37915819
Združenie obcí Bánovecko
Nám. Ľ. Štúra 1, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK
50246445
LK Consult, s. r. o.
Tolstého 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81106, SVK
Nákup záhradných kompostérov do 800 l
Kompostéry
Tovar, Služba
1. Nákup záhradných kompostérov do 800 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záhradný kompostér do 800 litrov | ks | 1385 | ||
objem kompostéra | litre | 601 | 800 | |
váha kompostéra | kg | 19 | ||
hrúbka plných stien | mm | 6 | ||
podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dno | Bez dna |
Vetranie | Vetracie otvory s vnútorným rebrovaním po celej ploche stien |
Forma | Uzatvárateľna plastová nádoba |
Veko | S mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu |
UV stabilizácia | Materiál musí byť ÚV stabilizovaný |
Vyberanie kompostu | Dvierkami otváranými na každej strane |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musí byť návod, resp. leták podľa špecifikácií uvedených vo výzve z Operačného programu Kvalita životného prostredia OPKZP-PO1-SC111-2017-23. |
Materiál | Kompostér musí byť vyrobený min. z 50 % recyklovaného materiálu. |
Názov |
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie obchodnú značku a typ jednotliých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že bude mať objednávateľ podpísanú zmluvu o NFP, bude zabezpečené spolufinancovanie tejto zákazky z fondov EÚ alebo iných finančných nástrojov. |
V prípade, že bude mať objednávateľ podpísanú zmluvu o NFP, od dodávateľa sa vyžaduje, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým prijímateľ (objednávateľ) oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a súčasne po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP- vydaním správy z kontroly. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Rovnako nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy ak nebude kladný výsledok kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 dní od písomnej výzvy objednávateľa (vystavenej objednávky) na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Dodávateľ je povinný predložiť doklad Objednávateľovi preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list a pod. ) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažený tovar spĺňa technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, objednávateľ bude považovať takéto konanie za podstatné porušenie tejto zmluvy a bude mať za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Vrátane zaškolenia definovaného počtu osôb určeného po dohode Objednávateľa a Dodávateľa v rozsahu min. 1 hodiny. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi vyhlásenie o zhode k požadovaným tovarom ( vydané podľa § 13 odst. 1 zákona č. 264/1999 o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v znení zákona č. 436/2001 Z.z. v znení zákona č. 254/2003 Z.z., ktorým sa ustanovujú technické požiadavky na ostatné určené výrobky) že výrobok spĺňa technické predpisy a harmonizované normy platné v SR resp. v celej Európskej únii. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017:23 |
Lehota splatnosti faktúr je do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2018 13:02 — 31.12.2018 13:03
1 385,00 počet komposterov
136 450,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2017 14:03
07.09.2017 14:15
07.09.2017 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2017 09:18 - Vstupná ponuka | 136 450,20 | € | Cena s DPH |
07.09.2017 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 136 259,76 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: