00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Tlač informačnej brožúry a skladačky o možnosti štúdia
tlač, tlačiarenská služba, tlač informačnej brožúry, tlač skladačky o možnosti štúdia, publikácia
Tovar, Služba
1. Tlač informačnej brožúry a skladačky o možnosti štúdia
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač informačnej brožúry a skladačky o možnosti štúdia a ich konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním informačnej brožúry a skladačky o možnosti štúdia vrátane tlače, poskladania skladačky, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie publikácií v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
4. Pri tlači požadovaných tlačených výrobkov sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Informačná brožúra | náklad v ks | 1000 | ||
2. Možnosti štúdia (skladačka) | náklad v ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Informačná brožúra | |
1.1. Formát | 21 x 21 cm |
1.2. Vnútro | počet strán celkom : 42 |
1.3. Farebnosť | 4 + 4 |
1.4. Papier | 135g ONL |
1.5. Farebnosť obálky | 4+4 |
1.6. Papier obálky | 300g ONM |
1.7. Povrchová úprava obálky | matné lamino |
1.8. Väzba | V3 (lepená + skoby) |
2. Možnosti štúdia (skladačka) | |
2.1. Formát | A4 |
2.2. Papier | 135g ONL |
2.3. Tlač | 4/4 - obojstranná plnofarebná tlač |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH, |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, poskladanie skladačky, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
8. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 22.09.2017. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje: |
9.1. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, |
9.2. zabaliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská cesta 4, Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
14.09.2017 08:00 — 22.09.2017 15:00
1,00 súbor
1 870,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2017 12:04
11.09.2017 09:30
11.09.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.09.2017 12:07 - Vstupná ponuka | 1 869,00 | € | Cena s DPH |
08.09.2017 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 398,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: