30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35804262
NTT Slovakia s. r. o.
Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK
Prístupové prepínače bez ventilátora
sieťové zariadenia
Tovar, Služba
1. Prístupové prepínače bez ventilátora
|
|
---|---|
Funkcia |
Aktívny prvok počítačovej siete - prístupový prepínač bez ventilátora |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Sieťové zariadenia | ks | 100 | ||
2. Konzultačná podpora | osobohodina | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Sieťové zariadenia - technická špecifikácia | |
1.1 Vyhotovenie | prístupový prepínač bez ventilátora |
1.2 Porty | Minimálne 8 Ethernet 10/100/1000 Mbps portov RJ-45 |
1.3 Porty | Maximálne 14 Ethernet 10/100/1000 Mbps portov RJ-45 |
1.4 Porty | Minimálne 2 Uplink porty 1000 Mbps RJ45/SFP (v prípade SFP uplinku musia byť metalické SFP moduly súčasťou dodávky) |
1.5 Chladenie | Pasívne chladenie – bez ventilátorov (fanless) |
1.6 IEEE 802.1AB LLDP/LLDP-MED | áno |
1.7 IEEE 802.1Q | áno |
1.8 IEEE 802.1x Port-based Network Access Control | áno |
1.9 IEEE 802.3af Power over Ethernet | áno |
1.10 IEEE 802.3at Power over Ethernet Plus | áno |
1.11 IEEE 802.3x Flow Control | áno |
1.12 IEEE 802.1s Multiple Spanning Tree | áno |
1.13 IEEE 802.1w Rapid Spanning Tree | áno |
1.14 Per-VLAN Spanning Tree (PVST/PVST+/PVRST) | áno |
1.15 Vytváranie VLAN | minimálne 1024 VLAN |
1.16 Private VLAN | áno |
1.17 LACP | áno |
1.18 Storm control | áno |
1.19 SSHv2 | áno |
1.20 SNMP v1, v2c, v3 | áno |
1.21 RADIUS/TACACS/TACACS+ autentikácia | áno |
1.22 DHCP Snooping | áno |
1.23 IGMP Snooping v1, v2, v3 | áno |
1.24 Dynamic ARP inspection | áno |
1.25 BPDU guard | áno |
1.26 IP Source guard | áno |
1.27 PoE/PoE+ power budget | minimálne 67 W |
1.28 Dynamic Voice VLAN Assignment | áno |
1.29 ACL-based inbound rate limiting and traffic policies | áno |
1.30 Logovanie | Syslog, s logovaním na vzdialený syslog server |
1.31 Switch kapacita | Switch capacity minimálne 32 Gbps |
1.32 Forwarding kapacita | Forwarding capacity minimálne 24 Mpps |
1.33 Interny zdroj | áno |
1.34 MAC Address Locking, MAC Port Security | áno |
1.35 Správa | Sériová konzola pre manažment zariadenia RJ-45 |
1.36 Správa | Administrátorské rozhranie CLI (Command Line Interface) |
1.37 Správa | Možnosť Web Managementu |
1.38 Možnosť zálohovania a obnovy konfigurácií a všetkých ostatných nastavení odlišných od tzv. default nastaveniana vzdialené úložisko | áno |
2. Konzultačná podpora | konzultačná podpora bude poskytovaná v sídle objednávateľa v maximálnom rozsahu 150 osobohodín |
2.1 Poskytovanie konzultačnej podpory | v prípade ak o to objednávateľ požiada formou písomnej záväznej objednávky vystavenej a doručenej dodávateľovi, v množstve a rozsahu v akom o to objednávateľ požiada záväznou písomnou objednávkou |
2.2 Čas poskytovania konzultačnej podpory | konzultačná podpora bude poskytovaná v pracovných dňoch v čase od 9.00 h do 17.00 h, najneskôr do 48 hodín od doručenia záväznej písomnej objednávky |
Názov |
1. Vrátane dopravy na dve miesta plnenia. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi miesta plnenia predmetu zmluvy vrámci mesta Bratislava. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia. |
3. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava tovaru do miesta plnenia, náklady na prezentáciu funkčnosti, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe doklad od výrobcu ponúkaných sieťových zariadení, že dodávateľ je autorizovaným partnerom výrobcu pre ponúkané zariadenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi, do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, dokumentáciu ku všetkým sieťovým zariadeniam, ktoré budú predmetom zmluvy, na základe ktorej bude objednávateľ schopný posúdiť ich funkčné, technické vlastnosti, charakteristiky a všetky ostatné požiadavky objednávateľa. Táto dokumentácia musí obsahovať presne označené požadované technické špecifikácie. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky dodané sieťové zariadenia budú nové, nerepasované, nepoužívané a budú od jedného výrobcu, rovnakého modelu s rovnakým part number a budú mať rovnaký operačný systém tej istej verzie. Dodávateľ sa taktiež zaväzuje, že všetky dodané komponenty do sieťových zariadení v súlade s technickou špecifikáciou bod 1.4 budú nové, nerepasované, nepoužívané a budú od rovnakého výrobcu ako sieťové zariadenia, rovnakého modelu s rovnakým part number. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi praktickú prezentáciu všetkých funkčností požadovaných v technickej špecifikácii predmetu zákazky, na základe požiadavky objednávateľa, najneskôr však do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Nevykonanie praktickej prezentácie zo strany dodávateľa oprávňuje objednávateľa odmietnuť prevziať predmet plnenia. |
8. Objednávateľ požaduje, aby cena za prezentáciu funkčnosti bola súčasťou celkovej ceny za dodávku sieťových zariadení a miestom prezentácie funkčnosti bolo sídlo objednávateľa. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať sieťové zariadenia objednávateľovi najneskôr do 60 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to písomným potvrdením protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas záručnej doby bude poskytovať na sieťové zariadenia konzultačnú podporu certifikovaným zamestnancom na príslušnú technológiu. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi konzultačnú podporu v maximálnom rozsahu 150 osobohodín, v sídle objednávateľa. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi konzultačnú podporu v prípade, ak o to objednávateľ požiada formou písomnej záväznej objednávky vystavenej a doručenej dodávateľovi v množstve a rozsahu, v akom o to objednávateľ touto záväznou písomnou objednávkou požiada. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi konzultačnú podporu v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod do 17,00 hod, najneskôr do 48 hodín od doručenia záväznej objednávky objednávateľa dodávateľovi, počas celej záručnej doby. O vykonanej konzultačnej podpore bude vystavený písomný protokol, potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
14. Dodávateľ poskytne na dodávku sieťových zariadení záruku v dĺžke 48 mesiacov. Záruka musí byť v rozsahu NBD (Next Business Day). Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia sieťových zariadení objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia tovaru. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne používať. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že doručí písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom, o poskytnutí záruky v dĺžke 48 mesiacov a v rozsahu NBD (Next Business Day) počas celej doby záruky, najneskôr pri protokolárnom prevzatí sieťových zariadení objednávateľom. |
16. Všetky náklady spojené s odstraňovaním porúch dodaných sieťových zariadení počas záručnej doby (tzn. oprava, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) znáša dodávateľ na vlastnú ťarchu. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí odstránenie prípadnej poruchy sieťových zariadení v záručnej dobe do 24 hodín od jej nahlásenia objednávateľom. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri odstraňovaní porúch sieťových zariadení bude používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, aké boli predmetom dodávky. |
19. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 dní pred vykonaním zmeny. |
20. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 dní pred vykonaním zmien. |
21. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho pracovníci pri plnení tejto zmluvy v objektoch objednávateľa dodržiavali všetky všeobecne záväzné predpisy vzťahujúce sa k vykonávaniu činností, hlavne predpisy súvisiace s bezpečnosťou práce a požiarnou bezpečnosťou, interné predpisy objednávateľa, najmä predpisy o vstupe do objektov objednávateľa a k bezpečnosti systémov a aby sa riadili organizačnými pokynmi oprávnených pracovníkov objednávateľa. |
22. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť dodávateľovi oprávnené osoby pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa zmluvy. |
23. Objednávateľ sa zaväzuje, že poverení zamestnanci dodávateľa budú pre účinné plnenie tejto zmluvy v objekte objednávateľa vybavení oprávnením pre vstup alebo objednávateľ zaistí sprevádzanie pracovníkov dodávateľa. |
24. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie sieťových zariadení do 14 dní po dodaní predmetu zákazky potvrdeného podpísaním preberacieho a odovzdávacieho protokolu a dodaní dokladu o poskytnutí záruky NBD, ktorý bude súčasťou faktúry. |
25. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za poskytnutie konzultačnej podpory do 14 dní po poskytnutí tejto podpory, na základe potvrdeného protokolu o poskytnutí konzultačnej podpory, ktorý bude súčasťou faktúry. |
26. Objednávateľ požaduje, aby faktúry boli splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech dodávateľa. |
27. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1zákona o dani z pridanej hodnoty. |
28. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
29. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní oddoručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy. |
30. Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
31. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a faktúra nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti uchádzačovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
32. Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 24., 25., 27., 28., 29. a 34 osobitných požiadaviek na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
33. V prípade, že dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v rozpore s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a tým poruší povinnosť uvedenú v bode 2, prípadne nedoručí písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom, o poskytnutí záruky v dĺžke 48 mesiacov a v rozsahu NBD (Next Business Day) počas celej doby záruky, najneskôr v termíne uvedenom v bode 15, objednávateľ má právo na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% zo zmluvnej ceny bez DPH uvedenej v kúpnej zmluve. |
34. Dodávateľ zloží do piatich dní odo dňa doručenia písomného oznámenia objednávateľa o bankovom účte dodávateľovi sumu rovnajúcu sa 10 % zmluvnej ceny bez DPH na takto oznámený bezúročný bankový účet objednávateľa, ako záruku na riadne plnenie predmetu zmluvy (ďalej len „záruka“). Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomne oznámi dodávateľovi bankový účet objednávateľa na, ktorý je dodávateľ povinný uhradiť záruku. |
35. Dodávateľovi nevznikne právny nárok na účtovanie úrokov za obdobie zloženia záruky na bankovom účte objednávateľa. |
36. Záruka zabezpečuje pohľadávky (zmluvné ako aj zákonné nároky) objednávateľa voči dodávateľovi a to najmä pohľadávky na zaplatenie zmluvných pokút a/alebo škôd objednávateľa plynúcich z porušenia tejto zmluvy dodávateľom, nákladov spojených s odstúpením od tejto zmluvy, na úhradu škody vzniknutej z dôvodov porušenia povinností dodávateľa dohodnutých v tejto zmluve a/alebo iné peňažné pohľadávky objednávateľa voči dodávateľovi, ktoré vzniknú z tejto zmluvy. Záruku nie je možné nahradiť bankovou zárukou. |
37. Objednávateľ má právo si jednostranne uplatniť všetky zmluvné, ako aj zákonné nároky zo záruky formou jednostranného zápočtu najmä ak dodávateľ v lehote určenej v tejto zmluve alebo v primeranej lehote písomne určenej objednávateľom nenahradí príslušnú škodu, zmluvnú pokutu a iné pohľadávky, na úhradu ktorých má objednávateľ v zmysle tejto zmluvy alebo Obchodného zákonníka nárok. Čerpaním zo záruky nie je žiadnym spôsobom dotknutá povinnosť dodávateľa dodržiavať príslušné ustanovenia tejto zmluvy. |
38. Objednávateľ je povinný vrátiť záruku alebo jej zvyšnú časť dodávateľovi do 14 dní po podpise protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy bez vád. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.09.2017 00:00 — 11.11.2017 00:00
1,00 sada
100 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2017 12:53
08.09.2017 13:00
08.09.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.09.2017 00:04 - Vstupná ponuka | 100 000,00 | € | Cena bez DPH |
08.09.2017 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 88 888,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: