasičský a záchranný zbor, havarijná služba, rýchla zdravotnícka pomoc a pod. |
Kontrola objektu pred ukončením pracovnej zmeny strážnej služby formou obchôdzky objektu za účelom kontroly neoprávneného pohybu osôb v objekte a zabezpečenie požiarne - bezpečnostných predpisov vrátane kontroly uzatvorenia dverí a okien v objekte. |
Výkon kontroly neporušenosti vstupov do budovy a dverových zámkov. |
Usmerňovanie pri parkovaní motorových vozidiel na vyhradených miestach pre obstarávateľa pred objektom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov počas pracovnej zmeny | zamestnanec | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Doba vykonávania stráženia, ochrany a výkonu informátora | 24 hodín denne, 7 dní v týždni (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok) |
Názov |
Dodávateľ predloží Objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností - licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa Zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť každý mesiac faktúru za služby poskytnuté v predchádzajúcom mesiaci. K faktúre bude priložený Protokol o poskytnutí služieb za predchádzajúci mesiac v súlade s bodom 6.7.6. Obchodných podmienok elektronického trhoviska 2. časť - Všeobecné zmluvné podmienky účinných od 01.02.2017. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Celková cena za poskytované služby musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním požadovanej služby. |
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Sliačska 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
21.09.2017 00:01 — 20.09.2018 23:59
1,00 podľa technickej špecifikácie
31 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.09.2017 13:01
12.09.2017 13:30
13.09.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.09.2017 13:47 - Vstupná ponuka | 31 000,00 | € | Cena s DPH |
08.09.2017 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: