00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Náhradný diel pre RTG zariadenie - rtg lampa
rtg lampa, náhradný diel
Tovar, Služba
1. Náhradný diel pre RTG zariadenie - rtg lampa
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup a inštalácia náhradného dielu - rtg lampy do RTG zariadenia Axiom Ysio. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rtg lampa | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rtg lampa | 03345209 "R"/OPTITOP 150/40/80HC-100 |
Názov |
1. Dodávateľ dopraví predmet zmluvy - náhradný diel na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ inštaluje, odskúša a uvedenie do prevádzky prístroj po výmene dielu v mieste plnenia. |
3. Náhradný diel musí byť dodaný nový - nepoužívaný a nerepasovaný. |
4. Lehota dodania je do 30 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska (ET). |
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní náhradného dielu, sprevádzkovaní prístroja a po podpísaní servisného protokolu Objednávateľom. |
6. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry. |
7. Odberateľ sa zaväzuje zabezpečiť odvoz a likvidáciu vymeneného dielu prístroja v zmysle platnej legislatívy. |
8. Dodávateľ je povinný do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET predložiť podrobný (položkovitý) aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky na adresu Objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania. |
9. Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania v čase od 08:00 do 15:00 h. kontaktovať Objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky o dodaní predmetu zmluvy. |
10. Záručná doba na predmet zmluvy - náhradný diel je 6 mesiacov odo dňa ich prevzatia. |
11. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky. |
12. Ukončenie zmluvy, podmienky ukončenia, forma a dôvody ukončenia zmluvy Objednávateľom: |
a) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré ako podstatné porušenie označil v zmluve Objednávateľ v bode 21. Osobitých požiadaviek na plnenie, |
b) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka. |
13. Ukončenie zmluvy z dôvodu podľa bodov 12 a) a b) nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
14. V prípade pochybnosti sa má za to, že odstúpenie-ukončenie zmluvy je účinné na tretí deň po odoslaní oznámenia o odstúpení od zmluvy, tak ako to stanovujú podmienky OPET-u, VZP OPET-u. |
15. Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
a) Vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy písomne v listinnej forme, |
b) aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín/dátum ukončenia zmluvy. |
16. Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dňu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
17. V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti: |
a) dôvody ukončenia zmluvy, |
b) termín/dátum ukončenia zmluvy, |
c) platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy, |
d) vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy. |
18. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej, najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
11.09.2017 10:00 — 18.09.2017 10:00
1,00 ks
25 454,47
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2017 09:47
08.09.2017 10:00
08.09.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2017 10:50 - Vstupná ponuka | 25 454,47 | € | Cena bez DPH |
05.09.2017 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 454,47 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: