Z201744483
OF-106665
zazmluvnená
00165735
Okresný súd Banská Bystrica
Skuteckého 28, Banská Bystrica, 97559, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Osobné počítače – All in One
PC, počítač, AIO
Tovar, Služba
1. Osobné počítače – All in One
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie počítačov (All-in-One) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PC All-in-One | HP EliteOne 800 G2 alebo ekvivalent |
- Procesor - | výkon v bodoch meraný podľa cpubenchmark.net (min. 6500), vyrovnávacia pamäť 6 MB, 4 jadrá, CPU TDP (thermal design power 60W) |
- Pamäť - | 8 GB DDR3 |
- Pamäťové sloty - | 1 voľňý SODIMM (možnosť zvýšenia na 32 GB) |
- Pevný disk - | min. 500 GB (7 200 ot./min) |
- Optická jednotka - | tenká zapisovačka DVD-RW |
- Grafický čip - | integrovaný v procesore |
- Zvuková karta - | ano (min. 1x reproduktor), výstup pre slúchadlá (integrovaný), mikrofón integrovaný (vstup na mirofón integrovaný), webkamera (integrovaná) |
- Sieťová karta - | integrovaná sieťová karta RJ-45 10/100/1000 GB |
- Typ monitora - | antireflexný bezdotykový širokouhlý displej s uhlopriečkou min. 23"/max.27" a rozlíšením Full HD (1920 x 1080) |
- Konektory - | min. 5 x USB 3.0 |
- Video konektory - | video výstup (pripojenie ďalšieho monitora) |
- Vstupné zariadenia - | slovenská USB klávesnica (vyrobená rovnakým výrobcom ako počítač), myš pre rozhranie USB (vyrobená rovnakým výrobcom ako počítač) |
- Operačný systém - | min. Windows 8.1 Pro SK |
- Záruka - | 3 roky |
- Vyhotovenie - | Všetko-v-jednom |
Názov |
1. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
2. Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. |
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo). |
4. Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, a predmet dodania je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred. |
5. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
6. Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
7. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku a s predinštalovaným operačným systémom. |
8. Požaduje sa záručná doba od výrobcu 3 roky. |
9. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
10. Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
11. Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska |
12. Vrátane dopravy na miesto plnenia, rozbalenie na pracovisku verejného obstarávateľa. |
13. Nástup na servisný zásah do 1 pracovného dňa po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa. |
14. Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
15. Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
16. Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru. |
17. Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a pozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami. |
18. Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické úžitkové vlastnosti. |
19. V momente uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
20. Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov manažérstva podľa platných noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem STN EN ISO 9001:2009/ISO 9001:2008 (dodávateľ musí do 3 dní od uzavretia zmluvy zdokladovať, že je držiteľom certifikátu ISO 9001). |
Skuteckého 28, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
02.10.2017 09:00 — 06.10.2017 14:00
10,00 ks
9 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2017 14:19
11.09.2017 09:00
11.09.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.09.2017 14:54 - Vstupná ponuka | 9 499,99 | € | Cena s DPH |
11.09.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 499,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: