00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36232513
COSMOTRON SLOVAKIA, s.r.o.
Bratislavská 57, Kopčany, 90848, SVK
Samoobslužná výpožičná stanica
stanica, licencia, obrazovka, termotlačiareň
Tovar
1. Samoobslužná výpožičná stanica
|
|
---|---|
Funkcia |
1.Samoobslužná stanica umožní čitateľom vykonávať bez asistencie personálu knižnice činnosti vypožičania kníh s možnosťou rozšírenia o samoobslužné vrátenie kníh, prístup ku kontu čitateľa a platbu poplatkov. Stanica musí komunikovať s knižničným systémom objednávateľa (KIS DAWINCI) prostredníctvom protokolu SIP2. |
2.Stanica musí identifikovať čitateľa prostredníctvom čiarového kódu a prostredníctvom čipových kariet používaných technológiu Mifare a Desfire. Požadujeme technológiu RFID, ktorá umožňuje čítať informácie uložené na čipe vlepenom v knihách a pri vypožičiavaní mení AFI bezpečnostný bit. |
3. Stanica musí obsahovať veľkú dotykovú obrazovku, ktorá umožní zobraziť naraz viacej položiek, musí byť vyhotovená v samostatne stojacom prevedení s modulárnym riešením pre možné rozšírenie v budúcnosti o hotovostný, prípadne bezhotovostný platobný modul. |
4. Stanica musí byť vybavená tlačiarňou pre tlač potvrdení o výpožičkách, musí dokázať farebne zobraziť stav (prevádzka, chyba...), podľa ktorého by tento stav zariadenia bol identifikovateľný personálom knižnice, musí umožňovať rozšírenie o návratový kôš na vrátenie kníh integrovaný do samoobslužnej výpožičnej stanice. |
5. Možnosť personalizovať vzhľad pracovnej stanice farebným vyhotovením. |
6. Nákup novej, nepoužívanej samoobslužnej výpožičnej stanice vrátane balenia, dopravy, vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, zaškolenia, záruky, montáže z prepravnej úpravy do užívateľskej a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
7. Objednávateľ umožní aj ekvivalentné riešenie, ktoré bude kompatibilné s knižničným systémom používaným u objednávateľa (KIS DAWINCI) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Samoobslužná výpožičná stanica s dotykovou obrazovkou vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia | ks | 1 | ||
2. Licencia SIP2 pre knižničný systém KIS DAWINCI | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. 1. Samoobslužná výpožičná stanica s dotykovou obrazovkou | |
1.1. Možnosti prihlásenia čitateľa | Čiarový kód, RFID, Mifare, Desfire, manuálne zádávanie |
1.2. Pripojenie do siete LAN | 10/100 ethernet |
1.3.Napájacie napätie | 240 V |
1.4. Dotyková obrazovka | |
1.4.1 Veľkosť | Minimálne 22“ |
1.4.2 Orientácia obrazovky | Na výšku (Portrait) |
1.4.3 Rozlíšenie obrazovky | HD širokouhlé rozlíšenie 1920 x 1080 |
1.4.4 Typ dotykovej obrazovky | Projekčná kapacitná technológia |
1.5 Špecifikácia RFID | |
1.5.1 Pracovná frekvencia | 13,56 MHz |
1.5.2 Typy čipov | Podporujúce ISO 15693, ISO 18000-3-A (NXP, SLI, SLIx, SLIx2), Dánsky dátový model |
1.5.3 Kapacita RFID položiek | Načítavane viacero položiek súčasne |
1.6 Operačný systém | Windows 7 alebo novší |
1.7 Tlačiareň potvrdení | Termotlačiareň |
1.8. Indikácia stavu | LED diódový pás farebne indikujúci stav zariadenia |
1.9. Farebné vyhotovenie | Farba RAL podľa požiadavky objednávateľa |
1.10. Komunikačný protokol | Pripojenie ku knižničnému systému Dawinci prostredníctvom protokolu SIP2 spolu aj so SIP2 licenciou |
1.11. Funkcionalita | Samoobslužné vypožičiavanie dokumentov s možnosťou rozšírenia o samoobslužné vrátenie dokumentov, prístup ku kontu čitateľa a platbu poplatkov |
1.12. referenčný produkt | Samoobslužná výpožičná stanica Selfcheck 1000 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. vyobrazenie a špecifikáciu ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľpovinný uviesť aj vo faktúre). |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, dopravné, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž z prepravnej úpravy do užívateľskej, záruka, zaškolenie a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (podľa dohody s kontaktnou osobou objednávateľa) a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. |
7. Objednávateľ odsúhlasí s odberateľom pred dodaním farebný odtieň zariadenia. |
8. Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov. |
9. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy |
10. Požadovaný tovar bude dodaný najneskôr do 60 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Ak nie je možné dodať zariadenie v stanovenej lehoty z dôvodu výroby zariadenia, dodávateľ je povinný dodať zariadenie v čo najkratšom čase. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá nový predmet najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská cesta 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
11.09.2017 08:00 — 10.11.2017 15:00
1,00 súbor
14 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2017 09:22
07.09.2017 10:00
07.09.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2017 21:40 - Vstupná ponuka | 14 046,00 | € | Cena s DPH |
04.09.2017 21:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 046,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: