00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36760561
Merida Bratislava, s.r.o.
Turbínová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zásobník pre skladané utierky Zz/ plast
zásobníky, dávkovače
Tovar, Služba
1. Zásobník pre skladané utierky Zz/ plast
|
|
---|---|
Funkcia |
Plastový zásobník na papierové uteráky do prostredia verejných sociálnych zariadení. Vhodný na utieranie rúk na toaletách alebo priestorov , kde je nutné časté utieranie povrchov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka | mm | 280 | 285 | |
výška | mm | 260 | 265 | |
hĺbka | mm | 130 | 145 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | plast odolný voči neón. a slneč. žiareniu |
farba | biela |
otočný uzáver | umožňuje zásobník nastaviť tak, aby sa dal uzamykať |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa bez vyzvania elektronickou formou , najneskôr do 24 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Jednotkové ceny v rozpočte musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
b) prospektový materiál tovaru, ktorý bude obsahovať popis všetkých parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii tak, aby objednávateľ mohol posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt. Prospektový materiál musí obsahovať výkres technických parametrov a obrázok resp. fotografiu tovaru. Prospektový materiál / katalóg musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
c) v prípade, že vymedzenie predmetu tejto zmluvy, jej opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu , výrobný postup, značku, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné riešenie / variant. Dodávateľ je v prípade predloženia ekvivalentu povinný preukázať zhodu s minimálnymi požadovanými parametrami uvedenými v technickej špecifikácii k predmetu plnenia za splnenia podmienky neprekročenia maximálnych parametrov. |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v lehote 2 pracovných dní a oznámenie zašle do 24 hodín po vyhodnotení kontaktnej osobe dodávateľa : |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a /alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta, v požadovanej kvalite, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom . |
4. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí / názov tovaru , množstvo / aj číslo zmluvy . |
5. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením o zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku objednávateľa |
6. Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar funkčný , bez zjavných vád, nový, nepoužívaný, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
7. Objednávateľ je oprávnený reklamovať skryté vady na tovare v prípade, že v čase keď objednávateľ tovar prebral a podpísal dodací list , vady na tovare neboli viditeľné. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou Uznané reklamácie je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru do 24 hodín. |
8. Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami ) podľa pokynov objednávateľa |
9. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za každé dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu. |
10. Splatnosť faktúry 60 dní v zmysle obchodného zákonníka č 513 /1991 z.z. § 340 b) odst. 5 |
11. V prípade , ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
12. V prípade , ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže , že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluva od akéhokoľvek dodávateľa ( t.j. viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k zníženiu ceny predmetných komodít. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho písomného súhlasu je neplatné. |
14. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle §187 ods. 8 zákona č 343 /2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
15. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadaviek , záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Rastislavova 43, 04001 Košice , Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
21.09.2017 09:23 — 25.09.2017 09:24
50,00 ks
650,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.09.2017 09:32
14.09.2017 09:23
14.09.2017 09:38
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.09.2017 10:47 - Vstupná ponuka | 630,00 | € | Cena bez DPH |
13.09.2017 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 630,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: