35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
36531774
MEDIS Nitra, spol. s r.o.
Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK
Mobilná medicínska elektrická odsávačka
Mobilná, medicínska, odsávačka, chirurgia, operačné obory, intenzívna starostlivosť, zdravotnícke prístroje
Tovar, Služba
1. Mobilná medicínska elektrická odsávačka
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilná medicínska odsávačka vhodná pre intenz. starostlivosť, operačné sály určená k odsávaniu sekrétov z dých. ciest a operačného pola. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podtlak | kPa | -95 | ||
Prietok | l/min | 40 | 60 | |
Hmotnosť odsávačky (bez stojanu) | kg | 9,3 | ||
Spotreba | W | 50 | ||
Hlučnosť | dB(A) | 36,3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vysokovákuová odsávačka | áno |
Neobmedzená doba prevádzky | áno |
Možnosť vybaviť prístroj nožným regulátorom podtlaku | áno |
Trojstupňová ochrana proti presatiu | áno |
Optická indikácia chodu | áno |
Farebne značený manometer | áno |
Vozík so zabudovaným nožným spínačom | áno |
Mobilný stojan | 4 antistatické kolieska s brzdou |
Prevedenie krytu | Jednoliaty kryt bez spojov |
Pohon | Piest/valec |
Regulátor podtlaku | Membrána |
Upevňovací systém nádob | Lišta 10 mm x 25 mm, svorkový držiak zberných nádob |
Ochrana proti presatiu | Bezpečnostná nádoba, bakteriálny filter, plavákový mechanizmus v zbernej nádobe |
Príslušenstvo: poistná bezpečnostná nádoba | s bezpečnostným mechanizmom proti presatiu |
Názov |
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané výrobky v predmete Zmluvy. |
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia. |
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa, ktorý pripraví dodávateľ. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. |
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Platba: Bezhotovostným platobným stykom. |
Požaduje sa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi (poštou alebo elektronickou poštou, v listinnej alebo v elektronickej podobe, v jazyku slovenskom alebo anglickom alebo nemeckom): |
1. Podrobný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy v položkovej špecifikácii, s uvedením kódov zdravotníckych pomôcok v predmete Zmluvy, pridelených ŠÚKL (viď ods. (5), § 110 Zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach). |
2. ES vyhlásenie o zhode k výrobkom v predmete Zmluvy, vydané v zmysle SMERNICE RADY č. 93/42/EHS zo 14. júna 1993 o zdravotníckych pomôckach, resp. v zmysle Nariadenia vlády SR č. 582/2008 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody zdravotníckych pomôcok. |
3. Návod na použitie k výrobkom v predmete Zmluvy - viď § 3, ods. (2) a bod 13. Prílohy č. 1 Nariadenia vlády č. 582/2008 Z. z.. |
4. Prospekt a údajový list k výrobkom v predmete Zmluvy, vydané ich výrobcom (viď ods. (1), § 110 Zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach). |
5. Autorizácia na výkon servisu a osvedčenie o odbornom vyškolení osoby, ktorá bude vykonávať inštaláciu, uvedenie do prevádzky a servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržbu a testovanie výrobkov v predmete Zmluvy, autorizácia a osvedčenie vydané ich výrobcom (viď ods. (1), § 110 Zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach). |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č. 315/2016 Z. z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1. februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len "informácie") medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa môže do 18.10.2018 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo faxom, podľa § 20 ods. 1, alebo ich kombináciou. |
Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
18.09.2017 12:52 — 30.09.2017 12:52
1,00 ks (podľa technickej špecifikácie predmetu)
3 230,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2017 12:54
12.09.2017 12:51
12.09.2017 13:06
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.09.2017 15:54 - Vstupná ponuka | 3 230,00 | € | Cena bez DPH |
11.09.2017 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 229,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: