00647560
Domov sociálnych služieb
Čeláre Kírť 189, Čeláre Kírť, 99122, SVK
10917942
Ľubomír Haško PALIVÁ
Banícka 39, Veľký Krtíš, 99001, SVK
Dodanie hnedého uhlia - "kocka"
uhlie, vykurovanie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodanie hnedého uhlia - "kocka"
|
|
---|---|
Funkcia |
Hnedé uhlie - kocka na kúrenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo | ton | 260 | ||
Zrnitosť | mm | 40 | 120 | |
Obsah vody | % | 38,5 | ||
Popol | % | 11,0 | ||
Merná sírnatosť | % | 1,1 | ||
Výhrevnosť | MJ/kg | 15,0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hnedé uhlie | kocka |
Čistota | Bez cudzorodých telies ako kamene, kovové predmety, plasty, stavebný materiál a pod. |
Názov |
Uvedené množstvo je predpokladané a obstarávateľ sa nezävazuje k odobratiu celého množstva uhlia, v prípade tuhšej zimy si obstarávateľ vyhradzuje právo k odobratiu väčšieho množstva uhlia. |
Dodávky budú realizované priebežne na základe objednávok, ktoré zadá obstarávateľ písomne alebo telefonicky počas trvania zmluvy. |
Maximálne množstvo na jednej objednávke bude 3,5 tony. Dodávky budú realizované do 48 hodín od objednania. Predávajúci je povinný oznámiť minimálne deň vopred presný deň a čas dodávky. |
Požaduje sa dodanie tovaru - na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. |
Predávajúci musí bez meškania oznámiť kupujúcemu vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie objednaného tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
Komplexným splnením dodávky sa rozumie prevzatie predmetu zmluvy kupujúcim s vyznačeným dňom podpisu na origináli a dvoch kópiách dodacieho listu obidvoma zmluvnými stranami prostredníctvom zodpovednej osoby. Súčasťou dodacieho listu budú vážne lístky týkajúce sa predmetnej dodávky. |
Kupujúci je oprávnený prostredníctvom tretej osoby zabezpečiť kontrolné preváženie predmetu dodania a porovnať ho s vážnym lístkom predávajúceho – vykonať kontrolu hmotnosti dodaného tovaru. Zistenie hmotnosti bude vykonané na zariadení určenom kupujúcim do vzdialenosti 20 km od sídla kupujúceho – miesta dodania tovaru, spôsobom zistenia hmotnosti naloženého vozidla tovarom a následne po zložení tovaru, zistením hmotnosti prázdneho vozidla. Rozdielom týchto údajov sa vypočíta hmotnosť nákladu (tovaru). |
V prípade zistených rozdielov oproti údajom uvedených na dodacom liste bude o tejto skutočnosti spísaný protokol. Pre tento prípad je oprávnený protokol za predávajúceho podpisovať vodič vozidla, ktorým bol tovar dovezený. Náklady spojené s prevažovaním dodávky tovaru (spotreba PHM, poplatok za kontrolné zisťovanie hmotnosti) znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok kontroly. Predávajúci zároveň akceptuje časové straty vzniknuté vykonávaním tejto činnosti bez nároku na náhradu vzniknutých nákladov. |
Kontrolné zisťovanie hmotnosti bude vykonávané námatkovo. V prípade odmietnutia uvedenej kontroly, kupujúci toto považuje za nedodanie tovaru v deklarovanej hmotnosti. V prípade ak vodič vozidla, ktorý doviezol tovar, odmietne podpísať protokol a neuvedie dôvod takéhoto odmietnutia podpisu, resp. ak neuvedie dôvod a ani ho nepodpíše za prítomnosti svedkov, kupujúci považuje protokol za právoplatný. Kupujúci si vyhradzuje právo kontrolovať dodržiavanie kvalitatívnych parametrov tovaru. |
Kupujúci si vyhradzuje právo kontrolovať dodržiavanie kvalitatívnych parametrov tovaru. Kontrola bude vykonávaná náhodne vizuálnou obhliadkou zloženého paliva spojenou s odberom vzorky na základe ktorej bude vykonaná analýza kvalitatívnych parametrov tovaru (paliva) v laboratóriu. Náklady spojené s touto činnosťou znáša v plnom rozsahu predávajúci bez ohľadu na výsledok kontrol. Predávajúci musí dodať certifikáty kvality, ktoré nesmú byť staršie ako 3 mesiace a musia byť potvrdené prvovýrobcom. |
Kupujúci je oprávnený reklamovať službu okamžite po zistení jej nekvality a dodávku môže odmietnuť v prípade nedodržania kvalitatívnych parametrov tovaru. |
Nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy predávajúcim v rozsahu a v kvalite stanovenej kupujúcim a spôsobom podľa tejto zmluvy, považujú zmluvné strany za podstatné porušenie zmluvy v zmysle § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka, čo bude mať za následok okamžité ukončenie platnosti zmluvy. |
Predmet obstarávania bude financovaný z rozpočtu bežných výdavkov obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. Úhrada za predmet zákazky sa uskutoční v zmysle zmluvy. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
Kúpna cena za predmet kúpy je stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a § 18 zákona č. 609/2007 Z.z. o spotrebnej daní z elektriny, uhlia a zemného plynu a o zmene a doplnení zákona č. 98/2004 Z.z. o spotrebnej dani z minerálneho oleja v znení neskorších predpisov. |
Cena je vrátane DPH, spotrebnej dane, dopravy na miesto určenia (DSS Čeláre - Kírť 189), správnych a iných poplatkov. Kúpnu zmluvu možno dopĺňať len formou dodatku ku kúpnej zmluve podpísaným obidvoma zmluvnými stranami. Dodatok sa po podpísaní následne stane neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. |
Dohodnutá kúpna cena je stanovená v čase podpisu zmluvy. |
V prípade, že odberateľ neuhradí faktúru v lehote jej splatnosti, dostáva sa do omeškania a dodávateľ je oprávnený vyúčtovať zmluvnú pokutu z omeškania vo výške 0,05 % z fakturovanej ceny a to za každý deň omeškania. Odberateľ môže dodávateľovi vyúčtovať zmluvnú pokutu za omeškanie dodania tovaru v termíne, ktorý bol dohodnutý v čiastkovej zmluve. Táto pokuta je 0,05 % z ceny uvedenej v čiastkovej zmluve (objednávke) a to za každý deň omeškania. |
Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky. |
Záujemca je povinný do celkovej sumy zahrnúť všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu obstarávania. |
Predávajúci je povinný: - odovzdať predmet kúpy v plnom rozsahu v dohodnutom termíne bezchybnom stave - pri odovzdaní predmetu kúpy je potrebné odovzdať dodací list, vrátane vážnych lístkov splnomocnenému zamestnancovi kupujúceho v mieste dodania predmetu kúpy ešte pred zložením tovaru. |
Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie. |
Predávajúci predloží overenú kópiu zmluvy od prvovýrobcu. Predávajúci predloží Certifikáty kvality, nie starší ako 3 mesiace potvrdený prvovýrobcom. Predávajúci preukáže prevádzkovanie auta s nosnosťou do 3,5 t s platným technickým preukazom. Predmet plnenia zmluvy nemôže byť upravovaný a ani menený. |
Vyžaduje sa, aby dodávateľ bol registrovaný v registri konečných úžívateľov výhod. |
Čeláre - Kírť 189, Bušince, Veľký Krtíš, Banskobystrický, Slovenská republika
15.10.2017 08:00 — 15.04.2018 14:00
260,00 tona
52 737,38
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2017 10:56
11.09.2017 12:00
11.09.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2017 06:17 - Vstupná ponuka | 52 737,00 | € | Cena s DPH |
11.09.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 51 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: