00151866
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Pribinova 2, Bratislava, 81272, SVK
17341817
Jozef Rihák - Garáže Astra
Astrova 46 , Bratislava, 83101, SVK
Stanovenie všeobecnej hodnoty vozidiel po dopravnej nehode alebo škodovej udalosti a stanovenie výšky škody na vozidlách po dopravnej nehode alebo škodovej udalosti formou znaleckého posudku
znalecký posudok
Služba
1. Stanovenie všeobecnej hodnoty vozidiel po dopravnej nehode alebo škodovej udalosti a stanovenie výšky škody na vozidlách po dopravnej nehode alebo škodovej udalosti formou znaleckého posudku
|
|
---|---|
Funkcia |
Vypracovanie znaleckých posudkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Motorové vozidlo/znalecký posudok | ks | 375 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spôsob dodania znaleckých posudkov: | každý posudok musí byť vyhotovený v rozsahu stanovenom zákonom č. 382/2004 Z.z. o znalcoch, tlmočníkoch a prekladateľoch v platnom znení, v listinnej forme v 2 vyhotoveniach na 1 vozidlo |
Názov |
Predmetom zákazky je: stanovenie všeobecnej hodnoty vozidiel po dopravnej nehode alebo škodovej udalosti a stanovenie výšky škody na vozidlách po dopravnej nehode alebo škodovej udalosti znalcom podľa vyhlášky č. 492/2004 Z. z. o stanovení všeobecnej hodnoty majetku v znení neskorších predpisov |
Dodávateľ musí byť zapísaný v zozname znalcov, tlmočníkov a prekladateľov (v Odbore: 030000 - Doprava cestná, Odvetvie: 030100 - Technický stav cestných vozidiel, Odvetvie: 030301 - Nehody v cestnej doprave, Odvetvie: 030402 - Odhad hodnoty cestných vozidiel a v Odbore: 390000 - Strojárstvo , Odvetvie: 390400 - Stroje a zariadenia na všeobecné účely , Odvetvie: 390901 - Odhad hodnoty strojových zariadení) podľa zákona č. 382/2004 Z. z. o znalcoch, tlmočníkoch a prekladateľoch, ktorý vedie Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, čo si Objednávateľ overí po uzavretí Zmluvy |
Konkrétne miesta výkonu v rámci celej SR a zoznam vozidiel budú špecifikované po uzavretí Zmluvy |
Plnenie Zmluvy bude realizované priebežne na základe zasielania Čiastkových výziev (objednávok) podľa potrieb Objednávateľa počas platnosti Rámcovej dohody |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy (objednávky) na plnenie od Objednávateľa - do 7 kalendárnych dní |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Slovenská republika
12
1,00 súhrn definovaných požiadaviek
36 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.09.2017 12:03
13.09.2017 10:00
13.09.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.09.2017 05:31 - Vstupná ponuka | 36 000,00 | € | Cena s DPH |
13.09.2017 05:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: