• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2017 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    11.09.2017 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    11.09.2017 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.09.2017 12:00

Detail zákazky Z201744791

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2017 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    11.09.2017 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    11.09.2017 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.09.2017 12:00

Základné údaje

Z201744791

OF-141636

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3091774

Objednávateľ

00327646

Mesto Prešov

Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

46894969

STAVCER s.r.o.

Sabinovská 58/5124, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia

Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia

  • 90923000-3 - Deratizačné služby
  • 90921000-9 - Dezinfekčné a hubiace služby
  • 90922000-6 - Hubenie škodcov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celoplošná deratizácia verejných priestranstiev m2 1 572 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Celoplošná deratizácia plôch verejného priestranstva: deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia (ďalej len „DDD“) v okruhu 15 km.
DDD bude vykonávaná v súlade s § 6 ods. 1 zákona NR SR č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov a § 13 zákona NR SR č. 272/1994 Z. z. o ochrane zdravia ľudí v znení zákona č. 514/2001 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon NR SR č. 272/1994 Z. z.
Výkon DDD bude zabezpečený v mimoriadnej fáze: začiatok prvý možný termín od začatia EKS, ukončenie do 22.09.2017.
Spôsob vykonávania DDD bude realizovaný v súlade s príslušnou legislatívou, v závislosti od osobitných požiadaviek objednávateľa a po posúdení existujúceho stavu prostredia a zariadení, kde budú zabezpečované výkony.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Spôsob a druh nástrahy pri DDD bude zhotoviteľom určený v závislosti od prostredia a potreby vo formách od jedovatých granúl, voskových blokov až po odchytové pasce, ktoré budú ukladané do PVC vaničiek alebo jedovatých staníc a to tak, aby výsledný likvidačný efekt bol čo najvyšší.
Dodávateľ služby zabezpečí všetky náležitosti spojené s následnou likvidáciou uhynutých hlodavcov a to v súlade so Zákonom č. 223/2001 Z. z.
Dodávateľ služby taktiež zabezpečí všetky opatrenia tak, aby predišiel možným rizikám spojeným s ohrozením majetku a zdravia obyvateľstva.
Dodávateľ služby vykoná službu vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto dodania predmetu zákazky – presné miesto realizácie služby oznámi objednávateľ dodávateľovi služby ihneď po uzatvorení zmluvy.
V cene za službu budú zahrnuté náklady bezprostredne súvisiace so službou (materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba).
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou budú protokoly o vykonaní a odovzdaní prác, potvrdené a podpísané oprávnenou osobou za dodávateľa a objednávateľa.
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude periodická kontrola, dopĺňanie a výmena nástrah dodávateľom služby.
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude odstraňovanie a likvidácia starých nástrah a uhynutých jedincov v rámci platného zmluvného vzťahu s likvidačnou spoločnosťou, ktorý bude súčasťou predložených fakturačných dokladov.
Dodávateľ služby nie je oprávnený vystaviť a doručiť faktúru objednávateľovi, pokiaľ nie je vypracovaný protokol o riadnom vykonaní služby podpísaný oprávnenou osobou za objednávateľa.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum pripísania príslušnej ceny za riadne vykonanú službu na účet poskytovateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru, pokiaľ plnenie nebude kompletné a v požadovanom množstve.
Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľom služby doručí kópiu platného Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri DDD.
Možnosť vytvoriť ďalšie variabilné symboly pre úhrady za služby podľa potrieb objednávateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota DDD bude vykonávaná v súlade s § 6 ods. 1 zákona NR SR č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov a § 13 zákona NR SR č. 272/1994 Z. z. o ochrane zdravia ľudí v znení zákona č. 514/2001 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon NR SR č. 272/1994 Z. z.
Navrhnutá hodnota Požaduje sa realizovať deratizáciu v zmysle Zákona NR SR č. 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o v zmysle platnej technickej normy STN 16636:2015 - Manažérstvo služieb na hubenie škodcov.

Zákon 355/2007 definuje povinnosti fyzických a právnických osôb z hľadiska regulácie živočíšnych škodcov, STN 16636:2015 definuje akreditované metodiky, postupy a stanovuje požiadavky na kompetentnosť subjektu ktorý službu tohto druhu vykonáva a poskytuje.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľom služby doručí kópiu platného Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri DDD.
Navrhnutá hodnota Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľom služby doručí kópiu platného Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri DDD a platný certifikát na poskytovanie služieb v zmysle platnej technickej normy EN16636:2015

Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri DDD - požaduje sa a vychádza v zmysle zákona č.355/2007 - dôvod prvého rozporu, platný certifikát na poskytovanie služieb v zmysle platnej technickej normy EN16636:2015 - požaduje sa a vychádza z platnej technickej normy STN 16636:2015, ktorej poskytovateľ služby musí byť autorizovaný.

Názov
Pôvodná hodnota Spôsob a druh nástrahy pri DDD bude zhotoviteľom určený v závislosti od prostredia a potreby vo formách od jedovatých granúl, voskových blokov až po odchytové pasce, ktoré budú ukladané do PVC vaničiek alebo jedovatých staníc a to tak, aby výsledný likvidačný efekt bol čo najvyšší.
Navrhnutá hodnota Spôsob a druh nástrahy pri DDD bude zhotoviteľom určený v závislosti od prostredia a potreby vo formách od požerových nástrah schálených MHSR do interiéru / exteriéru (nástrahy vo forme granúl, voskových blokov ) až po odchytové pasce, ktoré budú ukladané v zmysle schválenej etikety použitej formulácie požerovej nástrahy napr. do uzamykateľných nástrahových staníc na myši alebo na potkany a to tak, aby výsledný likvidačný efekt bol čo najvyšší.

nepoužívame jed = toxický prípravok v deratizácii ! Používame požerové nástrahy na ničenie hlodavcov - tak sú klasifikované a terminológia sa tak ako na jednotlivé formulácie tak na nástrahové stanice vzťahuje. Nástrahy môžu byť umiestňované a plikovateľné let tak ako to píše etiketa používaného prípravku ktorý je schváleny pre použitie v SR, a to MHSR - CCHLP !

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 73, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

14.09.2017 08:00 — 22.09.2017 18:00

1 572 500,00 m2

3 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.09.2017 11:06

11.09.2017 11:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.09.2017 11:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 312
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.09.2017 14:08 - Vstupná ponuka 3 600,00 € Cena s DPH
11.09.2017 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 3 470,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS