30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Rozšírenie kapacity centrálneho zálohovacieho systému
VTL knižnica
Tovar, Služba
1. Rozšírenie kapacity centrálneho zálohovacieho systému
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodanie VTL knižnice s príslušenstvom |
2. Implementačná služba pre VTL knižnice |
3. Servisné služby pre VTL knižnice |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dodanie VTL knižnice s príslušenstvom | ks | 2 | ||
2. Implementačná služba pre VTL knižnice | ks | 1 | ||
3. Servisné služby pre VTL knižnice | - | - | - | |
3.1 Odstraňovanie HW a SW porúch | štvrťrok | 24 | ||
3.2 Prístup ku FW a SW updatom | štvrťrok | 24 | ||
3.3 Konzultačné a Implementačné služby | hod | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Dodanie VTL s príslušenstvom | |
1.1 Prevedenie | Umiestniteľné pomocou montážnej súpravy, ktorá musí byť súčasťou dodávky do štandardného datacentrového racku, šírka 19". |
1.2 Napájanie a chladenie | Redundantné napájacie zdroje a ventilátory s redundanciou N+1. |
1.3 Diskový subsystém | RAW kapacita diskového subsystému min. 48 TB, tvorená min. 12 diskami. Radiče diskového subsytému musia používať ochranu pomocou technológie RAID, alebo ekvivalentnej tak, aby ani pri výpadku dvoch |
pokračovanie | diskov nedošlo ku strate akéhokoľvek údaju uloženého na VTL knižnici. Radiče musia mať cache chránenú batériou, alebo inou, ekvivalentnou technológiou. |
1.4 Správa a manažment | Každá VTL knižnica musí mať dedikovaný port Ethernet RJ45 pre správu s rýchlosťou min 1 Gb/s. Súčasťou dodávky musí byť aj softvér určený pre správu VTL knižníc, s GUI aj CLI rozhraním. Tento nástroj |
pokračovanie | musí okrem všetkých bežných správcovských úkonov umožňovať min. aj sledovanie výkonu a kapacity VTL knižníc a to ako operatívnych, tak aj historických údajov, s minimálnou retenciou 2 mesiace. |
pokračovanie | Súčasťou dodávky musia byť (ak sú potrebné) aj licencie pokrývajúce požadovanú konfiguráciu so všetkými funkcionalitami, ktoré tento softvér poskytuje. |
1.5 Požadované funkcionality | a/ emulácia virtuálnych páskových knižníc, b/ podpora deduplikácie na strane zálohovaných klientov,c/ in-line deduplikácia dát na úrovni VTL, transparentne pre zálohovací softvér. |
pokračovanie | d/ podpora NAS, min. protokol SMB,e/ možnosť vytvorenia min. 20 virtuálnych zariadení typu NAS/VTL,f/ možnosť realizovať paralelný backup a restore, |
pokračovanie | g/ maximálna rýchlosť zálohovania, resp. maximálna priepustnosť deklarovaná v technickej dokumentácii výrobcu musí byť min. 25 TB/h,súčasťou dodávky musia byť aj licencie v kapacite zodpovedajúcej |
pokračovanie | požadovanej konfigurácii v prípade, ak sú k požadovaným funkcionalitám potrebné." |
1.5 Pripojenie k externej LAN | 2x 10GbE, pričom súčasťou dodávky musia byť aj SFP+ moduly s nasledovnými parametrami: LC SR Transceiver 850 MMF MM/LC DUPLEX SFP+ modul. |
1.6 Pripojenie k externej SAN | 4x 16 Gb/s FC, pričom súčasťou dodávky musia byť aj SFP moduly. |
1.7 Podporované OS | Windows Server 2012 R2 a vyššie, Red Hat Enterprise Linux 6 a vyššie, Oracle Linux 6 a vyššie. |
1.8 Podporované backup SW | Veritas Netbackup, Veeam Backup & Replication. |
1.9 Požadovaná rozšíriteľnosť | Kapacita každej z VTL knižníc musí byť rozšíriteľná pripojením ďalších diskových modulov ku základným modulom VTL knižníc ktoré sú súčasťou iniciálnej dodávky a to bezvýpadkovo a na |
pokračovanie | min. RAW kapacitu 250 TB.V prípade rozšírenia sa nesmie zmeniť počet VTL cieľov pre zálohovací SW (storage unit). |
1.9 Príslušenstvo | Súčasťou dodávky musia byť všetky káble potrebné k pripojeniu VTL knižníc do LAN a SAN sietí a ku pripojeniu ku elektrickým zdrojom napájania 230V prostredníctvom vidlíc IEC320-C13 male, |
pokračovanie | alebo IEC320-C19 male. |
2. Implementačná služba pre VTL knižnice | |
2.1 Dodávka HW a SW | Dodanie VTL knižníc s príslušenstvom na miesta dodania. |
2.2 Inštalácia HW a SW | Vybalenie, skompletizovanie, montáž do rackov objednávateľa, inicializácia HW vrátane updatu FW, základná konfigurácia po prvom štarte, pripojenie do LAN a SAN obstarávateľa, likvidácia odpadu, |
pokračovanie | inštalácia manažment nástroja (ak je potrebná). |
2.3 Zaškolenie správcov objednávateľa | Zabezpečenie školenia pre správcov - 3 pracovníkov objednávateľa - a to buď:a/ formou zabezpečenia školenia organizovaného školiacim strediskom výrobcu VTL knižníc, alebo iného školiaceho strediska, |
pokračovanie | nachádzajúceho sa na území Slovenskej, alebo Českej republiky, ktoré je zmluvným partnerom výrobcu VTL knižníc, v rozsahu sylabov bežne dostupných školení výrobcu zameraných na správu VTL knižníc, ako |
pokračovanie | i všetkých softvérových funkcionalít, ktoré sú súčasťou dodávky,b/ v prípade, že výrobca VTL knižníc nemá vlastné školiace stredisko, ani neorganizuje školenia pomocou zmluvných partnerov, v dôsledku |
pokračovanie | čoho nie je možné poskytnúť školenie podľa požiadaviek z bodu a/, tak v takom prípade je možné poskytnúť školenie na dodaných a implementovaných VTL knižniciach, pričom rozsah školenia musí pokrývať |
pokračovanie | prevádzkové postupy pre celý rozsah hardvérových aj softvérových požiadaviek objednávateľa, súčasťou školenia musí byť aj dodávka materiálov pre školenie vo forme príručiek, v elektronickej forme. |
pokračovanie | Školenie musí prebehnúť najneskôr do 15 dní od ukončenia implementačných prác." |
3. Servisné služby pre VTL knižnice | |
3.1 Odstraňovanie HW a SW porúch | Odstránenie HW a SW porúch počas 6 rokov od dňa podpisu príslušného preberacieho protokolu baz vád a nedorobkov obidvoma zmluvnými stranami, nahlasovanie porúch v pracovnom čase (7:30 až 16:30 |
pokračovanie | v pracovných dňoch v Slovenskej republike), odstránenie poruchy najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia, v pracovnom čase. |
3.2 Prístup ku FW a SW updatom | Poskytovanie FW a SW updatov výrobcu počas 6 rokov od dňa podpisu príslušného preberacieho protokolu baz vád a nedorobkov obidvoma zmluvnými stranami. Prístup k updatom musí byť realizovaný cez webový |
pokračovanie | portál výrobcu a FW a SW updaty musia byť priamo prístupné správcom objednávateľa po ich prihlásení sa personalizovaným účtom, príp. účtom prideleným objednávateľovi. |
3.3 Konzultačné a Implementačné služby | Poskytovanie konzultácií a dodatočných implementačných služieb pre VTL knižnice v rozsahu 150 hod. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nerepasované a nepoužívané od jedného (rovnakého) výrobcu. |
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť štatutárnym zástupcom podpísaný podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien, ktorý bude obsahovať položky minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, produktové číslo výrobcu, model a uvedenie použitej konfigurácie. |
4. Dodávateľ v rozpočte nesmie prekročiť nasledovný maximálny objem finančných prostriedkov bez DPH: Položka č. 1 – 55 000,00 eur, Položka č. 2 –5 000,00 eur, Položka č. 3 – 40 000,00 eur. |
5. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe potvrdenie výrobcu zariadení ktoré sú predmetom ponuky, dokladujúcich že zamestnanci dodávateľa, ktorí ich budú implementovať a poskytovať servisné služby boli pre výkon takejto práce náležite zaškolení, potvrdenia je možné preukázať aj formou zaslania naskenovaných originálov certifikátov zamestnancov vydaných výrobcom zariadení prostredníctvom elektronickej pošty. |
6. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe potvrdenie výrobcu zariadení, ktoré sú predmetom ponuky, dokladujúcich že dodávateľ je zmluvným partnerom výrobcu pre predaj produktov, ktoré sú predmetom ponuky na území SR, požadované partnerstvo nie je potrebné preukazovať v prípade, že je možné si ho overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu. |
7. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe potvrdenie výrobcu zariadení, ktoré sú predmetom ponuky, dokladujúcich že dodávateľ je zmluvným partnerom výrobcu v oblasti poskytovania servisných služieb pre produkty, ktoré sú predmetom ponuky, na území SR, požadované partnerstvo nie je potrebné preukazovať v prípade, že je možné si ho overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu. |
8. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe potvrdenie výrobcu zariadení, ktoré sú predmetom ponuky, dokladujúcich, že žiadne zariadenie ani komponent dodávaného riešenia nemá ku termínu nadobudnutia účinnosti zmluvy ukončenú životnosť (End of Life), alebo predaj (End of Sale). |
9. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, podpísaný štatutárnym zástupcom, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia. |
10. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť vo forme elektronickej tabuľky zaslanej prostredníctvom elektronickej pošty vyhodnotenie spôsobu naplnenia každej požiadavky objednávateľa pre ním ponúkané riešenie doložené odkazmi na dokumentáciu výrobcu (manuál, technická špecifikácia produktu a pod.) s uvedením strany, kde je možné overiť naplnenie jednotlivých požiadaviek, akceptovaná bude technická dokumentácia v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, odkazy na informačné zdroje na internete nebudú akceptované. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci vykonávajúci implementačné práce, ako aj zamestnanci vykonávajúci servisné služby komunikovali v slovenskom, alebo českom jazyku. |
12. Dodanie požadovaných tovarov a implementačných služieb musí byť zrealizované najneskôr do 45 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
13. Servisné služby „Odstraňovanie HW a SW porúch“ a „Prístup ku FW a SW updatom“ s požadovanými parametrami bude dodávateľ poskytovať 6 rokov od dňa podpisu príslušného preberacieho protokolu bez vád a nedorobkov obidvoma zmluvnými stranami. |
14. Dodávateľovi budú platby za servisné služby „Odstraňovanie HW a SW porúch“ a „Prístup ku FW a SW updatom“ uhrádzané štvrťročne pozadu. |
15. Dodávateľovi budú platby za servisné služby „Konzultačné a Implementačné služby“ uhrádzané na základe faktúry vyhotovenej najneskôr do 15 dní od poskytnutia týchto služieb. |
16. Dodávateľ bude realizovať poskytovanie servisnej služby „Konzultačné a Implementačné služby “ výhradne na základe záväznej požiadavky a v množstve definovanom v požiadavke, pričom množstvo bude stanovené v hodinách. |
17. Ceny za poskytovanie servisných služieb „Odstraňovanie HW a SW porúch“ a „Prístup ku FW a SW updatom“ zahŕňajú všetky náklady dodávateľa s týmito službami spojené a to včítane nákladov na náhradné diely a tiež nákladov súvisiacich s pobytom zamestnancov dodávateľa na pracovisku objednávateľa, cestovné, stravné, ubytovacie náklady, ako aj všetky ostatné náklady zamestnancov spojené s realizáciou servisných služieb, vrátane dopravy náhradných dielov a zariadení. |
18. V prípade, že počas prvých štyroch rokov platnosti a účinnosti zmluvy dôjde k ukončeniu životnosti (End of Life), alebo predaja (End of Sale) dodávaných VTL knižníc, je dodávateľ povinný vykonať ich bezplatný upgrade, pričom VTL knižnice dodané ako súčasť upgrade musia spĺňať funkčné a výkonnostné parametre minimálne na úrovni pôvodne dodaných VTL knižníc a musia byť dodané najneskôr do 6 mesiacov od výrobcom oficiálne oznámeného termínu ukončenia životnosti, resp. predaja. |
19. V prípade, že dodávateľ poruší bod 18. osobitných požiadaviek na plnenie čo i len čiastočne objednávateľ má právo na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 100.000,- eur. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vyúčtovanú v súlade s týmto bodom objednávateľovi na jeho bankový účet, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
20. Na tovar je záruka stanovená vo výške 72 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom podpisu príslušného preberacieho protokolu bez vád a nedorobkov obidvoma zmluvnými stranami. |
21. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy. |
22. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
23. Objednávateľ zaplatí cenu za dodanie tovaru a implementačné práce na základe faktúry vystavenej dodávateľom po protokolárnom odovzdaní predmetu zmluvy. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy. |
24. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie Objednávateľa od tejto objednávky. |
25. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezistencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
26. Porušenie povinností v zmysle bodu 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 20, 21, 24, 25 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | pokračovanie | g/ maximálna rýchlosť zálohovania, resp. maximálna priepustnosť deklarovaná v technickej dokumentácii výrobcu musí byť min. 25 TB/h,súčasťou dodávky musia byť aj licencie v kapacite zodpovedajúcej |
Navrhnutá hodnota | pokračovanie | g/ maximálna rýchlosť zálohovania, resp. maximálna priepustnosť deklarovaná v technickej dokumentácii výrobcu musí byť min. 22 TB/h,súčasťou dodávky musia byť aj licencie v kapacite zodpovedajúcej |
Ak sa nezmení daný parameter na priepustnosť, zadanie smeruje k jednému konkrétnemu výrobcovi.
Imricha Karvaša 1, Tomášiková 28/a, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.09.2017 14:00 — 30.10.2017 14:00
1,00 Komplet
100 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2017 13:35
11.09.2017 13:24
11.09.2017 13:39
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.09.2017 10:16 - Vstupná ponuka | 100 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.09.2017 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 996,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: