Z201744353
OF-141570
zrušená
00648710
Centrum sociálnych služieb-Bôrik
Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, 97213, SVK
Rekuperačná vzduchotechnická jednotka na sušenie prádla
Dodávka a montáž rekuperačnej vzduchotechnickej jednotky,meranie, regulácia, ovládanie,vzduchotechnické rozvody
Tovar, Stavebná práca
1. Rekuperačná vzduchotechnická jednotka na sušenie prádla
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekuperačná vzduchotechnická jednotka na sušenie prádla |
Sušiareň je priestor prístupný z práčovne bez dverí nachádzajúci sa v suteréne pod prechodovou spojovacou chodbou kde po ľavej strane sú umiestnené el. sušičky , ktoré majú odvod vzduchu do priestoru sušiarne. Pri otvorenom vstupe z práčovne do priestoru sušiarne po pravej strane pod stropom je v stene umiestnený ventilátor a na konci sušiarne je tiež po pravej strane pod stropom ventilátor . Svetlá výška priestoru pri vstupe do sušiarne je od 2 m, na konci sušiarne 3 m . Objem priestoru cca do 300 m3 . Priestor je v suterénnej časti, steny sú z liateho betónu hr.300 mm. |
Ľavá stena je pod terénom,pravá stena je 60–100 cm pod terénom, stropná konštrukcia je betónová naklonená rovina, ktorá tvorí podlahovú konštrukciu chodby nad sušiarňou. V celom priestore po 2,5 m od konca , sú pod stropom namontované šnúry na vešanie prádla. Po pravej strane od vstupu do sušiarne je umiestnených 5 ks teplov. radiátorov 120x90 cm napojených na ÚK. Po ľavej strane nad podlahou sú umiestnené hlavné rozvody ÚK. Na konci je dverný otvor šírky 80 cm. V prípade výpadku el.energie je potrebné aby po opätovnom zapnutí el. energie automatické spustenie zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Návrh, dodanie a montáž Rekuperačnej vzduchotechnickej jednotky s napojením na všetky potrebné inštalačné rozvody /napr.elektro,voda, kúrenie/vrátane stavebných otvorov, prierazov, oživenia a zaregulovania. | ks | 1 | ||
Dodávka a montáž potrebnej techniky merania, regulácie a ovládania k rekuperačnej vzduchotechnickej jednotke. | ks | 1 | ||
Dodávka a montáž vzduchotechnických potrubí, rozvodov,mriežok, izolácií, tesniaceho a spojovacieho materiálu , vrátane všetkých potrebných komponentov na správnu funkčnosť zariadenia, vrátane vyhotovenia stavebných otvorov a prierazov. | ks | 1 | ||
Vyhotovenie zjednodušenej projektovej dokumentácie. | ks | 1 |
Názov |
Dodanie zariadenia, vrátane dopravy, montáže a zaškolenia na miesto plnenia - sušiareň prádla. |
Realizácia predmetu zmluvy bude prebiehať za plnej prevádzky v pracovné dni a preto si Objednávateľ vyhradzuje právo upravovať harmonogram jednotlivých prác počas ich plnenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy vrátane technickej špecifikácie do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy, a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo. |
Termín dodania a inštalácie zákazky - najneskôr do 30 dní od účinnosti zmluvy. |
Termín nástupu realizácie zákazky oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 2 dni vopred na jeho emailovú adresu aj telefonicky. |
Objednávateľ požaduje dodať nove, nepoužité zariadenie pre predmet zákazky. Nové zariadenie pre tento účel znamená vyrobené v roku 2017, inak zariadenie nebude prevzaté. |
Zhotoviteľ zhotoví celé dielo v rozsahu, kvalite a lehotách podľa zmluvy. Zhotoviteľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je činnosť, ktorá je rovnakého alebo podobného druhu ako je predmet zákazky a je oprávnený uzavrieť túto zmluvu ako odborne spôsobilý na vykonanie diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem. |
Objednávateľ požaduje spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu, ktorým objednávateľ potvrdí prevzatie kompletnej zákazky vrátane dokumentácie - odovzdanie vyhlásenia o zhode alebo certifikátu, návod na obsluhu a údržbu , písomné potvrdenia o zaškolení personálu a údržby, montážne a revízne správy, zjednodušenú projektovú dokumentáciu a iné. |
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Technické zaškolenie pre údržbu ak je potrebné zo strany dodávateľa odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení. |
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry bude povinne potvrdený preberací protokol potvrdený oboma zmluvnými stranami. |
Splatnosť faktúry musí byť min. 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Požadujeme zásah pre záručný servis do 24 hod. od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný opraviť zariadenie, dodať potrebné náhradné diely vrátane dopravy na vlastné náklady . |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému je stanovená ako úplná, pevná, a nemenná. |
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra avšak najneskôr do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy, ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
Objednávateľ požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane potrebných náhradných dielov, dopravy, predpísaných servisných prehliadok počas záručnej doby, minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Objednávateľ sa zaväzuje dielo zhotovené v súlade so zmluvou prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu a poskytnúť Zhotoviteľovi spolupôsobenie, za podmienok dohodnutých v zmluve. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov, výrobkov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní celého diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za vykonané dielo na základe faktúry vystavenej Zhotoviteľom. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác, bez zálohových platieb. |
Lehota splatnosti faktúry je do tridsať / 30 / kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Zhotoviteľ dodá objednávateľovi 2 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom diela podľa zmluvy. |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela a denne musí vykonávať upratanie staveniska . |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie všetkých bezpečnostných a protipožiarnych opatrení v zmysle príslušných platných právnych predpisov a noriem. |
Zhotoviteľ vybaví svojich zamestnancov príslušnými ochrannými pracovnými pomôckami a zároveň zabezpečí výkon prác podľa ich druhu a charakteru tak, aby zodpovedali príslušným STN a platným právnym predpisom. |
Po ukončení prác na diele, je Zhotoviteľ povinný bezodkladne stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Zhotoviteľ na vykonané práce poskytuje záruku 2 roky na plnú funkčnosť a na fyzikálne vlastnosti dodaných výrobkov, ktorá začína plynúť odo dňa prevzatia diela Objednávateľom. Záručná doba sa predlžuje o dobu uplatnenia vád do doby ich odstránenia. |
Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u Zhotoviteľa písomne bez zbytočného odkladu, za písomnú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou. |
Zhotoviteľ je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovaných vád do 24 hodín po uplatnení písomnej reklamácie. |
Ktorákoľvek zmluvná strana je oprávnená od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodov uvedených v zákone alebo z dôvodov uvedených v tejto zmluve. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
20.09.2017 08:49 — 20.10.2017 08:51
1,00 ks
14 159,44
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2017 08:55
13.09.2017 08:45
13.09.2017 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2017 09:17 - Vstupná ponuka | 14 158,99 | € | Cena s DPH |
05.09.2017 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 158,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: