00166260
Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok alebo ekvivalent
stravovacie poukážky, elektronický ekvivalent - stravovacie karty
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok alebo elektronického ekvivalentu (stravovacie karty) |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s §152 ods. 2 Zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v platnom znení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | EUR | 0,90 | ||
nominálna hodnota stravnej poukážky | EUR | 3,30 | ||
predpokladané maximálne množstvo stravovacích poukážok v hodnote 0,90 EUR | ks | 35000 | ||
predpokladané maximálne množstvo stravovacích poukážok v hodnote 3,30 EUR | ks | 35000 | ||
predpokladané maximálne množstvo kariet | ks | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka - čipová karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka - čipová karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
stravná poukážka - čipová karta obsahuje | rok platnosti stravovacej karty |
stravná poukážka - čipová karta obsahuje | číslo karty a meno používateľa |
Názov |
Od dodávateľa sa požaduje do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný rozpočet na 35 000 kusov stravných lístkov v členení : 1. nominálna hodnota stravovacieho lístka, 2. provízia, 3. zľava. |
Dodanie stravných poukážok do 24 hodín od doručenia Objednávky na plnenie od objednávateľa dodávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu stravovacej jednotky počas plnenia predmetu. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednotky sú zahrnuté v provízii dodávateľa. |
Spôsob zasielania Objednávok na plnenie: e-mailom, cez internetový formulár alebo prihlásením sa na portál dodávateľa prostredníctvom prihlasovacích údajov. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi e-mailovú adresu, na ktorú má objednávateľ zasielať Objednávky na plnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok a stravovacích kariet riadne a včas. |
Celková cena za jednu stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 (dve) desatinné miesta a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, s dodaním stravných poukážok alebo stravovacích kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky vrátane dopravy do sídla objednávateľa. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa na sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok a stravovacích kariet zahŕňa dane, balenie, poistenie, zmenu nominálnej hodnoty stravovacích jednotiek, storno poplatky za vrátanie a výmenu, distribúciu ako aj všetky ďalšie náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v súvislosti s plnením Rámcovej dohody. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých Objednávok na plnenie. Objednávateľ má právo v Objednávke na plnenie uviesť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje možnosť použitia stravovacích poukážok a stravovacích kariet súčasne. |
Vyžaduje sa bezpečnostné krytie kariet. |
V prípade požiadania dodávateľ zabezpečí dodanie stravovacích kariet do 10 pracovných dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích kariet, meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie karty objednávané. Objednávku na dodanie stravovacích kariet objednávateľ zadá prostredníctvom elektronického objednávkového systému/e-mailu. Vydanie stravovacích kariet je bezplatné. |
Možnosť využitia stravovacích kariet v najširšej sieti akceptačných miest v ramci SR, minimálne 8 veľkých obchodných reťazcov+ najširšia sieť akceptačných miest v rámci stravovacích a reštauračných zariadení v SR |
Objednávateľ požaduje, aby pri použití stravovacích kariet bolo možné v reálnom čase zistiť, aký je zostatok a pohyby na karte. |
Dodávateľ zabezpečí dobitie objednávateľom objednaných stravovacích jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia objednávky objednávateľa. Objednávka bude obsahovať počet objednaných stravovacích jednotiek, meno a priezvisko držiteľa stravovacej karty. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo dohodnúť sa s dodávateľom na spôsobe balenia stravovacích poukážok. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej Objednávky na plnenie, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Takáto zmena je počas trvania zmluvy bezplatná. |
Objednávateľ požaduje, aby stravovacie poukážky objednané najmenej tri mesiace pred koncom kalendárneho roka obsahovali platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúkaná výška provízie bude vyššia ako 0,0 %. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa Objednávky na plnenie. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia do sídla objednávateľa. |
Nedodržanie vyššie uvedených podmienok je dôvodom k odstúpeniu od zmluvy. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 08.09.2017 do 31.08.2019 alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Od 1.02.2017 je účinný zákon č. 315/2016 Z.z., ktorým sa zavádza zákaz uzatvorenia zmluvy s úspešným uchádzačom, ktorý nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. |
Chlumeckého 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
11.09.2017 18:00 — 31.08.2019 23:00
1,00 množstvo
147 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2017 08:40
08.09.2017 09:00
08.09.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2017 09:05 - Vstupná ponuka | 147 000,00 | € | Cena s DPH |
07.09.2017 20:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 146 997,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: